Nii...
Panen üle hulga aja midagi jälle kirja.
Jonxi käest sain ühe viiese kasti, väidetavalt viskas esimest käiku välja. Otsustasin siis kasti enne lahti võtta ja üle vaadata, kui alla panen. Mainin ka ära, et see on esimene käigukast mille kallal käisin.
Ülevaatuse käigus tuvastasin lahtise otsamutri, sellega seoses ka kulunud viienda käigu muhvi hambad ja lisaks veel neljanda käigu muhvil sarnane kulumine viienda omaga. Laagrid ja muud osad tundusid korralikud, kaasa arvatud sünkronisaatorid.
Sünkrod nägid kõik välja sellised... ka stopperrõngaste tagune pind oli kulumata.
Niisiis tellisin Mägilase käest uue viienda hammakakomplekti ja sidurivõlli koos neljanda hammakaga.
Kokku ladumisel tekkis üks kahtlus, 1-2 käigu lülitusmuhvi ja sünkrorõngaste vahele jäi kahtlaselt suur lõtk.
Kuna detailidel ülemäärast kulumist ei suutnud leida, siis ei osanud ka asjast midagi arvata.
Ladusin kokku ja täna siis selgus, et see lõtk ikkagi ei peaks nii suur seal olema

Kolmandalt teisele lülitades käib suur ragin ja esimesele lülitus pole ka just kiita.
KÜSIMUSED: Kuidas seda lõtku likvideerida? Uued sünkronisaatorid panen kindlasti, aga sellest ilmselt ei piisa? Kas on olemas eri mõõtudes muhve sinna vms? Mis võiks see lõtk seal olla normaaltingimustes?
Muidu oli kast ok, ja kõik käigud püsivad sees.
Vahetusse läks ka vända tagumine simmer, mis oli paigalduse käigus viga saanud ja lekkis. Kulunud kardaanirist leidis samuti asenduse.