2101 Coupé, uzzac, 19**? (16v)

2101 Coupé, uzzac, 19**? (16v)

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

no sõidu ajal oleks tegu juba suuremat sorti katastroofiga.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

sõidu ajal nii läkski :)

aga keermeliimi jah ei taibanud kohe panna kuid olid all needsamused karvased seibid..aga ju olid poldid ka liiga lühikesed ikkagi...
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Hmm....seda ma mõtlesin, et miks hääl korraga "karvaseks" läks...
Keermeliimi kõigele, mis sisselaske ette ja taha peaks jääma...
Loctite rohelisega (numbrit peast ei mäleta) pole siiani ühtegi probleemi olnud, isegi mitte väljalaske tikkudega.
Vähemalt jäi kaalikas nii terveks, et isegi kannataks taastada vajadusel.
Poldi enda leidsid ülesse või see jäi kuhugi rajale ?
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 915
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

Meil laevas masinate turbode difuusori poltidele käivad manuali järgi karvased seibid. Me neid ei usaldanud enam, sest need on erinevatel masinatel lahti andnud ning poldid turbo drenaazitorust kolinal välja lennanud.
Kasutame (kuidas seda nüüd nimetataksegi) stopperplekki, noh see mis kuuskandile peale kinnikeeramist vastu kanti koputatakse. Plekk peab aga olema kenasti köva mitte tavaline plekk (meil käib happekindel eriterasest, sest turbo pool väljalaskegaasid teevad erilist keemiakooslust), nii köva, et peab ikke vasta kanti torni ja haamriga koputama, mitte kruvikaga vajutama. Liimi me turbopool kasutada ei saa, liiga kuum, sisselaskepool vast aitab veel. (Ehh, unise peaga jutt ei jookse, sönad ei meenu).
Algselt postitas: uzzac
sõidu ajal nii läkski :)

aga keermeliimi jah ei taibanud kohe panna kuid olid all needsamused karvased seibid..aga ju olid poldid ka liiga lühikesed ikkagi...
Arrogance diminishes wisdom.
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

polt oli põlemiskambris isemoodustatud uues pesas kenasti :) pea läheb pööbli juurde remonti(keevitamisesse) ja siis grosmanni kätte kes muu laastamistöö nullib

aga liimi paneme sinist sest seal alu ja roheline tundub liiga ränk...trompetitele tõmbame metallvõrgud ka ette just in case

seda plekisüsteemi kasutada ei saa sest seal sisekuuskandid ja pead ümarad

nüüd tuleb pikk neljapäeva õhtu/öö ja reedene päev
r
revolutsionäär
Foorumi kasutaja
Postitusi: 511
Liitunud: 19 Mai 2003 19:40
Asukoht: -
Kontakt:

Postitus Postitas revolutsionäär »

tead, hea meelega oleks pikemalt lobisema jäänud aga aeg ja kaasreisija sundisid takka ;)

loodan et saate masina ilusasti ja probleemivabalt tööle ja eks suvel tulen saugal viskan näppu rajaääres :spin
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

loodan ka et saame :)

ja näpuviskajatest ei jää kunagi puudu
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

nii alumine ots aiste vahel ja kkast samuti...kkasti saime veel papsiga 5-6 korda kokku lahti lapata ennem kui selgus et saba osa on vanemal tüübil erinev mingi väikse tifti võrra mis on umbes 1cm lühem kui olla võiks...homseks jääb veel pea ja vollad/juhmed...homme pealelõunat audrusse väiksele testile ja siis kui kõik hea kama autosse ja riia poole tuld...vast 11pm ikka peaks kohale jõudma :)

ps! kkast käis alla 30 mintsaga...tavaliselt võtab aega tunnikese...pool 2 on öösel on ikka müstiline kellaaeg
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

riia siis selleks korraks möödas ja läbi oiplää takistuste...esimene vabatrenn laupäeva hommikul lõppes peale 4.dat ringi kui starterilt tulid maha pluss klemmid ja auto välja suri...peale klemmide tagasi installi ei tahtund auto käima minna enam üldse...selgus et ka vända anduri ratas oli ka lahti tulnud...kõik uuesti kinni ohtra keermeliimiga ja kvalifikatsiooni...seal kõik sujus ja sai sõidetud välja teine aeg...

stardis nagu ikka sain tänu tagaveole kenasti minema..esimesed paar ringi hoidsin liidripositsiooni mille hiljem pidin kiiremale piloodile loovutama...vahe esimesega vähehaaval venis ja sama ka kolmanada kohaga...kõik tundus rahulikult lõpuni samas vaimus minema...võistluse keskosal juhutus aga käigukastis midagi mis mahapidurdusel viis pidurdusmaa pikaks venimiseni välja...selle tulemusena kadus ka teine koht...ruudulippu nägin kolmandana

teise stardi eel ei osanudki midagi kastiga ette võtta ja läksime sama targalt starti...strat taas õnnestus ja esimeselt ringilt tulin liidrina...mõni kurv hiljem lahkus aga karteri õlipunn ja sealt omakorda kadus ka õli otse tagarataste alla mis tõi kaasa effektse 5käik 6000 pööret kurvi külgees läbimise...probleemist arusaamata kimasin edasi kuid mõne kurvi möödudes süttis õlituli ja kadus ka rõhk ning mootor lõpetas pöörlemise...pimeda õnne läbi veeresin vaba hooga boksini välja ja sain sõitu kõrvalt jälgida...hiljem proovides selgus et kinni mootor ei olnud jooksnud..käib ilusti ringi ja ei kolise..just in case siiski võtame kõik lahti ja kontrollime üle

kokkuvõtteks võib öelda et kiirust autol on ja potsensiaali selleläbi samuti..kahjuks on hooaeg alanud pisivigade ja enda lolluse tõttu veidi keerukalt, kuid mis ei tapa teeb tugevaks ja küll ta pidama jääb lõpuks...nüüd järgmine EMV etapp alles peale jaanipäeva niiet aega pusida veel on...ja tööd jagub

sry aga nii ilusat pilti ei saa väiksemaks lihtsalt teha

Sry, aga peab.. :P


[Muudetud: 4-5-2009 reiner]Pilt
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2368
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Ma juba esimese hooga vaatasin, et Stig roolis :D
Kui õigesti mäletan, siis järgmine etapp Saugal? Kui kõik hästi läheb, siis tulen raja äärde kaasa elama!

Edu!
Lower your standards and you'll never be disappointed!
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

aitäh edu eest ja 26-28 juuni saugas jah...pöial peos inimesi pole kunagi liialt

some say that he drives a lada, but all we know is that he's called The Stig
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2509
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Hooaja algus.

Postitus Postitas SexSix »

Karteri õlipunn!?No jah!Nalja nabani aga nii palju vaeva sellesse mootorisse ju läinud!Õli pidi väga hea olema,et alles paari kurvi järel õlituli märku andis.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

te peate absoluutselt kõik asjad ilmselt autol kinni liimima või keevitama - õlipunnile tuleb ilmselt miski mehhaaniline fiksaator ehitada :d
ilmselgelt on vaja kuskilt võimsust juurde leida, kui stardis saad eest ära ja pikapeale teised järgi ronivad :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

pigem skilli vaja arendada...värske ka see hooaja värk alles...arvestades eelmise hooaja viimase riia stardiga on kiirust üle sekundi ringi kohta juures...tänavu sai starti mindud eelnevalt vaid 11 ringi sõidetuna ( riia trennid paraku jäid lühikeseks)..ja õlipunnile tuleb pigem minust parem pingutaja leida...ju unus siis lahti võibolla ka koonus veninud veidi jne...üks asi viib teiseni

to SexSix:

keiss selles ka et järgnevad kurvid olid teisele poole ja hoidsid õli veel karteris sees(mul karter ka muudetud kujuga)
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Olete dünosse jõudnud juba?

Vedrustus vist esimest aastat ju nii laialt seadistav, oled mingi tunde kätte saanud juba või puhtalt katse-eksitus meetod?
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

dünosse pole praegu asja sest pole mootorit...päris lõpuni pole saanud veel häälestada vedrustust aga mingi aim vaikselt hakkab kujunema...eks varsti kui kokku-lahti harjutused tehtud saab veel katsetada
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

tänud jukiile kes ükskord audrus väikse KLIPI tegi
z
ZZZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 50
Liitunud: 20 Sept 2005 15:07
Asukoht: Viljandimaa
Autod: Lada 2101

Tre

Postitus Postitas ZZZ »

Mis tavaliselt Audrus ringi ajad on?
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

parim seni 1.02,7 vist...aga ikka 1.03 oleme sihtinud enamasti
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Kudas siis mootori tervis ?
Jäi terveks ?
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
Vasta