Alustasin sellest, et ostsin uue pool tiivakaart ja lõikasin selle järgi vana maha:

Karp on tagant otsast seest roostes, aga auke pole õnneks. Sinna katsun pintsliga nii kaugele värvi panna, kui saan (isegi hästi, et auke pole arvestades, et roostetõrjet see auto näinud ei ole)

Siis selline koht oli ka roostes ja lõikasin välja, ning värvisin ära. Lappi veel peale pole pannud (sellest siis, kui valmis uued pildid):

Ka need kohad said mõlemalt poolt vanast mastiksist ja värvist puhastatud, ning krunditud:



Kuna sattus üks ilus päev ka vahepeale sai hakatud mootori mahavõtmisega tegelema. Mootor maas:

Peale mootori maha võtmist sai starter osadeks võetud, puhastatud, määritud, värvitud:

Generaatorit polnud keegi kunagi lahti võtnudki ja oli alles täiesti tehase koostes. Laagrid olid küll korralikud, aga pmst kuivad määrdest. Panin laagrid uuesti määret täis. Lisaks on vaja osta uued harjad.