9. leht 21-st

Postitatud: 06 Okt 2016 14:29
Postitas logman
Sellega saab ilma abiliseta sidurit-pidureid õhutada.
Vene mehelt õpitud.

Postitatud: 06 Okt 2016 21:25
Postitas 01vaz01
Kuidas? Isegi kui ajad surve sisse peab keegi pedaali vajutama ning keegi nipli lahti/kinni keerama?!?! Või jätad nipli lahti jooksma? Sest ilma pedaali tallamata ei tohiks tops tühjaks minna... !?

Postitatud: 06 Okt 2016 22:04
Postitas logman
Läheb ikka tühjaks ilma pedaali tallamata. Kompensatsiooni avade kaudu on pedaali nullolekus ratta silindrid vabas ühenduses vedeliku anumaga.
Kui see omadus puuduks, oleksid peasilindritel õli pealetuleku avad kas üldse puurimata, imepisikesed (isiklik kogemus tuttuue silindriga) või lihtsalt mingist sogast umbes.

http://vazila-2107.ru/jigul-7/7-5-1.html
https://www.youtube.com/watch?v=d46p1__iCbk

Postitatud: 07 Okt 2016 17:27
Postitas Tony_2106
Täna sai käidud veerenni Lada kaupluses ning soetatud mõned jupid. Siduri ja piduri uued anumad olid mul juba enne soetatud. Need voolikud, mis pildil on anumate küljes, on kütusevoolikud. Neid pole vist tark kasutada piduri- ja sidurivoolikutena? Kasutan originaal voolikuid, mis hetkel autol küljes.


Pilt


Esiamordid (paar) ja tagaamordid (paar)

Pilt


Pidurite peasilinder

Pilt


Siduri peasilinder

Pilt


Siduritöösilinder

Pilt


Pidurivedelik (6x0,5L)

Pilt

Postitatud: 07 Okt 2016 19:54
Postitas olaaf
tohib ma küsin kuhu on plaanis kulutada 3L pidurivedelikku???
Kogu lada süsteemi läks alla liitri :rolleyes

Postitatud: 07 Okt 2016 20:11
Postitas Tony_2106
Igaks juhuks - parem on omada rohkem, kui pärast töö tegemisel puudu jääb. Plaanis on tegelikult vahetada ka motikal esipidutite vedelik välja.

Postitatud: 07 Okt 2016 21:50
Postitas Tony_2106
Täna avastasin roosa laigu auto kõrvalistuja poole alt. Lekke põhjus leitud - uudistasin veidi kapoti all ja avastasin, et kui tosooli sai vahetatud, siis vahetasin välja ka osad lõdvikud. Nimelt mootorist salongi mineval lõdvikul on pragu sees ja sealt immitseb tosooli välja ja kõrval olev pikem lõdvik läheb ka vist mingil ajal katki - on selline pragusid täis just kinnituse koha juurest.

Pilt


Pilt


Krt küll, uued lõdvikud sai pandud koos roosa tosooliga Aprillis 2016.a. nüüd on oktoober 2016.a.. Nüüd pean vist jälle tosooli kõik välja laskma ning uuesti mõned lõdvikud vahetama ja siis taas uue tosooli sisse panema. Kuid mõtlen, kuidas nii need lõdvikud ära vahetada, et eriti palju tosooli kaotsi ei läheks???

Ladaga juba igav ei hakka - ühe asja saad korda, siis läheb järgmine. Da FUUK :mad:

Volga kaupluse vend ütles, et 2106-le on saada kolmes erinevas mõõdus jahutussüsteemi lõdvikuid. Ehk ongi see tõsi see tõsi. Kuna ma sellest midagi ei teadnud, siis ostsin mingid lõdvikud sealt ära (aprill 2016). kui lõdvikuid vahetama hakkasin, siis olid mõned lõdvikud lühikesed.

Postitatud: 08 Okt 2016 09:11
Postitas olaaf
päris nii see ei ole et 06-le on saada - õigem oleks öelda, et tagaveolisele klassikalisele ladale on saada kolme erinevat - erinevus tuleneb radika ülemisest ja alumisest lõdvikust - salongiradika voolikud on kõigile klassikutele samad..

pildi järgi ütleks, et volga pood müüb siiani odavat ebakvaliteetset kraami.

lõdvikud vahetad lihtsalt ära - midagi välja kuskilt ei lasta pole mõtet - selle liitri elad üle, kui operatiivselt tegutsed...

NB! venest saab tellida ka silikoonvoolikuid klassikule - hind on ilmselt kordades kallim kui volgapoe oma

Postitatud: 08 Okt 2016 09:29
Postitas SexSix
Vaatan, et tänapäevased kummitooted on ikka eriline :mad: Peaks kapotialt uurima, kui vanu voolikuid kasutan? 30-40 või rohkem aastat. Kõik ilusti terve ja ei leki.
Auto muidugi pärit suurte muutuste aastast:D

Postitatud: 08 Okt 2016 13:50
Postitas Tanelilves
mõlemad voolikud vaheta välja

Postitatud: 08 Okt 2016 19:44
Postitas Tony_2106
Vaatasin kodus veidi ringi ja leidsin vana vooliku, mis tuli salongist ja läks mootorisse tagasi. Pean veel vaatama, ehk leian ka selle teise vooliku üles või siis külastan taas Veerenni Lada kauplust. Leidsin keldri koristamise käigus ka 5L roosat jahutusvedeliku.

Pilt

Postitatud: 08 Okt 2016 20:46
Postitas Raxo
Ehk saad kuskilt Hydroskandist või miskisest muust kohast normaalse vooliku meetriga osta, vene värk paistab paras si** olema (mis ei ole eriline üllatus).

Postitatud: 08 Okt 2016 21:44
Postitas Tony_2106
Mul olid õnneks need vanad 2 lõdvikut, mis salongi ja mootori vahel käivad, veel alles. Homme arvatavasti lähen panen need vanad lõdvikud tagasi.
Samas vahetan ka amordid ees ja taga ära, kui jõuan. Ehk jõuan ka pidurite peasilindri, siduri peasilindri, siduri töösilindri ja mõlemad anumad vahetada
+ siduri ja pidurisüsteemi õhutada. Kui viitsimist muidugi on siduri ja pidurisüsteemiga tegeleda. Võimalik, et jätan need tööd mõneks teiseks päevaks.

Postitatud: 09 Okt 2016 22:20
Postitas Tony_2106
Täna sai vahetatud välja, Volga kauplusest kevadel ostetud ning toona tosooli vahetuse käigus ka vahetatud jahutusvedeliku voolikud mootori ja salongi vahel. Nimelt panin vanad voolikud tagasi nende Volga kaupluse praakide asemele ning hetkel on OK.

Lisaks mõtlesin, et vahetan esimesed amordid ka ära, kui veel valge on. Kahjuks see jäigi tegemata, kuna vana amordi alumine kinnituspolt, mis on alumise õõtsahoova külge kinnituva tala küljes, oli niivõrd kõvasti kinni keevitunud, et toore jõuga oleksin äärepealt mutril randid maha keeranud.

Pilt

Seega panin hetkel vana amordi tagasi alla ning pussutasin Penetrating Oil ainega kõik mutrid ja poldid nii esi- kui ka tagaamortidel ära. Nüüd mingil vabal hetkel üritan uuesti neid polte lahti saada. Loodan, et saan ikka amordid vahetatud.

Kui amordid kiirelt vahetatud saan, võtan ette ka pidurite peasilindri, siduri peasilindri ning siduri töösilindri vahetuse ja siduri ning piduri süsteemi õhutuse.

Postitatud: 10 Okt 2016 21:39
Postitas Tony_2106
Pisike kõrvaline projekt salongis. Nimelt, et säästa kohta sigaretisüütajas, otsustasin lisada autosse 2 usb pesa. Eeldusel, laadida telefoni või ühendada näiteks pardakaamera. Otsustasin need paigaldada käigukangi juurde keskkonsooli, kõlariresti sisse - mõeldud tehtud. Hetkel on proovi paigutus tehtud, kuid pesad on veel ühendamata. Selle teen mingil ajal ära koos kaitsmega.


Pilt


Pilt

Postitatud: 11 Okt 2016 17:51
Postitas Tony_2106
Täna sai siis uuesti ette võetud amortisaatorite vahetus. Kõige pealt alustasin tagumistest. Ime kombel tulid need koheselt ilusti lahti ning uued läksid ka ilusti alla tagasi.

Pilt


Vanad tagumised amortisaatorid nägid sellised jubedused välja.:

Pilt

Proovisin ka uusi tagumisi amorte. Nüüd läheb auto taguots sujuvalt üle konaruste, kuid esiots veel õõtsub veidi.

Üritasin peale tagumiste amortide vahetust, uuesti esimesi vahetada, kuid tulutult. Alumine amordi kronstein oli ikka nii kõvasti kinni, et taas lahti ei saanud. Helistasin Veerenni lada kauplusesse ja küsisin nende kronsteinide ning poltide kohta. Tulemus positiivne - poldid, mutrid ja mõlema poole kronsteinid olemas. Broneerisin siis need ära.

Postitatud: 13 Okt 2016 23:59
Postitas Tony_2106
Täna sai siis jälle sellili auto all oldud, kuid karterist õli ei voolanud :) Nimelt täna sai mu lumivalgeke endale uued esimesed amordid alla. Lisaks veel vahetasin kolm uksepiirajat ning juhi ja kõrvalistuja lülitid ustel. Kuna aega oli, siis vahetasin ka siduri peasilindri, töösilindri ja anuma koos voolikuga ära. Sai ka uus sidurivedelik pandud ja ilusti ära õhutatud. Nüüd töötab siduri pedaal ning lahutus normaalselt, kuid töösilinder tahab veidi veel peale keeramist.

Järgmisena võtan ette pidurite peasilindri vahetuse, kui aega leian. Nüüd pean mõtlema, kumba piduri peasilindrit kasutada, kas Lada originaali või Master Sport. Vahe on selles, et Tehase originaalil on voolikute pulgad plastikust ja Master Spordil metallist. Samas mõtlen, et ehk võtan need Master Spordi vooliku pulgad ja panen Lada tehase originaalile ja vastupidi. Eks näis, võimalik, et ei vahetagi neid pulkasid välja.

Postitatud: 14 Okt 2016 17:34
Postitas Tony_2106
Täna vahetasin välja pidurite peasilindri ning alguses kasutasin samasugust voolikut nagu on sidurianuma ja siduri pealinindri vahel, kuid need hakkasid millegipärast lekkima ja panin vanad voolikud tagasi. Nüüd pean ka sidurivooliku, mis pildil on ilus hõbedane, ära vahetama originaalse vastu. Samas pean ka pidurid õhutama ja ka siduri uuesti õhutama ning sidurit veidi peale keerama. Vahetasin ka pidurite ja siduri anumad välja + alumised kütusevoolikud koos filtriga. Ülemine kütusevoolik on vahetamata veel. Tundub, et pean ka leegitoru välja vahetama, kuna see on suht kole ja jube.


Pilt


Pilt


Pilt


Pilt


Pilt


Pilt

Postitatud: 06 Nov 2016 21:40
Postitas Tony_2106
Nonii! Tundub, et järgmine Volga Kauplusest soetatud jahutussüsteemi lõdvik lekib. DaFuuk. Seekord on see vist radika ja termostaadi vaheline lõdvik. Muidugi vana lõdvikut mul seekord tagavaraks pole, et leke likvideerida :regan


Pilt

Postitatud: 11 Nov 2016 00:49
Postitas Tony_2106
Hetkel on radiaatori küljes olev temperatuuriandur ajutiselt lahti ühendatud, kuniks uue anduri olen soetanud. See anduri mutter peaks vist lahti käima nr.22 võtmega?

Pildil on näha ka tosooli leket. Kui andurit vahetama hakkan, siis uurin ka selle põhjuse välja. Kardan, et see voolik on vist katki (Volga kauplusest kevadel 2016 soetatud ja vahetatud).

Pilt

Pilt