2101 Coupé, uzzac, 19**? (16v)
2101 Coupé, uzzac, 19**? (16v)
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1733
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
Hmm....seda ma mõtlesin, et miks hääl korraga "karvaseks" läks...
Keermeliimi kõigele, mis sisselaske ette ja taha peaks jääma...
Loctite rohelisega (numbrit peast ei mäleta) pole siiani ühtegi probleemi olnud, isegi mitte väljalaske tikkudega.
Vähemalt jäi kaalikas nii terveks, et isegi kannataks taastada vajadusel.
Poldi enda leidsid ülesse või see jäi kuhugi rajale ?
Keermeliimi kõigele, mis sisselaske ette ja taha peaks jääma...
Loctite rohelisega (numbrit peast ei mäleta) pole siiani ühtegi probleemi olnud, isegi mitte väljalaske tikkudega.
Vähemalt jäi kaalikas nii terveks, et isegi kannataks taastada vajadusel.
Poldi enda leidsid ülesse või see jäi kuhugi rajale ?
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 915
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
Meil laevas masinate turbode difuusori poltidele käivad manuali järgi karvased seibid. Me neid ei usaldanud enam, sest need on erinevatel masinatel lahti andnud ning poldid turbo drenaazitorust kolinal välja lennanud.
Kasutame (kuidas seda nüüd nimetataksegi) stopperplekki, noh see mis kuuskandile peale kinnikeeramist vastu kanti koputatakse. Plekk peab aga olema kenasti köva mitte tavaline plekk (meil käib happekindel eriterasest, sest turbo pool väljalaskegaasid teevad erilist keemiakooslust), nii köva, et peab ikke vasta kanti torni ja haamriga koputama, mitte kruvikaga vajutama. Liimi me turbopool kasutada ei saa, liiga kuum, sisselaskepool vast aitab veel. (Ehh, unise peaga jutt ei jookse, sönad ei meenu).
Kasutame (kuidas seda nüüd nimetataksegi) stopperplekki, noh see mis kuuskandile peale kinnikeeramist vastu kanti koputatakse. Plekk peab aga olema kenasti köva mitte tavaline plekk (meil käib happekindel eriterasest, sest turbo pool väljalaskegaasid teevad erilist keemiakooslust), nii köva, et peab ikke vasta kanti torni ja haamriga koputama, mitte kruvikaga vajutama. Liimi me turbopool kasutada ei saa, liiga kuum, sisselaskepool vast aitab veel. (Ehh, unise peaga jutt ei jookse, sönad ei meenu).
Algselt postitas: uzzac
sõidu ajal nii läkski
aga keermeliimi jah ei taibanud kohe panna kuid olid all needsamused karvased seibid..aga ju olid poldid ka liiga lühikesed ikkagi...
Arrogance diminishes wisdom.
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
polt oli põlemiskambris isemoodustatud uues pesas kenasti
pea läheb pööbli juurde remonti(keevitamisesse) ja siis grosmanni kätte kes muu laastamistöö nullib
aga liimi paneme sinist sest seal alu ja roheline tundub liiga ränk...trompetitele tõmbame metallvõrgud ka ette just in case
seda plekisüsteemi kasutada ei saa sest seal sisekuuskandid ja pead ümarad
nüüd tuleb pikk neljapäeva õhtu/öö ja reedene päev

aga liimi paneme sinist sest seal alu ja roheline tundub liiga ränk...trompetitele tõmbame metallvõrgud ka ette just in case
seda plekisüsteemi kasutada ei saa sest seal sisekuuskandid ja pead ümarad
nüüd tuleb pikk neljapäeva õhtu/öö ja reedene päev
-
rrevolutsionäär
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 511
- Liitunud: 19 Mai 2003 19:40
- Asukoht: -
- Kontakt:
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
nii alumine ots aiste vahel ja kkast samuti...kkasti saime veel papsiga 5-6 korda kokku lahti lapata ennem kui selgus et saba osa on vanemal tüübil erinev mingi väikse tifti võrra mis on umbes 1cm lühem kui olla võiks...homseks jääb veel pea ja vollad/juhmed...homme pealelõunat audrusse väiksele testile ja siis kui kõik hea kama autosse ja riia poole tuld...vast 11pm ikka peaks kohale jõudma 
ps! kkast käis alla 30 mintsaga...tavaliselt võtab aega tunnikese...pool 2 on öösel on ikka müstiline kellaaeg

ps! kkast käis alla 30 mintsaga...tavaliselt võtab aega tunnikese...pool 2 on öösel on ikka müstiline kellaaeg
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
riia siis selleks korraks möödas ja läbi oiplää takistuste...esimene vabatrenn laupäeva hommikul lõppes peale 4.dat ringi kui starterilt tulid maha pluss klemmid ja auto välja suri...peale klemmide tagasi installi ei tahtund auto käima minna enam üldse...selgus et ka vända anduri ratas oli ka lahti tulnud...kõik uuesti kinni ohtra keermeliimiga ja kvalifikatsiooni...seal kõik sujus ja sai sõidetud välja teine aeg...
stardis nagu ikka sain tänu tagaveole kenasti minema..esimesed paar ringi hoidsin liidripositsiooni mille hiljem pidin kiiremale piloodile loovutama...vahe esimesega vähehaaval venis ja sama ka kolmanada kohaga...kõik tundus rahulikult lõpuni samas vaimus minema...võistluse keskosal juhutus aga käigukastis midagi mis mahapidurdusel viis pidurdusmaa pikaks venimiseni välja...selle tulemusena kadus ka teine koht...ruudulippu nägin kolmandana
teise stardi eel ei osanudki midagi kastiga ette võtta ja läksime sama targalt starti...strat taas õnnestus ja esimeselt ringilt tulin liidrina...mõni kurv hiljem lahkus aga karteri õlipunn ja sealt omakorda kadus ka õli otse tagarataste alla mis tõi kaasa effektse 5käik 6000 pööret kurvi külgees läbimise...probleemist arusaamata kimasin edasi kuid mõne kurvi möödudes süttis õlituli ja kadus ka rõhk ning mootor lõpetas pöörlemise...pimeda õnne läbi veeresin vaba hooga boksini välja ja sain sõitu kõrvalt jälgida...hiljem proovides selgus et kinni mootor ei olnud jooksnud..käib ilusti ringi ja ei kolise..just in case siiski võtame kõik lahti ja kontrollime üle
kokkuvõtteks võib öelda et kiirust autol on ja potsensiaali selleläbi samuti..kahjuks on hooaeg alanud pisivigade ja enda lolluse tõttu veidi keerukalt, kuid mis ei tapa teeb tugevaks ja küll ta pidama jääb lõpuks...nüüd järgmine EMV etapp alles peale jaanipäeva niiet aega pusida veel on...ja tööd jagub
sry aga nii ilusat pilti ei saa väiksemaks lihtsalt teha
Sry, aga peab..
[Muudetud: 4-5-2009 reiner]
stardis nagu ikka sain tänu tagaveole kenasti minema..esimesed paar ringi hoidsin liidripositsiooni mille hiljem pidin kiiremale piloodile loovutama...vahe esimesega vähehaaval venis ja sama ka kolmanada kohaga...kõik tundus rahulikult lõpuni samas vaimus minema...võistluse keskosal juhutus aga käigukastis midagi mis mahapidurdusel viis pidurdusmaa pikaks venimiseni välja...selle tulemusena kadus ka teine koht...ruudulippu nägin kolmandana
teise stardi eel ei osanudki midagi kastiga ette võtta ja läksime sama targalt starti...strat taas õnnestus ja esimeselt ringilt tulin liidrina...mõni kurv hiljem lahkus aga karteri õlipunn ja sealt omakorda kadus ka õli otse tagarataste alla mis tõi kaasa effektse 5käik 6000 pööret kurvi külgees läbimise...probleemist arusaamata kimasin edasi kuid mõne kurvi möödudes süttis õlituli ja kadus ka rõhk ning mootor lõpetas pöörlemise...pimeda õnne läbi veeresin vaba hooga boksini välja ja sain sõitu kõrvalt jälgida...hiljem proovides selgus et kinni mootor ei olnud jooksnud..käib ilusti ringi ja ei kolise..just in case siiski võtame kõik lahti ja kontrollime üle
kokkuvõtteks võib öelda et kiirust autol on ja potsensiaali selleläbi samuti..kahjuks on hooaeg alanud pisivigade ja enda lolluse tõttu veidi keerukalt, kuid mis ei tapa teeb tugevaks ja küll ta pidama jääb lõpuks...nüüd järgmine EMV etapp alles peale jaanipäeva niiet aega pusida veel on...ja tööd jagub
sry aga nii ilusat pilti ei saa väiksemaks lihtsalt teha
Sry, aga peab..

[Muudetud: 4-5-2009 reiner]

- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2509
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Hooaja algus.
Karteri õlipunn!?No jah!Nalja nabani aga nii palju vaeva sellesse mootorisse ju läinud!Õli pidi väga hea olema,et alles paari kurvi järel õlituli märku andis.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
te peate absoluutselt kõik asjad ilmselt autol kinni liimima või keevitama - õlipunnile tuleb ilmselt miski mehhaaniline fiksaator ehitada :d
ilmselgelt on vaja kuskilt võimsust juurde leida, kui stardis saad eest ära ja pikapeale teised järgi ronivad
ilmselgelt on vaja kuskilt võimsust juurde leida, kui stardis saad eest ära ja pikapeale teised järgi ronivad

Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
pigem skilli vaja arendada...värske ka see hooaja värk alles...arvestades eelmise hooaja viimase riia stardiga on kiirust üle sekundi ringi kohta juures...tänavu sai starti mindud eelnevalt vaid 11 ringi sõidetuna ( riia trennid paraku jäid lühikeseks)..ja õlipunnile tuleb pigem minust parem pingutaja leida...ju unus siis lahti võibolla ka koonus veninud veidi jne...üks asi viib teiseni
to SexSix:
keiss selles ka et järgnevad kurvid olid teisele poole ja hoidsid õli veel karteris sees(mul karter ka muudetud kujuga)
to SexSix:
keiss selles ka et järgnevad kurvid olid teisele poole ja hoidsid õli veel karteris sees(mul karter ka muudetud kujuga)