Täna, 25.02.2016.a., sai käidud esmalt Veerenni Lada poes, kust soetasin järgmised jupid:
ülemised õõtsad (vasaku ja parema)
Sealt edasi viis tee Volga Kauplusesse, sealt soetasin järgmised jupid:
Alumine õõtsahoob (kaasreisija poolne);
Alumise õõtsahoova võll;
Alumise õõtsahoova võlli mutrid 2tk;
Esimesed vedrud (Kollase märgistusega - müüja väitel originaalid);
Esimese stabilisaatori varda puksid 4tk;
Ülemise õõtsa võllid 2tk;
Ülemise õõtsa cõllidele mutrid 2tk;
Kokku läks kõik maksma: 127,30€ (Volga Kaupluses 97,30€ + Veerenni Lada poes 30€)
Edasi võtsin auto ette:
1. Vahetasin kaasreisija pool ära ülemise õõtsa koos võlli ning puksidega.
2. Sättisin ka samal pool välimist rooliotsa veidi.
3. Järgmisena oli plaanis vahetada kaasreisija poolne alumine õõtsahoob koos pukside ning mutritega ja lisaks veel vahetada esimene vedru.
Kahjuks avastasin mootoriruumis ülemist amordi mutrit lahti keerates, et mutri all pole seibi

. Suure pusimise peale loobusin, kuna ei saanud amordi mutrit lahti.
4. Edasi võtsin vahelduseks ette vana juhi poolse alumise õõtsahoova, millelt oli vaja kätte saada sisemised seibid. Need sain kuvalda ja sõrgkangi abil lahti ning panin
uue kõrvalistuja poolse õõtsahoova, koos pukside ja võlli ning mutritega kokku.
5. Siis sai ette võetud juhi poolne ülemine õõts. Lahti võtmisel avastasin, et võll ei tule hästi välja. Polnud probleemi, võtsin siis pika varrega sarniiri tõmmitsa ning
kuvalda kätte ja toksisin selle välja. Siis kui õõts käes oli, selgus ka selle võlli visadus, nimelt oli see veidi kõver. Peale seda sättisin veidi juhi poolset välimist rooliotsa
ning lõpetasin tänaseks remonditööd.
Helistasin peale remonditööde lõpetamist Ladaklubi liikmele Mel, kelle käest küsisin nõu, mida teha eelpool nimetatud amordi eemaldamiseks. Ta soovitas mul amordi
peenikesest läikivast torust kullinokkadega kinni hoida ning siis ülevalt mutter lahti keerata. Arvan, et homme (26.02.2016.a.), proovin kas see aitab

.