
2107, Overspeed, 1985
2107, Overspeed, 1985
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 915
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
lisasin sellise pisiasja:
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=11273
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=11273
Arrogance diminishes wisdom.
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 915
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
Motamees läks läbi Venemaa Soome vennale külge, seega garaazis töstuk neli päeva nüüd mo päralt. Ei lasknud ka aega raisku ning nii Eleanor ka kohe pääle sai aetud. Kerge ettevalmistus talveks. Naelkummid alla, jahutusvedeliku külmakindluse kontroll, aku tühjaks- ning uuesti korralikult täislaadimine, välisvaatlus pöhja alt, öhuvött kollektorilt (et see ei ununeks, muidu olen ise merel ja siis jääb naine äkkist tee pääle selle pärast), soojapuhur salongi hommikusteks pistikuga seinast eelsoojendusteks, jne. Aknapesuvedelikku ma veel ei vahetanud, aga teise kanistri talvise vedelikuga panin juba valmis.
Kui siks tehtud, ootab oma järge kohe ka mosse.
Kui siks tehtud, ootab oma järge kohe ka mosse.

Arrogance diminishes wisdom.
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 915
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
Vötsin ka huvi pärast tagumised trummlid korra maha. Sain näha sellist asja, et peale ca 6000 km läbisöitu ei ole tagumised piduriklotsid jöudnud niipalju kuluda, et terve klotsi ulatuses trummli vasta käiks, pidurdavad vaid otstega. Kuid piisavalt, sest ülevaatusel tagumiste pidurite kohta ei öeldud halba midagi.

Arrogance diminishes wisdom.
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 915
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
Vötsin vahetükid ära. Pöhjuseid kaks:Algselt postitas: overspeed
Vahepeal nokitsesin tsikklite körvalt oma autot ka. Panin velgede vahele vahetükid, ette kümmalegi 1 cm,
taha kummalegi 1,5 cm. Kes pidevalt iga päev originaalis siksi näeb, see paneb ehk silmaga tähele
väljanägemise erinevust.
1) Enamuse aja kasutab 07-t mo naine, sest ise söidan mossega. Kord kui merel olin läksid ühel veljel need isetreitud poldid lahti. Önneks kuulis motamees, juhuslikult garaazi ees suitsu tehes kui naine autoga minema söitis, et autol mingi imelik hääl. Helistas mo naisele ja kutsus tagasi. Poldid olid järgi andnud. Sellist asja ei saa ma endale lubada, kui poeg ka autos on. Eelnevalt olin just ratta alt ära korra keeranud, et velge värvida. Seekord keerasin poldid vaid kinni, järelkontroll jäi peale möningast söitu tegemata, kuna läksin ju tööle. Küllap et on koonus poldil nati vale vöi oli see üks harv juhtudest. Ühesönaga saan tööl olles kindlamalt magada, kui tean et rattad on all originaalpoltidega.
2) Pikad omatreitud poldid on küll kergelt karastatud, kuid nende tugevuses ei saa sama kindel olla kui tehase omades. Kellele meist ei meeldi siis vahest ohutus kohas kiiresti söita (kiiresti saab söita ka 50 km/h kui mötleme piirkiirust). Seda ma ka aegajalt teen kui üksi söidan. Vötan kurve järsult ja ei karda külglibisemist. Hakkasin aga mötlema, et kuidas sellisele koormusele need omatehtud poldid reageerivad? Vöivad järgi anda?
Jätsin vahetükid ja poldid ootama järgmist autot, mille kunagi kavatsen ehitada.
Arrogance diminishes wisdom.
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 915
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
Tahhomeeter ühel päeval lihtsalt enam ei töödanud. Vötsin armatuuri lahti ning vahetasin ära (eelnevalt kontrollisin kas juhtmed ikka korras). Nüüd jälle pöörded näha, kui olla harjunud pidevalt sellega, siis tundsin kohe ka puudust. Samas kui armatuur lahti, vahetasin ära ka käsimiduri kontrolltule relee, mis ei töödanud öieti.
Arrogance diminishes wisdom.
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 915
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
Mo teada on nad seadusega vastuolus. Söidan omal riskil. Seadusesilmad pole neid veel tähele pannud.Algselt postitas: Suska
Vaatasin, et kasutusel on rohelised parktuled. Kas siis rohelised pirnid võivad olla? Ei hakka kisama seaduse silmad või?
Kui tohib kasutada pargina kas siis tohib gabariid tulena ka kasutada (2101 nt)?
Ei tohi nad olla pargina ega gabariidina. Kui 2101-l panna gabariidi sisse roheline pirn, on seda ka söidu ajal pidevalt ju näha. Ja kas siis mitte suund ei muutu sul ka roheliseks, see aga väga väär asi. Ülevaatuse mees ütles motamehele 2102 kohta, et ennem olgu suund valge kui gabariit kollane (2102-l sama nina ja tuledesüsteem mis 2101-l).
Mul pooltuledega koos annab vaid roheka tooni suurde lampi (2107-l gabariit peareflektori sees), siis söidu ajal ei paista teravalt politseile silma. Seisu ajal parktuled pannes on, jah, täiesti roheline näha.
Arrogance diminishes wisdom.
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 915
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
Käisin lähiminevikus autoga Viljandis. Ilmad olid mittekülmad ning niisked. See tähendab aga seda, et maanteel oli pidevalt seda sopa/pori udu, mis klaasi ja auto täis mökerdab. Tundsin kövasti puudust esilaternate kojameestest. Pean kuurist need ülesse otsima ning 2107-le uuesti ette panema, sest iga natukse aja tagant laternaid pühkimas käia on tüütu, aga head nähtavust on pimedas tänapäeva liiklusega vaja.
Proovin ka esiklaasi jaoks miskit. Motamees töi Venemaalt nännina, panin nüüd külge. Ei teagi, kuda teda nimetatakse, ütleme lihtsalt aerodünaamika muutja esikapoti ninas. Kui jälle pikemat söitu sita ilmaga teen, siis saan teada, kas möjub, kirjutan siia samuti:
Proovin ka esiklaasi jaoks miskit. Motamees töi Venemaalt nännina, panin nüüd külge. Ei teagi, kuda teda nimetatakse, ütleme lihtsalt aerodünaamika muutja esikapoti ninas. Kui jälle pikemat söitu sita ilmaga teen, siis saan teada, kas möjub, kirjutan siia samuti:

Arrogance diminishes wisdom.
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1409
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
+ veel kiviklibu ja muu sodi mis eessõitja rataste alt su klaasile võib lennata
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 915
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
palju aastaid tagasi, kui noor ja rumal olin, ei saanud ka asja möttele ennem pihta, kui nägin ühe läänekal sellise nurgal kirja: BUGFLECTOR
Siis sain aru, et asi suunab öhu klaasist üle, ning putukad ei saa nii söidu ajal klaasi mustata, + muu sodi kaitse, mis eespool kirjutati.
Siis sain aru, et asi suunab öhu klaasist üle, ning putukad ei saa nii söidu ajal klaasi mustata, + muu sodi kaitse, mis eespool kirjutati.
Arrogance diminishes wisdom.