2107, Overspeed, 1985

2107, Overspeed, 1985

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 915
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

Raske oli alustada kuskilt, pörandal on ju sildad torud mis on vaja saada pöhja alla, alutuseks löikasin pükste torude ühindumiskoha maha. Tegin sinna vahetorud lühikesed, pükste külge keevitatult, edasiminevad torud klambritega, esimene liitekoht tuli sinna. Sirged torud aitasin traatide ja prussidega köhu alla kuniks sain valmis selle kronsa, mis sumpsitorusid käigukasti küljes jäigalt hoiab, originaalkronsteini tegin ümber:Pilt
Arrogance diminishes wisdom.
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 915
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

Siledad torud köhu alla jätta oli kohe plaanis. Lihtsam nii. Lootsin, et ilma resonaatoriteta on heli piisavalt vaikne. Heli valjudus on minu siksi puhul VÄGA oluline, sest kuna ise kasutan rohkem mosset ja Mitsubishit, on siks mo naise söiduvahend. Tema aga ütles kohe, et kui auto liiga lärmakaks jääb, siis tema ei ole sellega nöus enam söitma.
Pildil selle käigukastiotsa külge kinnituv kronstein, alumine klambri osa on tehtud ise poolekslöigatud torujupist ja kahest väiksest metalllatist:Pilt
Arrogance diminishes wisdom.
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 915
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

Siledate torude löpp tuli siis ülesse poole keerama hakata, et pölvega (kasutasin sumbutite küljes olevaid pölvi) üle tagasilla minna:Pilt
Arrogance diminishes wisdom.
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 915
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

Uutel sumpsidel löikasin pölved maha, et neid siis silla ületamisel kasutada. Sumpsid tuli panna taha diagonaalis, et otsad kenasti oma aukudest välja tuleksid:Pilt
Arrogance diminishes wisdom.
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 915
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

Sumpsid tuli taha paikka asetada, et nende asetuse järgi pölved ja eesmised torud teha:Pilt
Arrogance diminishes wisdom.
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 915
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

Sumbutite kinnituskohad tuli uued teha, nii sumpsi kui ka kere küljes.Pilt
Arrogance diminishes wisdom.
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 915
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

vasakpoolne:Pilt
Arrogance diminishes wisdom.
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 915
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

uued kerekinnitused:Pilt
Arrogance diminishes wisdom.
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 915
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

mölemad koos all:Pilt
Arrogance diminishes wisdom.
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 915
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

Siis sai jätkata esitorude edasiminekuga:Pilt
Arrogance diminishes wisdom.
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 915
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

Esitorude omavaheliseks distantsi hoidmiseks tegin ka vastava klambri:Pilt
Arrogance diminishes wisdom.
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 915
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

Küljes on ta siis nii:Pilt
Arrogance diminishes wisdom.
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 915
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

Torudele tulid ka kummitripid hoidmiseks:Pilt
Arrogance diminishes wisdom.
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 915
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

Jätkasin tagasillast üleminekuga:Pilt
Arrogance diminishes wisdom.
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 915
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

Järgmine klambriga liitekoht tuli sinna kus oriinaaliski on:Pilt
Arrogance diminishes wisdom.
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 915
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

Vasemale sumpsile tuli ka sukk vahele panna (paremale oleks ka tahtnud, kuid sinna polnud ruumi panna) kuna ta asub peatrakti suhtes liialt risti ning kui mootor oma patjadel mängib, leevendab sukk sumbuti liikumise:Pilt
Arrogance diminishes wisdom.
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 915
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

Peale punktkeevitustega paikasättimist, vötsin kogu kaadervärgi uuesti m aha ning keevitasin korralikult knni. Siis jälegi tagasi alla pastaga hermeetiliselt. Test vöis alata:Pilt
Arrogance diminishes wisdom.
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 915
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

Kogu krempel läks maksma ca 1000 EEK-i. Sumbutite otsad jätsin esialgu panemata, et lihtsalt proovin ennem ära, kuda on. Hääled olid töesti sellised stereoefektiga nagu lootsime. Kirjutan mineviku vormise pöhjusega. Auto tuksus tühikäigul, kui saatsin oma naise asja kaema. Ta istus korra sisse, andis gaasi ning tuli siis jälle autost välja, sönades: "see on liialt lärmakas, mulle see ei sobi"! Ja nii ta läkski. resonaatorid on vaja vahele panna, kuid nende juurdenikerdamiseks ei olnud mul enam aega ega moraalset tahet. Seega tagasi poodi...
Arrogance diminishes wisdom.
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 915
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

Ostsin täis komplekti 2107-e sumbutitrakti. Panin selle alla ning jätkasin taas majaehitusega. Kunagi hiljem, kui maja valma ja autode jaoks rohkem aega, panen resonaatorid vahele ja teen asja nii, et ta oleks piisavalt vaikne ka mo naise jaoks, kuid selle stereoheli ma siiski saan.Pilt
Arrogance diminishes wisdom.
m
Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1026
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Harjumaa, Kose vald
Autod: VIS 23464-10

Postitus Postitas Mikk »

aga, kas tagumised pütid jäävadki niimoodi diagonaalis alla, aga ega vist erilist teist võimalust ei ole ka, vastasel juhul tuleb neid torusid rohkem väänata, aga siis lähevad vist nurgad liiga suureks. või siis teine võimalus, et pütid jooksevad tagant suhteliselt keskelt välja olles suhteliselt kõrvuti. aa siis selline küsimus, et palju selline süsteem kaaluma hakkab?(ütleme, et resonaatorid ka seal juures)
Vasta