Nii... vahepeal siis mõningad muudatused toimunud jälle. Bensiininäidiku võtsin vanade kellade küljest ja see hakkas enamvähem tööle, kuid vahepeal tõmbleb endiselt imelikult. Kuna armatuur sai selletarbeks lahti võetud, siis vahetasin ka need sinised led-pirnid tavaliste 4w kollaste vastu välja. Kohe teine asi;), pimedas palju parem vaadata.
Vahepeal ehmatasin ära, et käigukasti lähedalt kusagilt hakkas mingit raginat tulema. Siis aga meenus, et siin foorumis kunagi ühel kasutajal jäi seda kardaanivahelist kummipuhvrit (kardaanileevendit) uuena ümbritsev metallvõru eemaldamata. Ja tuli välja, et Kehtna praktikandid, kes mul siduri ja tolle leevendi ära vahetasid olid samuti jätnud selle eemaldamata:rolleyes
Täna siis sai süütesüsteemi uuendatud. Peale läks elektronsüüde: halli anduriga kontaktivaba jagaja, 2108 süütepool, 2108 kommutaator, uued silikonjuhtmed, uued küünlad (NGK) ja kõige selle jaoks sobiv juhtmekomplekt. Auto hakkas küll paremini käima, aga mingi lonkamine on ikkagi mootori töös sees. Eriti veel proovida pole jõudnud, kuidas sõidu ajal toimib.
Veel hakkas lekkima karpasse suubuva bensiinivooliku ühenduskoht. Täpsemalt siis karpa küljes on selline koonusotsaga vasktorujupp ja see ei püsi millegipärast karpa korpuses korralikult kinni.
Paar pilti kah siis süütesüsteemist:
[Muudetud: 12-1-2008 siim789]
