Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Eile siis sai nr märki veidi vooderdatud veel, tsipa parem sai aga suht lootusetu ikkagi. Tuleb hakata uurima pigimati kohta:)
Siis sai otsitud üks volvo vallar üles, uuritud natuke ja avastatud et keskava on väiksemaks tehtud rõngaste abil ja kui rõngad välja kolkisin siis istus kenasti siksile alla.
Väike proov ka:
Aga ütlen ära et need EI jää alla veel. Varsti ostetakse peale uued rehvid ja lähevad volvole alla, aga seda aind paariks kuuks, kunagi suvealguses kobivad need veel siksile alla Muidugi on vaja ka pikemaid polte ja mul siuke karvane tunne et selle pooltelje keerasin peesse juba sest tundus et üks polt keeras juba üle kui vana ratast tagasi alla panin:D
Pärast naabri sigulli sikutades pääses nööri konks lahti ja tõmbas stange mõnuga kõveraks:kuri
Kardan et selle sirgekstegemisele ma mõtlema ei hakka.
Sai veel koristatud ka veitsa
vasakpoolsel rattal mingi haige hääl juures, selline hääl nagu käiks plekk vastu rauda, eriti häälitseb pidurdamisel, kas võib olla mingi rattalaagri värk või lihtsalt see piduriketta kaitseplekk käib vastu?
Nagu ma aru saan siis jutt käib esimesest rattast?Aga tõsta tungiga üles ka keeruta ratast ja vaata mis siis teeb või võta ratas üldse ära,vb mingi klots värk või vedru lahti vms aga kui rattalaager siis tõsta lihtsalt tungiga üles ja loksuta ratast kord ühtepidi ja teistpidi siis lükka ratas liikuma ja peksa rusikaga vastu kummi kui võbra lööb sisse siis lagger läbi ahjaa kui laager läbi siis kindlasti läheb rumm ka veidi soojemaks kui kuidu.
rattalaager peaks veel undama hakkama ennem. tavaliselt hakkavad jah kolisema need katteplekid. samas kõige lihtsamalt teada saab siis kui maha istuda ja lammutama hakata, läbi interneti remonti ei tee
Sai väike ost tehtud siis
Nendele siis smoked effekt ja rõngad sisse millalgi. Käisin mõnes poes aga ei leidnud seda pulka, ehk millalgi tartusse satub siis otsib sealt kuskilt
Algselt postitas: Tõnu_P
no tule taevas appi. Vanale klassikule mingeid rõngaid toppima. Osta selleks mingi vana bemmi ront.
osta ise oma bemmironte, niikuinii see auto pole originaal ja ta ei saa ka selleks kunagi
pealegi igaüks ehitab autot endale, kellele ei meeldi mis ma teen siis ei pea ju lugema,veelvähem kommenteerima
Algselt postitas: zigulimasuurik
Võin 99% tõenäosusega väita ,et selle luugiga lendad p... . Kui ennem pannud pole siis hakkab jooksma ,jääb sobimatu (viltu) ,või lõikad augu valesti.
kui hakkab jooksma siis pigem klaasi ja tihendi vahelt,sest tihendi ja pleki vahele läheb niikuinii silikon ja ma kasutan onu abi, ta kindlasti teab kuidas õigesti paika saada asja:D
Algselt postitas: Hulkur
Mis marki mootori karpa? Lõõride mõõtmed?
tean vaid et mootori suurus 2.0l ja sierra oma, lõõride mõõtmeid ei tea
EDIT: muidu keegi võiks seletada mulle miks vajub bensiin alla, mõlemal sigullil pärast natukest seismist probleemid käivitamisega(suht kindel et bensiini tõttu), keegi ütles et bensupumbad vanad ja seega ei pea enam nii nagu vaja ja lasevad tagasi voolata, aga mis sellevastu teha või lihtsam(loe: odavam) osta uus?
Algselt postitas: corrado
muidu kas katuseluuki saab nii ka paigaldada et ei pea polstrit maha võtma või läheb põlema midagi kui relakaga lõigata?:D
ei tahaks nagu klaase maha kakkuma hakata polstri eemaldamise pärast:(
Äkki saab mootorile nii kapremondi teha, et mootorit lahti ei pea tegema?:sein
Algselt postitas: corrado
muidu kas katuseluuki saab nii ka paigaldada et ei pea polstrit maha võtma või läheb põlema midagi kui relakaga lõigata?:D
ei tahaks nagu klaase maha kakkuma hakata polstri eemaldamise pärast:(
Äkki saab mootorile nii kapremondi teha, et mootorit lahti ei pea tegema?:sein
proovida ju võid:D
aga jah et kohe meelde ei tulnud et saab ju ka tikksaega lõigata,siis sädemeid ei tohiks tulla ja ei lähe põlema ka midagi:P
Nii, ülepika aja uudiseid siis:)
Sai siksile kolmapäeval kindlustus ära tehtud ja täna siis maal ka käidud. Sai aretatud nipetnäpet, armatuur silikonõliga läikima löödud, väljast puhastatud jms.
Pilte siis rohkem kui juttu:P
Seest
Kõver stange rikub kõik ära:kuri
Effektne pilt või mis?:spin:wow
Check this out...
Algselt postitas: corrado
....kui läbi hakkab laskma kuskilt:P
Hakkab läbi laskma. Garanteerin selle sulle 100%.
Ega siis tehasest tulnud originaalis paigaldatud katuseluugid asjata ei oma selliseid selliseid konstruktsiooniliselt keerulisi lisavidinaid nagu vee ärajuhtimise rennid ja -torud.
Kooperatiivide nn. plug&play luugid on ainult edevuseks. Sa võid ju saada tema pidama, aga kauaks? Ükspäev on ikka tihend päiksekiirtes oma otsa leidnud ja siis ela seal kopitanud autos, kus seened kasvada vohavad.
Eks sa tõmba ta silikoonidega kinni, kui niiväga riistapikenduseks muid vahendeid ei leia . Veel lihtsam on markeriga luugipilt joonistada, kui muidu läbi ei saa.
Klassikladal on kolmnurkaknad konditsioneeri eest .
Kae, corrado!
Siin sulle üks pildirida tehase originaalluugist.
Kui tõesti arvad, et plikadel luugi pärast märjaks läheb, või poistel kõvaks (kurat sinu orientatsiooni teab), siis soovitan leida kuskilt kere, millel säärane isend küljes.
Lõika välja ja pane täies tükkis oma ladale. Keegi sellest kadedust ei tunne.
Aga ilma rennideta luuk on pornom ja kordades sitem kui markeriga joonistatu. Seda ei saa maha ka pesta.
Algselt postitas: corrado
no see on loogiline et pärast vihma luuki lahti tehes natuke sisse tuleb,
Mitte luuki avades, vaid vihma ajal hakkab tihendi vahelt immitsema. Sa ei pane seda klaasi ja tihendi vahelist mikropragu millegagi nii tihedalt kinni, et veest pääseda. Kui sel immitsenud veel kuskile minna pole (drenaazid), siis tilgiub laepolstrile ja sealt omakorda kas valgub mööda piilareid alla või tuleb läbi polstri istmetele.
Nähtud ja kogetud jura.