Hetkel küll originaalsisselaskega.



Mõned tunnid lasin tal sisse töötada kohapeal. Kolleteip andis ka pisut suitsu välja, aga mitte midagi hullu.
Seejärel juba läks treileri peale ja suundusime lähimat lumerada otsima. Treilale ajades tuli ka esimene probleem välja. Nimelt oli taguots nii kerge, et tavaliste Masterite ja oma jõuga ta treilerile ei saanudki. Tõmbasin vintsiga peale ja otsisin pagasnikusse raskuseks kaks varuratast.
Rajale jõudes keerasin salongi soojakraani pärani lahti(mis hiljem osutus veaks) ja asusin vaikselt sõitma. Tahhoka käiguvahetustuli süttib hetkel 4500 pöörde pealt:D Ja sinnagi lasin mootorit vaid paar korda.
Huvitav seik oli, kui aeglasema lõigu peal järsult seest tossu täis lõi. Seisma jäänud ning kapotti pealt võttes selgus, et kolleteip va raip polnud ikka suitsemist lõpetanud. Küllap torud all oli punased. Sademeid ei olnud ja edasi sõitsin ilma kapotita:) Niipalju sellest teibist ikka kasu on, et karpa keema ei läinud.
Üldiselt võin rahuliku südamega öelda, et auto varasemaga võrreldes aeglasem pole, seega on tuuning õnnestunud ja kui hästi läheb, võib kevade poole mõelda õige sisselaske ja sportnuka peale. Veermikus kolinaid ei olnud, rool tundub kiirem ja esiosa pidamine on varasemaga võrreldes tunduvalt paranenud.