Lada 1800R_VäikeMägilane - LUKKU!
Lada 1800R_VäikeMägilane - LUKKU!
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
no jõudu kõigile,
see kraav sinna nimelt kaevatud ei ole, aga kinni ajamata jäi ta osalt ka seetõttu, et (orig. tekst maja omanikult) - "hää om kaija kuis massina tiilt välla pandva" ( hea vaadata kuidas masinad teelt välja sõidavad).
lihtsalt kahju, et see auk seal on, loomulikult ei pea mööda auke sõitma.
Täna sai tohtrimajast tagasi ja üldiselt kael on kinni ja mõlema kanna kerge põrutus + väikse näpu luus mõra.
Lonkan ja mölisen hetkel siin...
Kel masinast pilte on, siis neid ootan ma meeleldi.
Mis masinast saab... hetkel läheb ta demonteerimise faasi ja siis ilmselt tõmbepinki ja seal selgub edasine saatus, aga asi ei olegi nii hull ja peaks asja saama küll. Esiasi kust see käsh võetakse:puzzled kuid ega kiiret ka pole;) jälle paar aastat pausi...
Suur suur tänu siinkohal Olavile, Ilmarile, Mikule, Andole appi tulemast ja lohutamast ning Dartsile kes susse laenas sõiduks!
elame - näeme
[Muudetud: 19.7.2010 VäikeMägilane]
[Muudetud: 19.7.2010 VäikeMägilane]
see kraav sinna nimelt kaevatud ei ole, aga kinni ajamata jäi ta osalt ka seetõttu, et (orig. tekst maja omanikult) - "hää om kaija kuis massina tiilt välla pandva" ( hea vaadata kuidas masinad teelt välja sõidavad).
lihtsalt kahju, et see auk seal on, loomulikult ei pea mööda auke sõitma.
Täna sai tohtrimajast tagasi ja üldiselt kael on kinni ja mõlema kanna kerge põrutus + väikse näpu luus mõra.
Lonkan ja mölisen hetkel siin...
Kel masinast pilte on, siis neid ootan ma meeleldi.
Mis masinast saab... hetkel läheb ta demonteerimise faasi ja siis ilmselt tõmbepinki ja seal selgub edasine saatus, aga asi ei olegi nii hull ja peaks asja saama küll. Esiasi kust see käsh võetakse:puzzled kuid ega kiiret ka pole;) jälle paar aastat pausi...
Suur suur tänu siinkohal Olavile, Ilmarile, Mikule, Andole appi tulemast ja lohutamast ning Dartsile kes susse laenas sõiduks!
elame - näeme
[Muudetud: 19.7.2010 VäikeMägilane]
[Muudetud: 19.7.2010 VäikeMägilane]
Festina lente!
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Ega siin midagi lisada polegi, juhi ja kaardilugeja koostöö on asi mida harjutatakse aastaid ja esmakordsel ekipaazhil tuleb igasugu viperusi ette (muuhulgas loomulikult ka suhteliselt kulukaid)
pilte eriti mahti teha polnud, kuna olime koguaeg tehnopargis valmis reageerima.
Peale avariikohale jõudmist oli koguaeg selline tunne, et ma olen sellist pilti juba kuskil näinud ja lõpuks leidsin täna õiged viidad üles
aasta oli siis 1990???

ja 2010:

sarnasus on ilmne..
Kas Ilmaril on midagi lisada???
parc ferme


ülejäänud pildid tekivad siis kui ma nendest üle käinud olen, mingeid erilisi pärleid pole.


side lõpp
[Muudetud: 19-7-2010 olaaf]
pilte eriti mahti teha polnud, kuna olime koguaeg tehnopargis valmis reageerima.
Peale avariikohale jõudmist oli koguaeg selline tunne, et ma olen sellist pilti juba kuskil näinud ja lõpuks leidsin täna õiged viidad üles

aasta oli siis 1990???

ja 2010:

sarnasus on ilmne..
Kas Ilmaril on midagi lisada???

parc ferme


ülejäänud pildid tekivad siis kui ma nendest üle käinud olen, mingeid erilisi pärleid pole.


side lõpp
[Muudetud: 19-7-2010 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
aga kurvalt ei tahaks lõpetada, kinolina kah:
http://www.youtube.com/watch?v=lt0vKI6spXs
00:08/1:45, Misso sprint
http://www.youtube.com/watch?v=0k5H0-tS_OA
6:18 - SS3, moskvalane jäi meile jalgu igal katsel, siin lasi meid ikka mööda ja saime edasi oma sõitu sõita
http://www.youtube.com/watch?v=JeKyzWaXhf4
9:43 - SS3 - Alaküla hüpe vastupidi (nagunäha me ikka suht pimedas sinna jõudsime, koostöö ka super ei olnud/legend sitt ja seega ei julgend väga hüpata seal
http://www.youtube.com/watch?v=IuwPjL9mdiA
SS3, teed rööpas, päike pimestas (prillid jäid maha;)
Homme hakkavad lada entusiastid ja muidu virk-näpp usin-jalad masinat tükeldama, et asi susiseb
[Muudetud: 1.8.2010 VäikeMägilane]
[Muudetud: 24.8.2010 VäikeMägilane]
http://www.youtube.com/watch?v=lt0vKI6spXs
00:08/1:45, Misso sprint
http://www.youtube.com/watch?v=0k5H0-tS_OA
6:18 - SS3, moskvalane jäi meile jalgu igal katsel, siin lasi meid ikka mööda ja saime edasi oma sõitu sõita
http://www.youtube.com/watch?v=JeKyzWaXhf4
9:43 - SS3 - Alaküla hüpe vastupidi (nagunäha me ikka suht pimedas sinna jõudsime, koostöö ka super ei olnud/legend sitt ja seega ei julgend väga hüpata seal
http://www.youtube.com/watch?v=IuwPjL9mdiA
SS3, teed rööpas, päike pimestas (prillid jäid maha;)
Homme hakkavad lada entusiastid ja muidu virk-näpp usin-jalad masinat tükeldama, et asi susiseb
[Muudetud: 1.8.2010 VäikeMägilane]
[Muudetud: 24.8.2010 VäikeMägilane]
Festina lente!
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Eile hommikul lahkus tallinnast auto kolme huvilisega, suund võeti põlva poole.
Väikse näpuharjutuse tulemusena võtsime auto küljest mitmed detalilid ära.
Alloleval pildil just auto mootori pealt ära tõstetud, tuli kasutada lisaraskust, et masin käppade vahelt minema ei hiiliks:

mootori portree, kahjuks ei taibanud korraks karburaatoreid külge tagasi riputad:

sillatala jäi ka pildile:

Siimule edu!
[Muudetud: 5-8-2010 olaaf]
Väikse näpuharjutuse tulemusena võtsime auto küljest mitmed detalilid ära.
Alloleval pildil just auto mootori pealt ära tõstetud, tuli kasutada lisaraskust, et masin käppade vahelt minema ei hiiliks:

mootori portree, kahjuks ei taibanud korraks karburaatoreid külge tagasi riputad:

sillatala jäi ka pildile:

Siimule edu!
[Muudetud: 5-8-2010 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Hea, et keegigi tööd viitsib teha...
siinkohal võiks öelda, et ladaklubi kui selline, viib kokku inimestega, keda sa võibolla muidu kohanud ei oleks ning siinses ringkonnas leidub pärle, kellega tahaksid kohtuda ikka ja veel...
ei need ?igulid/ladad veel kao, ei kao ka ladaklubi - suured tänud asjaosalistele ja kui kõik plaanide kohaselt läheb, siis Saaremaal on põhjust taas kokku tulla ja autoralli melu ja olu nautida. St. teie töö ei olnud seal mägilaste garaa?is asjata;)
Seniks kuulmiseni
siinkohal võiks öelda, et ladaklubi kui selline, viib kokku inimestega, keda sa võibolla muidu kohanud ei oleks ning siinses ringkonnas leidub pärle, kellega tahaksid kohtuda ikka ja veel...
ei need ?igulid/ladad veel kao, ei kao ka ladaklubi - suured tänud asjaosalistele ja kui kõik plaanide kohaselt läheb, siis Saaremaal on põhjust taas kokku tulla ja autoralli melu ja olu nautida. St. teie töö ei olnud seal mägilaste garaa?is asjata;)
Seniks kuulmiseni
Festina lente!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
mida sealt tagant ikka vaadata? summuti ehitust? tagaosa on suht originaal - muidugi kui kleeps aknal "Karakat? Motors" välja arvata;)Algselt postitas: Lithium
Esimene pilt siin lehel mis sellest autost tagantpoolt ka näha on. Vähemalt mina näen.![]()
Hyper7: midagi ei ole teha, te ei olnud ainsad kes pettuma pidid.
Ma ise olen siiamaani veel päris suures masenduses, ralli jäi ikka väga vara katki ja kahjuks on ka masin kortsus - samas jänesed ?ampust ei joo ja jalutama me sinna ei läinud. Vaatame mis järgmine kord siis saama hakkab;)
Aga tänud piltide eest/lohutamast!
[Muudetud: 9.8.2010 VäikeMägilane]
Festina lente!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
no see spetsialist seal pusib temaga, niiet ikka asi väga hea saaks. Teada on et lonseroon, tiib ja kannel läheb vahetusse, põhja pidi saama vist isegi niisama korda, ja hea uudis on ka see, et autot SAAB taastada:)Algselt postitas: Lithium
No kas miskit head uudist kuulda?
Seniks vaadake videoklippe:
http://www.youtube.com/watch?v=IuwPjL9mdiA
Kahar-Oja E10 SS2
http://www.youtube.com/watch?v=FuVJc95_xJ8
Rüga-Luts E10 Golf SS2
http://www.youtube.com/watch?v=xwD4Bsuk9R0
MMM-SS2
http://www.youtube.com/watch?v=CYDyQer8zxw
2108 sama koht
http://www.youtube.com/watch?v=ldWOw9A920U
Täpselt nagu meilgi...sõitsin ka ühe käega:) kuna prillid jäid maha
[Muudetud: 26.8.2010 VäikeMägilane]
Festina lente!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
-
pPhotographer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 188
- Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada
- Kontakt:
See päike Mad-Crocil esimesel päeval kottis paljusid. Soovitan ka, pange näiteks auto kaardilugeja ukse külge 3-4 riba musta laia teipi, kui tekib vajadus tõmbate enne katse starti sirmile paar rida allapoole juurde ja seis juba palju parem!
Aga see kurv kus Te ära panite on ju vana teada halb koht, üks aasta noorterallilgi lajatati sinna alla auku! Seal on mitu asja, esiteks on see alguses mäest alla tulek, enne seda siduvad kiired kurvid, võimalus kaardilugejal maha jääda. Et selliseid kohti ennetada, peaks karduri tutvumise ajal legendi märkmed tegema (joon alla) st. siis näiteks kokkulugemist. Endalgi teinekord olnud üle poole lehekülje joon all, seega on see koht kus kordagi pead ei tõsta ja vuristad siis niikiiresti infot kui jaksad
! Ma ei tea teie legendi, aga tulevikus soovitan kasutusele võtta veel selline termini nagu "tähelepanu", st. siis et on pikalt tulnud kiired blabla kurvid ja nüüd paari kurvi pärast tuleb midagi sitta, mida kindlasti ei tohi maha magada! Meil see tähelepanu tõstab piloodi erksust (vähe kogenud ekipaasil on see väga hea asi!!!)
Aga mis ma ikka targutan, ikka juhtub, Raplaski 12 ässa ühe kivi otsas istusid!
Edu teile!
Aga see kurv kus Te ära panite on ju vana teada halb koht, üks aasta noorterallilgi lajatati sinna alla auku! Seal on mitu asja, esiteks on see alguses mäest alla tulek, enne seda siduvad kiired kurvid, võimalus kaardilugejal maha jääda. Et selliseid kohti ennetada, peaks karduri tutvumise ajal legendi märkmed tegema (joon alla) st. siis näiteks kokkulugemist. Endalgi teinekord olnud üle poole lehekülje joon all, seega on see koht kus kordagi pead ei tõsta ja vuristad siis niikiiresti infot kui jaksad

Aga mis ma ikka targutan, ikka juhtub, Raplaski 12 ässa ühe kivi otsas istusid!
Edu teile!
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Täname! Läheb vaja.
Päiksega oli nõnda, et kui sul on sada üks asja koguaeg seoses tehniliste jms. laadi asjadega pea niigi pulki täis ja võidusõidu kui sellise jaoks aega napib, siis sellised vead alles stardis ka avastad - oi rsk, kus prillid on, kus need on - ai jah, kleepriba oleks võind jah panna või kes krt teibi maha jättis:)
Tagantjärgi olen ma ise ka 1 suur tark...aga sinna läks ikka päris palju aega kaotsi tõesti...ühekäega sõita V-s sees...andke andeks, see oli paras nalja nr. Metsavahel, siis anti minna jälle
Videos on näha ka et enne trampale jõudmist tullakse enam-vähem, aga just enne trampat pimestab nii ära, et mitte halligi ei näe ja no kus saa siis ikka sõidad...
See selleks, ei ole kogemusi ning siinkohal peab "isakestega" nõustuma, et piloodid ei peaks auto korrasoleku ja muude tehniliste asjadega tegelema, selleks on mehaanikud/organisaatorid - aga no mis sa teed, kui kedagi palgata ei suuda ja sellist head inimest ka ei ole tutvuses käepärast, nii ta on ja nii ta ka jääb. Seekord vähemalt oli keegi, kes sind servises ootas:) siiani võeti niipalju asju kui pu?ka pagassi mahtus ja mindi rallile...noh eks ta jah paras nali ole, kuid mis sa hädaga teed.
Seoses selle kurviga, siis ma ei ole seda teed kunagi ka niisama sõitnud, võõras asi, teised katsed olid tuttavamad ja mõned kohad teadsin mis kehvad on, aga see selleks ei tulnud kellegi teisega jutuks ka, et seal peab ettevaatlik olema vms. ja ega sulle keegi ütlema ka ei tule.
Samas ma ei tea siiani mis seal kurvis juhtus (legend rändab mööda Eestit ringi), aga fakt on, et sinna mindi natuke liiga suure kiirusega ja ilmselt see kurv minul valesti öeldud oli või oli midagi muud - vast kunagi saab teada. kuni sinnani asi kuidagi klappis, samas ka I päeval oli juba klappimisega probleeme, et kui kiirus kasvab j apuude vahel ka, siis on asi teine, kui avamaal.
Samas ei suutnud minusugune algaja 2-korraga ikkagi asjast selget ülevaadet saada ja võistlus km on ka
liiga vähe seljataga, et endas/ja kurvi suurustes kindel olla mis ennist kokku mulisesid sinna. Ühesõnaga koostöö nii kirjutamise ajal kui ka sõidu ajal ei olnud see, mis oleks loonud kindla tunde, mõned katsed head, teistel jäi nagu kripeldama jne.
Auto ka oli hoopis teine, millega siiani kunagi sõitsin, et kurvid tulid kiiresti kätte kuidagi ja eks ta selline kehva oli jah seekord. Samas kui legend klappis, me hullu ei pannud ja sujus kuidagi, aga teisepäeva alguses oli tuju kuidagi kehv kah - kaardilugej ütles veel enne starti, et tõmba rihmad kõvemini kinni - võta sa nüd kinni:rolleyes
Ma ise näen siin kolme asja lisaks rahapatakale, et vaja rohkem sõita/osaleda; kindel kaardilugeja; head mehaanikud/organisaatorid.
Samas ei hala ka väga, sest sõita saime ja lisaks tuli Missos ikkagi väga hästi meil asi välja, seal sai täiega sõitu nauditud, niiet pisar oli lõpus silmis - põhimõtteliseslt oligi see masina esimene võistlus, kus kõik lõõrid puhtaks köhiti:)
Muidugi oleks konkurentsi mõttes nüüd 15" vaja, aga see jääb tulevikku, siis kui sõita ka juba osatakse (natuke)
See Rapla kivi/känd ajas küll kopsu üle maksa...on ikka loll koht. Kasepõllust jube kahju, sinna ABS.esikoht ka läks.
Seda ka ei tea kas Rattasepp ja Heiskonen ikka täie tervise juures on, mis krt neil küll juhtus...
Päiksega oli nõnda, et kui sul on sada üks asja koguaeg seoses tehniliste jms. laadi asjadega pea niigi pulki täis ja võidusõidu kui sellise jaoks aega napib, siis sellised vead alles stardis ka avastad - oi rsk, kus prillid on, kus need on - ai jah, kleepriba oleks võind jah panna või kes krt teibi maha jättis:)
Tagantjärgi olen ma ise ka 1 suur tark...aga sinna läks ikka päris palju aega kaotsi tõesti...ühekäega sõita V-s sees...andke andeks, see oli paras nalja nr. Metsavahel, siis anti minna jälle
Videos on näha ka et enne trampale jõudmist tullakse enam-vähem, aga just enne trampat pimestab nii ära, et mitte halligi ei näe ja no kus saa siis ikka sõidad...
See selleks, ei ole kogemusi ning siinkohal peab "isakestega" nõustuma, et piloodid ei peaks auto korrasoleku ja muude tehniliste asjadega tegelema, selleks on mehaanikud/organisaatorid - aga no mis sa teed, kui kedagi palgata ei suuda ja sellist head inimest ka ei ole tutvuses käepärast, nii ta on ja nii ta ka jääb. Seekord vähemalt oli keegi, kes sind servises ootas:) siiani võeti niipalju asju kui pu?ka pagassi mahtus ja mindi rallile...noh eks ta jah paras nali ole, kuid mis sa hädaga teed.
Seoses selle kurviga, siis ma ei ole seda teed kunagi ka niisama sõitnud, võõras asi, teised katsed olid tuttavamad ja mõned kohad teadsin mis kehvad on, aga see selleks ei tulnud kellegi teisega jutuks ka, et seal peab ettevaatlik olema vms. ja ega sulle keegi ütlema ka ei tule.
Samas ma ei tea siiani mis seal kurvis juhtus (legend rändab mööda Eestit ringi), aga fakt on, et sinna mindi natuke liiga suure kiirusega ja ilmselt see kurv minul valesti öeldud oli või oli midagi muud - vast kunagi saab teada. kuni sinnani asi kuidagi klappis, samas ka I päeval oli juba klappimisega probleeme, et kui kiirus kasvab j apuude vahel ka, siis on asi teine, kui avamaal.
Samas ei suutnud minusugune algaja 2-korraga ikkagi asjast selget ülevaadet saada ja võistlus km on ka
liiga vähe seljataga, et endas/ja kurvi suurustes kindel olla mis ennist kokku mulisesid sinna. Ühesõnaga koostöö nii kirjutamise ajal kui ka sõidu ajal ei olnud see, mis oleks loonud kindla tunde, mõned katsed head, teistel jäi nagu kripeldama jne.
Auto ka oli hoopis teine, millega siiani kunagi sõitsin, et kurvid tulid kiiresti kätte kuidagi ja eks ta selline kehva oli jah seekord. Samas kui legend klappis, me hullu ei pannud ja sujus kuidagi, aga teisepäeva alguses oli tuju kuidagi kehv kah - kaardilugej ütles veel enne starti, et tõmba rihmad kõvemini kinni - võta sa nüd kinni:rolleyes
Ma ise näen siin kolme asja lisaks rahapatakale, et vaja rohkem sõita/osaleda; kindel kaardilugeja; head mehaanikud/organisaatorid.
Samas ei hala ka väga, sest sõita saime ja lisaks tuli Missos ikkagi väga hästi meil asi välja, seal sai täiega sõitu nauditud, niiet pisar oli lõpus silmis - põhimõtteliseslt oligi see masina esimene võistlus, kus kõik lõõrid puhtaks köhiti:)
Muidugi oleks konkurentsi mõttes nüüd 15" vaja, aga see jääb tulevikku, siis kui sõita ka juba osatakse (natuke)
See Rapla kivi/känd ajas küll kopsu üle maksa...on ikka loll koht. Kasepõllust jube kahju, sinna ABS.esikoht ka läks.
Seda ka ei tea kas Rattasepp ja Heiskonen ikka täie tervise juures on, mis krt neil küll juhtus...
Festina lente!
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Rattasepa kohta liiguvad kuuldused, et poisil olla sõiduisu kadunud. Päriseks kohe.
A siingi teemas on jahutud miskisest koledast batsillist nimega rallipisik, millest päästvat vaid vanadus või totaalne vaesumine. Elame-näeme.
Huvi, siis sellelt lehelt leiab tibake:
http://www.ccv.ee/foorum/viewtopic.php? ... start=6050
A siingi teemas on jahutud miskisest koledast batsillist nimega rallipisik, millest päästvat vaid vanadus või totaalne vaesumine. Elame-näeme.
Huvi, siis sellelt lehelt leiab tibake:
http://www.ccv.ee/foorum/viewtopic.php? ... start=6050