21011, Alfist, 1978

21011, Alfist, 1978

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
a
Alfist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 349
Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
Asukoht: Tallinn
Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark

Postitus Postitas Alfist »

Algselt postitas: zigulimasuurik
Noh see värv on kena niikaua ,kui sa sinna oma persega paar korda peale kargad.Kulub ja hakkab pragunema.
hmm siis pean ikka otsima korralikumaid istmeid kui mul praegu on,kui kellegil on pakkuda 06 istmeid soovitavalt musta värvi,siis oleks soov osta,hind on kokkuleppel!Kontakt profiilis;)

[Muudetud: 7-8-2008 Alfist]
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
a
Alfist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 349
Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
Asukoht: Tallinn
Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark

Postitus Postitas Alfist »

Tere,
Täna enne sauna sai kapotialust natuke värskendatud,nimelt lasin karburaatori kaanele uue kuumakindla matt musta värvi peale,alumine karburaatorikaane osa,ning radikas ja radika kate on helesinine,ning klapikambrikaane värvus on punane.
Lähiajal on plaan uued esimesed suunaklaasid osta,kuna vanadel on praod sees,uuteks klaasideks on välja valitud läbipaistvad klaasid,oranzide pirnidega.:)

Kõike Paremat Soovides!
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
a
Alfist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 349
Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
Asukoht: Tallinn
Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark

Postitus Postitas Alfist »

Autoga ei ole hetkel midagi suuremat ette võtnud,hetkel on nii et ainult kalla ja talla:spin,ning edasi läeb ka päris hästi,kiirusel üle 100km/h gaasi vajutades tõmbab vabalt ka istmesse,ühesõnaga mulle see masin meeldib.:)
Kui digika korda saan üritan pilte teha ja lisada.:)
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
f
fheisis
Foorumi kasutaja
Postitusi: 237
Liitunud: 10 Sept 2007 23:25
Asukoht: Tallinn-Haapsalu
Autod: lada 2101.Bmw 740.Moskvich Pika kastiga.

Postitus Postitas fheisis »

Tere.. olen mitu korda juba su teemat läbi lugenud ning mai näe ikka alfa romeo elektri aknaid... kas unustasid selle mõtte ning väntad nagu originaalis neid aknaid voi on veel mul midagi oodata:D?:D mõtlesin et näen siin ära et kui naad tõesti sobivad sinna ilusti ja kuda toimima hakkavad siis paneks endale kah aga noh näed :D ei ole noh:Det jah endal kah plaan el aknaid panan aga ei sa kudagi hakkama.. proovosin mazda 626 systeeme aga kurat noh .. panin koos ziinidega aga kui nuppu vajutasin siis pidi uks pooleks murduma:D ühesõnaga midagi sela ei sobinud ja väga keeruline:D mazda tagumised läevad kl ette muidu päris hasti;D
a
Alfist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 349
Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
Asukoht: Tallinn
Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark

Postitus Postitas Alfist »

Algselt postitas: fheisis
Tere.. olen mitu korda juba su teemat läbi lugenud ning mai näe ikka alfa romeo elektri aknaid... kas unustasid selle mõtte ning väntad nagu originaalis neid aknaid voi on veel mul midagi oodata:D?:D mõtlesin et näen siin ära et kui naad tõesti sobivad sinna ilusti ja kuda toimima hakkavad siis paneks endale kah aga noh näed :D ei ole noh:Det jah endal kah plaan el aknaid panan aga ei sa kudagi hakkama.. proovosin mazda 626 systeeme aga kurat noh .. panin koos ziinidega aga kui nuppu vajutasin siis pidi uks pooleks murduma:D ühesõnaga midagi sela ei sobinud ja väga keeruline:D mazda tagumised läevad kl ette muidu päris hasti;D
Tere,tere:D
Elektriakendega on sellised lood,et kuna hetkel heast peast ei viitsi uksi lahti lammutama hakata,ning seepärast ei ole ka olnud viitsimist möllata.
Aga kuna tagavara uksed mul vaikselt valmivad,siis hakkan nende uste peal katsetama,neid mootoreid ja kui valmis saab siis annan ka foorumisse teada.
Kuid kuulduste järgi peaks need mootorid sinna sobima küll,ilma mingisuguste ümbertegemisteta,aga iseasi on see kas neid saada on!;)
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
f
fheisis
Foorumi kasutaja
Postitusi: 237
Liitunud: 10 Sept 2007 23:25
Asukoht: Tallinn-Haapsalu
Autod: lada 2101.Bmw 740.Moskvich Pika kastiga.

Postitus Postitas fheisis »

No kuskilt romulast ikka on... aga kas koos siinidega sisse? või aint mootor ja trossidega käima?
a
Alfist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 349
Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
Asukoht: Tallinn
Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark

Postitus Postitas Alfist »

Algselt postitas: fheisis
No kuskilt romulast ikka on... aga kas koos siinidega sisse? või aint mootor ja trossidega käima?
Romulates eksisteerib Alfasi vähe eriti 33mesid.;)
Aga sisse peaks minema ilma siinideta,ehk siis mootor koos trossidega käima.:)
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
a
Alfist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 349
Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
Asukoht: Tallinn
Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark

Postitus Postitas Alfist »

Nonii täna sai mässatud doonor auto kallal,ning sealt paremad vedrud võetud,mis on kõrgemad kui praegu.Hetkel all olevad vedrud,on nii madalad et kui taga 3 reisiat on,siis käib ratas koopasse:P.
Täna värvisin teised alla minevad vedrud ära,ning lähimatel päevadel kavatsen need alla panna,ning loodetavasti siis saab sinna R14 veljed ka alla mahutada,hetkel nende vedrudega ei riski panna,kuna hakkab koobast lõhkuma.:)
Kuid oskab keegi lähemalt rääkida,kuda tagumis vedrusid kõige parem ära võtta on,kas tõmmitsatega(mis olemas on)või lasta amordid lahti,ning siis vedru vahele pressida?:)

Ettetänades Reijo!
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Tõstad auto tagumise otsa ülesse.
Võtad tagumised rattad alt.
Paned rumlite alla pakud.
Lased auto maha(trumlite peale)
Keerad amortidel ühe otsa lahti.
Tõstad auto ülesse.
Võtad vanad vedrud ära ja paned uued asemele.
Lased auto uuesti alla.
Paned amordid paika.
Tõstad auto ülesse ja paned rattad alla

Lhtne:spin;)Max tunni töö.
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
a
Alfist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 349
Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
Asukoht: Tallinn
Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark

Postitus Postitas Alfist »

Algselt postitas: hautz
Tõstad auto tagumise otsa ülesse.
Võtad tagumised rattad alt.
Paned rumlite alla pakud.
Lased auto maha(trumlite peale)
Keerad amortidel ühe otsa lahti.
Tõstad auto ülesse.
Võtad vanad vedrud ära ja paned uued asemele.
Lased auto uuesti alla.
Paned amordid paika.
Tõstad auto ülesse ja paned rattad alla

Lhtne:spin;)Max tunni töö.
Tänud:)
Doonoril võtsin ka samamoodi alt,kuid ainult amorti ei lasknud lahti,vaid võtsin ratta alt tõstsin auto üles,ning siis tugeva toruga tõmbasin pesast välja,kuid sel ei julgenud nii tegema hakata.:)
Lähipäevadel siis hakkan su instruktsioonide järgi tegutsema!:)
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Ma panin ka esimesed nii;)(lõigutud-lühendatud,lühemad vedrud;))

Hea lihtne meetod.
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
a
Alfist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 349
Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
Asukoht: Tallinn
Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark

Postitus Postitas Alfist »

Algselt postitas: hautz
Ma panin ka esimesed nii;)(lõigutud-lühendatud,lühemad vedrud;))

Hea lihtne meetod.
Mudu vanaisa on kunagi vedru tõmmitsa teinud,ning sellega oleks vedru kokku pigistanud,ning siis pesast välja võtnud,aga ma ei taha vedrul värvi kriimustama hakata,ning teen ikka teistmoodi ja võtan amordi ära.:)
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
a
Alfist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 349
Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
Asukoht: Tallinn
Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark

Postitus Postitas Alfist »

Nonii vedrud on vahetatud,ning aega läks 45 minti!:)
Kõik tänu sellele,et amordi poldid olid ilusti suusatõrvaga eelmine aasta tehtud,ning tulid väga kergelt lahti.:)
Auto tõusis kõrgemale kui enne,kuid üks asi häirib,et vasakpoolne tagumine ots on 1cm madalamal kui parempoolne,ei tea mis viga,vedru läks küll ilusti pessa,aga eks peab lähiajal proovima.:)

[Muudetud: 26-8-2008 Alfist]
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

vaata ehk on ülemise vedrukanduri ja kere vahele paigutatud kummist vaherõngaid. atzkarikul oli siin paremal pool 3cm vasakul 0 :D

samas kui vaja siis võid ühe kummirõnga omale saada - saad madalamale poole vahele susata...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
a
Alfist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 349
Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
Asukoht: Tallinn
Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark

Postitus Postitas Alfist »

Algselt postitas: olaaf
vaata ehk on ülemise vedrukanduri ja kere vahele paigutatud kummist vaherõngaid. atzkarikul oli siin paremal pool 3cm vasakul 0 :D

samas kui vaja siis võid ühe kummirõnga omale saada - saad madalamale poole vahele susata...
Mõlemal pool olid need vaherõngad olemas.:)
Aga kui vasakpoolega ühele poole sain,siis oli ta kõrgemal,aga kui parempoolse ära vahetasin,siis vajus nagu alla,ei tea mis jant sellega on.:P
Kuid tänud pakkumast!:)

Aga küsiks veel seda,et mis õli tagasilda kallata,mingit lääne oma,mitte TADi?:)
Plaan sellepärast panna parem õli,et tahaks taha panna 195 R14 rehvid koos laiendatud velgedega,kuid kardan et TAD jääb liiga kehvaks,et ei määri nii nagu välismaa omad,kuid ehk targemad oskavad rohkem lisada?:)

Ettetänades Reijo!

[Muudetud: 26-8-2008 Alfist]
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
t
tghg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 141
Liitunud: 18 Sept 2007 23:55
Asukoht: Viimsi
Autod: Informatsioon
Kontakt:

Postitus Postitas tghg »

Minu arvamus on selline,et kasuta otseselt selles eas autodele toodetavaid õlisid ja määrdeaineid:)Ära väga sellist ma ei oska öelda noh uut õli sinna vala pane pigem midagi vanemat toodet.

[Muudetud: 26-8-2008 tghg]
a
Alfist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 349
Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
Asukoht: Tallinn
Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark

Postitus Postitas Alfist »

Algselt postitas: tghg
Minu arvamus on selline,et kasuta otseselt selles eas autodele toodetavaid õlisid ja määrdeaineid:)Ära väga sellist ma ei oska öelda noh uut õli sinna vala pane pigem midagi vanemat toodet.

[Muudetud: 26-8-2008 tghg]
Tänud nõuande eest!:)
Ma ise päris uut toodet ei mõelnudki panna,mis liiga vedel on,aga krat päris selles TADis ka kindel pole,sest määrde ja kaitse omadused ei tundu tal nii head kui teistel,või ma eksin?;)

[Muudetud: 26-8-2008 Alfist]
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
t
tghg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 141
Liitunud: 18 Sept 2007 23:55
Asukoht: Viimsi
Autod: Informatsioon
Kontakt:

Postitus Postitas tghg »

Algselt postitas: Alfist
Algselt postitas: tghg
Minu arvamus on selline,et kasuta otseselt selles eas autodele toodetavaid õlisid ja määrdeaineid:)Ära väga sellist ma ei oska öelda noh uut õli sinna vala pane pigem midagi vanemat toodet.

[Muudetud: 26-8-2008 tghg]
Tänud nõuande eest!:)
Ma ise päris uut toodet ei mõelnudki panna,mis liiga vedel on,aga krat päris selles TADis ka kindel pole,sest määrde ja kaitse omadused ei tundu tal nii head kui teistel,või ma eksin?;)

[Muudetud: 26-8-2008 Alfist]
Kui aus olla siis ma ei ole sellst tattist kuulnudki midagi,aga jah ma arvan,et osta mingisugune vahepealne toode.;)
t
tghg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 141
Liitunud: 18 Sept 2007 23:55
Asukoht: Viimsi
Autod: Informatsioon
Kontakt:

Postitus Postitas tghg »

Kuule mees ma sõitsin eile tundeaega Fac*ing mähel ringi otsides su maja ja tutkit ma leidsin...Homme olgu mu majaees kell 12 ja istmed läinud :D Said aru we?:D
Ei aga muidu helista ette ennem eks;)
a
Alfist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 349
Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
Asukoht: Tallinn
Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark

Postitus Postitas Alfist »

Terv,
Lähiajal vahetan autol pidurisuportid ära,mis hetkel ära värvitud,kuna ei viitsi silindreid sealt maha võtma hakata,ning lihtsam on juba terve suport panna:spin.
Need silindrid mis suporti küljes on,lähevad näpuga lükates sisse,aga need mis hetkel peal on,ei taha kuidagi moodi õieti toimida.Sisse läeb BSK piduriõli,kuna eelmisel ladal oli ka see õli sees,ning toimis laitmatult ja need silindrid ka selt masinalt,mis terve elu on kasutanud BSK-ad ja pole kordagi kinni jäänud.
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
Vasta