Auto tögas nii kuis sai! Suri piduristendis välja ja käima ei läinudki! Nelja mehega lükkasime hallist välja. Seal siis otsisin viga. Üks auto jõudis ülevaatuse selle ajaga ära teha.

Paremad pidurid on veidi peal, muidu kõik ok.
Ma ikka ei jätaAlgselt postitas: SexSix
Lätist Leedust saaks kiiresti abi aga Poolas ja Tsehhis pigem mitte. Ja kahte nädalat pole ka aega varuosa oodata.
Ja kus Sa siin Maarjamaal seda 1500 kildist otsa harjutad? Sibad mööda ringi nagu 10000 m jooksja staadioniringi.
Öko:Algselt postitas: SexSix
Seoses pikema s?iduga tahaks auto veel ?konoomsemaks saada. Peaks vaikselt hakkama ehitama.
Mootorid valida 1500 v?i 1600. 1500-sel on eelistus. Aga kåigukast? Kas 4-ja v?i 5-e kåiguline. 1500 mootor: 3500 p/min korrutada 60 min korrutada 11 jagada 43 korrutada 1,79 m = umbes 96 km/h. See siis 4 kåiguga ja 07 tagasillaga. Otsekåik peaks olema k?ige ?kom, våhem hammasrattaid segamas. V?i siis 5 kåiku: 1600 mootor: 3000 korda 60 korda 11 jaga 43 korda 1,79 jaga 0,828 = umbes 100 km/h. Siin siis hammasrattaid hulgim. Kiirteed ei k?ida, seega peaks sobima våiksematele teedele ja mågedesse. Veel varjante?
Aga kas elektron suude aitab kaasa ?konoomsusele?