7. leht 8-st
Postitatud: 14 Juul 2015 23:30
Postitas nymmik
Postitatud: 28 Juun 2016 13:23
Postitas nymmik
See suvi on natuke tuld torus hoitud ja kulgetud.
Muret valmistab see talv mullitama hakanud esikapott
Osad juba on kindlasti kursis et mul oli igav ja sai võrega tegeletud.
Plaanis on kunagi veel suurem süda panna (Robi on juba kursis) aga see jäägu veel saladuseks kuniks läheb tegudeks.
Postitatud: 28 Juun 2016 14:45
Postitas 2106VFTS
See esitulede rest on väga vinge.
Postitatud: 28 Juun 2016 17:51
Postitas AvtoVazja
2106VFTS kirjutas:See esitulede rest on väga vinge.
See mingi retrofit lahendus või omaaretus ?
Korra olen midagi sellist veel näinud pildi peal - aga mis kosmos on sellise tulemuse ja originaalvõre vahepeal on teadmatus.
Aga teada tahaks
Postitatud: 28 Juun 2016 22:37
Postitas Psycho
Väga uhke! Selline võre idee on endalgi juba mõnda aega olnud, kuid pole katsetanud.
Re: 21061, nymmik, 1980
Postitatud: 01 Mär 2017 12:15
Postitas inimloom
Panen väga mööda, kui tegu on kahe lõigutud 2101 võrega? Lada märgi kinnituskohad (tõenäoliselt) paistavad võre keskjoone ning tulede vahel. Viitsida, peaks saama ka küljeliistudest midagi sarnast kokku häkkida. Ribide kinnituseks tuleks siis miskid tükid valmistada.
Re: 21061, nymmik, 1980
Postitatud: 03 Mär 2017 10:11
Postitas nymmik
inimloom kirjutas:Panen väga mööda, kui tegu on kahe lõigutud 2101 võrega? Lada märgi kinnituskohad (tõenäoliselt) paistavad võre keskjoone ning tulede vahel. Viitsida, peaks saama ka küljeliistudest midagi sarnast kokku häkkida. Ribide kinnituseks tuleks siis miskid tükid valmistada.
Täitsa peab paika, metallist 06 võred on tühjaks lõigatud ja nende sisse kummalegi poole üks 2101 võre, mis on soojaks lastud ja sirgeks esmalt painutatud.
Algselt oli plaan neljast 06 plastik võrest teha aga pikkus ei andnud välja.
Re: 21061, nymmik, 1980
Postitatud: 03 Mär 2017 10:36
Postitas Vaalo
Kui nüüd väga tähte närida, siis on tegu pigem ikka 21011 võredega
Re: 21061, nymmik, 1980
Postitatud: 03 Mär 2017 12:15
Postitas nymmik
Vaalo kirjutas:Kui nüüd väga tähte närida, siis on tegu pigem ikka 21011 võredega
ei, just 01 mitte 011
Re: 21061, nymmik, 1980
Postitatud: 03 Mär 2017 12:53
Postitas Vaalo
01 võrel on püstised pulgad poole hõredama sammuga.
Re: 21061, nymmik, 1980
Postitatud: 03 Mär 2017 15:43
Postitas SexSix
Vaalo kirjutas:01 võrel on püstised pulgad poole hõredama sammuga.
Vaalo
12 punni!
Re: 21061, nymmik, 1980
Postitatud: 21 Juul 2017 15:43
Postitas nymmik
Aga nüüd on küll nii, et rooste vaba esikapotti on vaja. Aasta on läinud ja ainukesed mis pakutud on samuti seest nii roostes olnud, et pole motivatsiooni selle värvimiseks ja vahetuseks.
Re: 21061, nymmik, 1980
Postitatud: 01 Jaan 2019 23:34
Postitas nymmik
nymmik kirjutas:Aga nüüd on küll nii, et rooste vaba esikapotti on vaja. Aasta on läinud ja ainukesed mis pakutud on samuti seest nii roostes olnud, et pole motivatsiooni selle värvimiseks ja vahetuseks.
Roostevabad esikapotid on vist otsa saanud :s
On pakutud aga nendel on esiserv ikka seest roostes olnud.
Kuna aga plaan on 06 2019 suvel välja ajada siis oleks paras aeg leida kapott ja see ära värvida.
Re: 21061, nymmik, 1980
Postitatud: 25 Sept 2019 22:46
Postitas nymmik
Päris mitu aastat polnud vaadanud linade alla mis seal toimub. Nädalavahetusel lasin päiksevalgust 06-e peale.
Värv on pleekinud, bensiini voolik pumbast karbussi oli jälle rabe ja purskas kütust igale poole. Radikas oli vaikselt pooltühjaks tilkunud läbi märguva anduri. Pidurid olid pehmed. Aga käivitus koheselt kui aku peale panin.
Ja pühapäeval läks jälle tagasi tekkide vahele
- IMG_6321.jpg (318.46 KiB) Vaadatud 11528 korda
Re: 21061, nymmik, 1980
Postitatud: 06 Veebr 2020 22:00
Postitas nymmik
Pole midagi. Laupäeval ajan 06 tõstukile ja tuleb kerge remont piduritega. Ja siis ülevaatus ja 22-l Uunikute Talverallile.
Re: 21061, nymmik, 1980
Postitatud: 09 Veebr 2020 11:21
Postitas hevi
nymmik kirjutas:Pole midagi. Laupäeval ajan 06 tõstukile ja tuleb kerge remont piduritega. Ja siis ülevaatus ja 22-l Uunikute Talverallile.
Käesoleva idee peale meenub kohe ksf. nymmiku kuue aasta tagune jutt talverallil hobiautoga osalemisest (
Allikas):
nymmik, 06-01-2014 kirjutas:
2006 - Originaal korras ZAZ965, sool tegi oma töö ja koju jõudes olid kroomstangel laigud peal, samuti kere osaldes kohtades. seega sinna jäi minul hobiautoga käik esimeseks ja viimaseks.
...
2008 - Sai ostetud ja sõidetud esimest korda LADA roolis ehk siis Muhuklubi nr 65 vaz 2101 - siis oli ilus roostevaba masin, mis täna peale 6 aastat on ROMU, roostetab, mõlke on saanud siit ja sealt...
Kuna teemaalune Lada (997ESS) on ju ka kunagi üsna põhjalikult ja ilusaks taastatud, siis oleks huvitav teada, et millest sellised muutused?
Auto enda (997ESS) kohta selline huvitav fakt, et siiani on tegu minule teadaolevalt Eesti kõige varasema 21061 Ladaga, millel ka VIN kood sisaldab 21061 mudelit. Enne kõnealust masinat on kõik VINi järgi "puhtad kuued". Selline järeldus minule hetkel teadaoleva 841 erineva VIN koodiga 2106* Lada põhjal.
Aga igal juhul edu masinaga!
Re: 21061, nymmik, 1980
Postitatud: 09 Veebr 2020 20:54
Postitas nymmik
Noh, millegiga peab ju inimene sõitma
Ja seistes roostetab ta sama hästi, seda on nähe esikapoti pealt.
Talletama panin täiesti korras auto aga täna tuli vahetada/remontida : mõlemad tagumised pid.silindrid; 1 pid.toru; 1 sarniir; peapump ja nokkida on seal veel.
Lisaks läksid alla tavavedrud ja originaal iluvõre.
- IMG_7718.JPG (189.99 KiB) Vaadatud 10599 korda
- IMG_7720.JPG (98.51 KiB) Vaadatud 10599 korda
Kood: Vali kõik
2008 - Sai ostetud ja sõidetud esimest korda LADA roolis ehk siis Muhuklubi nr 65 vaz 2101 - siis oli ilus roostevaba masin, mis täna peale 6 aastat on ROMU, roostetab, mõlke on saanud siit ja sealt..
Veljed tulid just selle 2101 alt, kuna "kristofer"
ise on pensionil ja ootab aega.
ja siin õnnetu kapott
- rooste.jpg (31.04 KiB) Vaadatud 10599 korda
Re: 21061, nymmik, 1980
Postitatud: 11 Veebr 2020 23:22
Postitas nymmik
Uunikute Talveralli sundis siis käima auto üle.
Nimekirja sai ja tehtud:
* Mõlema taga töösilindri mansettide vahetus
* vasak sillapealne pid. toru uus tehtud
* Vedru ring vahetatud STOCK vedrude vastu
* Ette Monroe Gaasiamordid
* uued stabika puksid
* Vasak ülemine sarniir vahetatud
* Pid. Peapumba mansetid vahetatud
* Pid.vedelik vahetatud
*Sid.vedelik vahetatud
*Mootori õli vahetatud 20W50 Classic
*Filtrid vahetatud
*Stock iluvõre ette tagasi
*1 numbrituli vahetatud
*Embleem Ziguli vahetus Lada1500S vastu
*Rattalaagreid pingutatud
*ATS veljed naastudega
*Karteri kaitse alla
*Summuti ots lisatud
- IMG_7729.jpg (87.52 KiB) Vaadatud 10467 korda
- IMG_7730.jpg (89.81 KiB) Vaadatud 10467 korda
- IMG_7731.jpg (95.34 KiB) Vaadatud 10467 korda
Kas kellegil on pakkuda sellist tuuning kapoti sirmi
Laisk varjaks rooste sellega ära
Äkki neljapäeval jõuab ülevaatusele
Re: 21061, nymmik, 1980
Postitatud: 12 Veebr 2020 01:20
Postitas Tony_2106
Tubli töö ! Mul tekkis selle tõstuki kohta küsimus, et kas see on hüdroga, mehhaaniline või suruõhuga?
Peaks endale ka muidu sellise vaatama või ehitama, kuna kitsas garaaž ja kanalit pole.
Re: 21061, nymmik, 1980
Postitatud: 12 Veebr 2020 10:19
Postitas nymmik
Minu oma on hüdroga, ja keskelt vaba, et saab ka kenasti käigukasti maha võtta vajadusel. Natuke kõrgemale võiks tõsta kuna kükakil v järi peal peab auto all olema. aga maas ei taha enam midagi teha: Vedrusid vahetasin siis just mõtlesin kuidas küll 10a tagasi seda maas sai tehtud.