
2107, Overspeed, 1985
2107, Overspeed, 1985
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 915
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
Raske oli alustada kuskilt, pörandal on ju sildad torud mis on vaja saada pöhja alla, alutuseks löikasin pükste torude ühindumiskoha maha. Tegin sinna vahetorud lühikesed, pükste külge keevitatult, edasiminevad torud klambritega, esimene liitekoht tuli sinna. Sirged torud aitasin traatide ja prussidega köhu alla kuniks sain valmis selle kronsa, mis sumpsitorusid käigukasti küljes jäigalt hoiab, originaalkronsteini tegin ümber:

Arrogance diminishes wisdom.
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 915
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
Siledad torud köhu alla jätta oli kohe plaanis. Lihtsam nii. Lootsin, et ilma resonaatoriteta on heli piisavalt vaikne. Heli valjudus on minu siksi puhul VÄGA oluline, sest kuna ise kasutan rohkem mosset ja Mitsubishit, on siks mo naise söiduvahend. Tema aga ütles kohe, et kui auto liiga lärmakaks jääb, siis tema ei ole sellega nöus enam söitma.
Pildil selle käigukastiotsa külge kinnituv kronstein, alumine klambri osa on tehtud ise poolekslöigatud torujupist ja kahest väiksest metalllatist:
Pildil selle käigukastiotsa külge kinnituv kronstein, alumine klambri osa on tehtud ise poolekslöigatud torujupist ja kahest väiksest metalllatist:

Arrogance diminishes wisdom.
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 915
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
Kogu krempel läks maksma ca 1000 EEK-i. Sumbutite otsad jätsin esialgu panemata, et lihtsalt proovin ennem ära, kuda on. Hääled olid töesti sellised stereoefektiga nagu lootsime. Kirjutan mineviku vormise pöhjusega. Auto tuksus tühikäigul, kui saatsin oma naise asja kaema. Ta istus korra sisse, andis gaasi ning tuli siis jälle autost välja, sönades: "see on liialt lärmakas, mulle see ei sobi"! Ja nii ta läkski. resonaatorid on vaja vahele panna, kuid nende juurdenikerdamiseks ei olnud mul enam aega ega moraalset tahet. Seega tagasi poodi...
Arrogance diminishes wisdom.
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 915
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
Ostsin täis komplekti 2107-e sumbutitrakti. Panin selle alla ning jätkasin taas majaehitusega. Kunagi hiljem, kui maja valma ja autode jaoks rohkem aega, panen resonaatorid vahele ja teen asja nii, et ta oleks piisavalt vaikne ka mo naise jaoks, kuid selle stereoheli ma siiski saan.

Arrogance diminishes wisdom.
-
mMikk
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1026
- Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
- Asukoht: Harjumaa, Kose vald
- Autod: VIS 23464-10
aga, kas tagumised pütid jäävadki niimoodi diagonaalis alla, aga ega vist erilist teist võimalust ei ole ka, vastasel juhul tuleb neid torusid rohkem väänata, aga siis lähevad vist nurgad liiga suureks. või siis teine võimalus, et pütid jooksevad tagant suhteliselt keskelt välja olles suhteliselt kõrvuti. aa siis selline küsimus, et palju selline süsteem kaaluma hakkab?(ütleme, et resonaatorid ka seal juures)