Lada VFTS, Marx378

Lada VFTS, Marx378

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
m
Marx378
Foorumi kasutaja
Postitusi: 225
Liitunud: 09 Okt 2008 20:30
Asukoht: Kuressaare
Autod: Audi A8, BMW E36, Lada vfts, MBvito, Lada2101, Lada2105
Kontakt:

Postitus Postitas Marx378 »

Tere taas

Nüüdseks mootor peal, üle eile sai sealt ka hääled välja meelitatud. Täna pannen stroboskoobiga ka süüte paika. Lahti sai vahepeal võetud ka käigukast ja mõningad detailid välja vahetatud uute vastu.Pilt
m
Marx378
Foorumi kasutaja
Postitusi: 225
Liitunud: 09 Okt 2008 20:30
Asukoht: Kuressaare
Autod: Audi A8, BMW E36, Lada vfts, MBvito, Lada2101, Lada2105
Kontakt:

Postitus Postitas Marx378 »

Eile sai väheke kleepsu tuuningut tehtud.Pilt
m
Marx378
Foorumi kasutaja
Postitusi: 225
Liitunud: 09 Okt 2008 20:30
Asukoht: Kuressaare
Autod: Audi A8, BMW E36, Lada vfts, MBvito, Lada2101, Lada2105
Kontakt:

Postitus Postitas Marx378 »

Tegin täiesti uueks ka elektri süsteemi. Nüüd on kõik eraldi lülitite alt. Roolilati külge ei tule ka enam mingeid lüliteid. Panin lüliti alla isegi generaatori. Bensiini pump sai ka elektriline pandud. Kaitmeplokki panin ka spetsiaalse ja lihtsama ehitusega. See kugu lülitid ja kaitsmeplokk kinnituvad on tehtud karbonist.Pilt
m
Marx378
Foorumi kasutaja
Postitusi: 225
Liitunud: 09 Okt 2008 20:30
Asukoht: Kuressaare
Autod: Audi A8, BMW E36, Lada vfts, MBvito, Lada2101, Lada2105
Kontakt:

Postitus Postitas Marx378 »

Kellade alus sai ka karbonist tehtud.Pilt
p
Photographer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 188
Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada
Kontakt:

Postitus Postitas Photographer »

Enne kui kokku paned, ma ka natukese targutaks, võibolla ei ole ma kõige targem sõnavõtma aga, kui sul need lülitid on seal armatuuri keskel ilusti, siis ma ei usu et sul nii pikad käed on, et sa ulataksid katse ajal neid lülitama ja veel vähem kaardilugeja. Rihmade lõdvaks laskmine on juu mõeldamatu! Ja üldreeglina kui on vaja midagi katse ajal lülitada teeb seda kaardilugeja, meil oli 08“l isegi kojameeste vesi ja käivitus kaardilugeja jalge ees dubleeritud, kui vaja sain varbaga need ise käima panna, sest piloodil on vaja tegeleda muude asjadega!
Teine asi on nende kellade asetus, mida sa katse ajal peaksid täpselt läbi rooli nägema on pöörded, õli ja vesi! Tegelikult ainult pöördeid ja õli tuld, igasugused laadimised ja kütuse näidikud on nn. katse ajal mittevajalikud ja neid saab kaardilugeja vahtida! Panen oma auto näite mõtteaineks.
Kaardilugeja lamp - kui ma peaksin tulema lugema sinna, siis ma viskaks selle kõrgelt ja kaugele.. Ära nüüd südamesse võta, aga see koht ei ole hea, sa peaksid tagama ükskõik mis põrutuse tagajärjel lambile asendi et see sul silma ei hakka paistma - see oleks vääga paha! Üldreeglina on lamp kaardilugeja selja tagant või parema küljepealt, suunaga ülevalt alla!
Hooratta kohapealt soovitaksin kuulata neid kellel on kogemusi, sest see on tõesti koht kus ei tehta nalja, vahet ei ole kas sõidad lada või evoga, ühtemoodi pead turvalisuse peale kõige rohkem rõhku panema, ennem olgu auto 20 kilo raskem aga turvaline!
Igatahes edu ja ladaga on lihtne - kõik on teinud seda juba ainult natukese uurida vaja!

Pilt


[Muudetud: 12-3-2010 Photographer]
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !
a
avahi
Foorumi kasutaja
Postitusi: 30
Liitunud: 24 Mär 2006 09:46
Asukoht: Tallinn
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas avahi »

Tere
Lisan ka paar sõna,soovitan kül sul seda 06 tahhomeeter mitte sinna installida??See rohkem võngub kui midagi näitab!
Ja aseta ta keskele ,et rooli vahelt otse näha oleks.
Ja samas on üks kvaliteet tahhomeeter mul pakkuda,koos käiguvahetus tulega mida saad ise vastavalt seadistada!

[Muudetud: 12-3-2010 avahi]Pilt
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Algselt postitas: SOS001
jah kui see malmist siis mine viska lutsu.usu ma tean mida räägin ja minul vedas et kodarad terved on.
Hooratta juurde tagasi tulles,siis siiani on minu lastud ja minu treitud hoorattad sees seisnud.Välja arvata üks ,mille Ligur omal põrandasse keerutas.Peale seda olen muutnud natuke neid treitavaid kohti.Seal joonisel mis foorumis on,on see koht peene joonega märgitud mis kõige ohtlikum.Muidugi ega tervet hooratast päris vihikulehe paksuseks ka treida ei saa.
56506878
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1525
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107R, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

Pigem on asi ilmselt metalli tekstuuris ja eripäras - teras ei purune kildudeks nagu malm kipub tegema, vaid pigem "venib"

Ja teine asi on üldse see külmtöötlus protsess ise, ükskõik kui palju või vähe sa malmi puutud, on oht ikkagi kildudeks lendamisele (rikud tehases valatud kuumtöötluse struktuuri niikuinii). Teras aga kannatab rohkem töötlemist.

On keegi kuulnud et originaal malm hooratas on salongi tulnud?
Mina ei ole veel... küll aga peale "käiamisi"

Õhesõnaga kui tehakse pöörete peal töötav mootor siis unustage parem see malm ja tehke/ostke teras ratas või kasutage originaal malmist asja (väände peale ehitatud mootoritel kasutataksegi originaal rattaid või siis minimaalselt kergendatud, sest sinna kerge udusuulg ei passi)

Tahhoka kohta nii palju, et originaal on võib näidata enam-vähem, kuid 99% nendest näitab midagi muud kui pöördeid ja ei kõlba ralliautosse installeerimiseks.

Kuigi ise sõitsin ka 06 omaga ja probleem oli ainult tuuritamisel, kui kiirused on ühtlasemad siis osuti püsib hästi paigal, et sõiduajal ikka näed midagi, aga mahapööretes ja linnakatsetel ei saa sealt mingit infot.... ja oht on Lada puhul ka liigsete pööretega, sest üldjuhul päält 7000rpm nad enamik ka laiali lastakse (pikad sirged, aeglased ülekanded - lihtsalt viskab vedru välja) lühiajaliselt kannatab küll hoida seal 7-e ja kaheksa vahel aga mitte kaua.
Selle vastu aitab pöörete piiraja (mitte aind tuluke tahhol vaid ikka reaalne, mis ei lase mootoril etaloni ületada), mis enamikel noortel sõitjatel ka peal on, sest need ei jaga reeglina ööd ega mütsi mootori karakteristikast ja litsuvad aind pääle - kuid see eest sõidavad ka kiiresti:)
Festina lente!
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Nüüd oleks nagu poolt ja vastu väite koht:kas malm või terasest hooratas.Sellest võiks lausa uue teema teha ;)
56506878
Kasutaja avatar
Marek504
Foorumi kasutaja
Postitusi: 212
Liitunud: 31 Aug 2006 21:53
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Marek504 »

Aga kas sellest väljalaskest oleks pilti võimalik?
Tilkuritel mitte tülitada...
m
Marx378
Foorumi kasutaja
Postitusi: 225
Liitunud: 09 Okt 2008 20:30
Asukoht: Kuressaare
Autod: Audi A8, BMW E36, Lada vfts, MBvito, Lada2101, Lada2105
Kontakt:

Postitus Postitas Marx378 »

Ma proovin Tallinna rallil selle hoorattaga ära, siis vaatab edasi. Ma pigem kardan seda, et asi sai vb liiga kergeks aetud või mis kaasfoorumlased arvavad?
Väljalaskest võin pildi teha küll.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

ma arvan, et kui proovida tahad siis kindlasti mitte tallinna rallil - on saares vähe kruusakattega teid. enne rallit viid ju auto jalutama ikka.
stopperiga võidu sõites võiks kõik juba kesta ja olla töökindel.
ja katsu kuidagi siis oma jalgu kaitsta hooratta tükkide eest...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1525
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107R, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

Algselt postitas: tuhajuhe
Nüüd oleks nagu poolt ja vastu väite koht:kas malm või terasest hooratas.Sellest võiks lausa uue teema teha ;)
oleneb mootorist ja eesmärgist

kogemused aga pajatavad aind üht - olenemata mootorist, üle 1.5kg maha võetud malm ratas ei kesta.

Teras ratas on salongi tulnud küll, kuid mitte materjali veast vaid poldid tulid lahti (kas ei olnud tasakaalus, vale pingutus, unustati lahti jmt. ei tea vastust)


Esiasi kas tänapäeval nii väga lihtsalt kruusateedel katsetada saab`?
Politsei on ÜSNA teadlik juba nendest reeglitest:)
Fakt on, et tänapäeval ei tohi EALi kaardiga sportralli masinad isegi legendis ettenähtust trajektoorist kõrvale kalduda - võrdub LE rikkumisega (puudutab siis ülesõite).
Mujal peab masin olema järgiveetav/treileril

niiet, aind kinnised territooriumid või ametlikud testikatsed oleks need kohad. Või kui miilitsa onudega kaubale saad ja mingi katse kinni paned (probleem võib tekkida kohalike elanike ja metsloomadega)

Mulle igatahes kutsuti politsei välja, kuna liiga palju sai ühel lõigul sõidetud ja seenelised arvasid, et keegi on purjus - politsei avaliku korrarikkumise lühinumber on ju kõigile teada, et kaevata liiklushuligaanide peale...
Festina lente!
p
Photographer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 188
Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada
Kontakt:

Postitus Postitas Photographer »

Algselt postitas: Marx378
Ma proovin Tallinna rallil selle hoorattaga ära, siis vaatab edasi. Ma pigem kardan seda, et asi sai vb liiga kergeks aetud või mis kaasfoorumlased arvavad?
Väljalaskest võin pildi teha küll.
Ära nüüd Tallinn Ralli küll proovi, esiteks on see hooaja kõige kiirem ralli, eelmine aasta sai N rühma autoga pea et iga katse põhjagaasiga 20-30 sekundit sõita, va. siis lauluväljak! Teiseks miks minna rallile teadmisega et 50/50 lendab laiali, kas selleks et ajada ralli kulutusi veel suuremaks - loe lihtsalt mahavisatud raha! Kuluta praegu aega, tee korralikult ja ole kindlapeale fini?is, praegu on sul vaja saada katsekilomeetri kogemusi, mitte katsetada autot! Olgu alguses auto kasvõi natukese lahjem, peaasi et kestab ja saaksid kogemusi!
Aga nagu elu näitab on ju vaja alati kõik ikka omal nahal järgi proovida - olen isegi seda teinud, enam ei taha:)!!!
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

illustratiivne materjal. hooratta laks.

http://www.youtube.com/watch?v=ErcGtCRpwKM
l
Lithium
Foorumi kasutaja
Postitusi: 92
Liitunud: 11 Mär 2010 16:31
Asukoht: Kuressaare
Autod: Fu*k the rest, Lada is the best!

Postitus Postitas Lithium »

Võiks jah selle hooratta ringi vahetada kui see asi nii hull juba on...
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Sellises stiilis kõverduvad ka paremad hoorattad kaardu koos korviga :D
Rääkimata kui on veel õhemaks treitud.
56506878
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

seda küll. see oli hea näide tagajärjest. kuidas ta lõhki saadakse pole oluline.
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1525
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107R, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

heakene küll, äkki aitab sest rattast - varsti ei julge keegi enam midagi ehitada, veel vähem rallile minna. Mul on ka 1kg maha saetud, kuid südamik on puutumata

Samas aga veel siia juurde, et hooratas pole ainuke asi mis ebaõnne võib tuua, siksil veel käändtelg (õnneks juhtus proovisõidul, kui aga oleks LE-l "tammeGunni" hüppel läind....kes teab kas kirjutaksi siin hetkel) , rooliotsad jms. Mis kogemustes kirjas niiet...kuhjaga õnne ja kainet meelt siksi ehitamiseks.
Festina lente!
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2368
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Kui see hooratta teema üles võeti, siis ei saa minagi suud kinni hoida :D
Pilt 2003 aasta Hõreda rallisprindist kui mu isa sõitis Marco Lee masinaga. Läks hästi, et jalad alla jäid..
Pilt
Aga edu teile auto ehitamisel! Tore vaadata, et ralliradadelt veel Ladad kuskile ei kao!


[Muudetud: 15-3-2010 reiner]
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Vasta