Teeks nats juttu möödunud nädalavahetusest. Kui viga sai leitud, miks rattad välja ei keeranud tekkis taas motivatsiooni-pauk, et jõuab ikka see talv jääle ja tänu ilmataadi viisakale käitumisele see õnnestus! Reede tegime sillastendi, sai vanade numbrite järgi keeratud, kuid sai vist vähe ülekeeratud. Ettejooksu kohta oli mul kirjas et maksimaalselt ette kuid võrdselt, selle suutsime ajada 10 kraadipeale, mis võis aga ka põhjustada rooli oluliselt raskemaks minemise. Kui enne oli kiire rooliga ja ettetoodud sillaga rool raske, siis nüüd oli ikka väga raske! Muidugi auto esiotsa sissekeeramine läks oluliselt paremaks, siin on nüüd veel testimise koht, kuigi jääl jõudsime tulemuseni et äkki võiks see number kusagil 5 kraadi juurde jääda, võib-olla on siin kellelgi rohkem kogemusi, me pole ju eriti lada sõitnud, rohkem ehitanud! Veermiku kohta rohkem kaebusi ei tekkinud kui siis ainult see raske rool!
Mootor toimis hästi, kui väljaarvata see et alguses ülipikas kurvis madala pöördega lõi korra õlitule põlema, kallasime nats õli peale viga kadus. Tegelikult oli see viga ka enne esinenud ja põhjust saab otsida ainult õlivardast, see on sel fiati mootoril üks igavene porno, need kel kogemusi need teavad! Muidugi sellise -10 külmakraadiga on sellise kõrge surveastme ja kange kütusega mootori käivitamine üks elutöö. Kui hommikul lasime kärupeal mootori külma küünlaga soojaks, siis kohale jõudes (ca.40km) oli mootor külm ja kõik otsast peale, küünaldele sõnaotseses mõttes tuli alla, kolvipeale breakcleaneriga tuli ja nii üks 30 mintsa enne kui siis kõik 4 poti taha sai!
Päev oli edukas, sõita sai, samuti sai lahti ka sinuauto esipõllest, olgem ausad on küll ilus ja tore asi, aga rallikale on see liiga õhuke! Praktiliselt puudet ei olnud ja krõbinal katki ta oli, tuleb uued tellida ja lasta teha paksemad koos ribidega!
Pilte ka:
Siin siis silla numbrid, mis praegu sai keeratud:
Ilm oli super, vanal VIP ladukal sai ka titepiigi eluiga otsa ja alla läksid vanemad piikrehvi meenutavad leenini-pead, pidas küll!
Pilt räägib enda-eest, neli pooltelge on ikka neli ja paar korda rohkem Kw´sid on ikka midagi muud kui kolisev venemaa autotööstuse null-viiis…
Üks suvakas video ka, julgesin oma autos kõrvale istuda
http://www.youtube.com/watch?v=evCgXb9QZXk