2103,siksaator, 1976

2103,siksaator, 1976

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2368
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Algselt postitas: siksaator
ega, siis muud polegi, kui klapikambrikaas uuesti maha ja tsekkan tihendi üle. Ometi enda arust pingutasin õieti:puzzled
Asi ei ole ainult pingutamises.
Loe siit lähemalt http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=14437
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Kasutaja avatar
siksaator
Foorumi kasutaja
Postitusi: 631
Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
Asukoht: Tallinn
Autod: VW Golf III

Postitus Postitas siksaator »

ühesõnaga, siis võtan uuesti lahti, paigutan ilusti tihendi ära(vaatan, et oleks ilusti rantide taga) ja pärast tunde järgi keeran mutrid kinni?:puzzled
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2509
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Klapikambri kaan.

Postitus Postitas SexSix »

Klapikambri kaan on plekist.Mida vanem klapikambrikaane tihend seda õhem-kõvem ta on.On ju tihendit mitu korda pingutatud , et peaks õli.Selle tegevusega muljutakse klapikambrikaan kõveraks poltide-seibide kohalt.Ja ka mootoriga risti olevad (esi-ja tagumine ots).Uut tihendit pannes tuleks klapikambrikaan üle vaadata ja vajadusel eelnimetatud kohad õgvendada.Klapikambrikaane puutepind peab olema sile,siis peab õli ideaalselt.
Kasutaja avatar
siksaator
Foorumi kasutaja
Postitusi: 631
Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
Asukoht: Tallinn
Autod: VW Golf III

Postitus Postitas siksaator »

Algselt postitas: SexSix
Klapikambri kaan on plekist.Mida vanem klapikambrikaane tihend seda õhem-kõvem ta on.On ju tihendit mitu korda pingutatud , et peaks õli.Selle tegevusega muljutakse klapikambrikaan kõveraks poltide-seibide kohalt.Ja ka mootoriga risti olevad (esi-ja tagumine ots).Uut tihendit pannes tuleks klapikambrikaan üle vaadata ja vajadusel eelnimetatud kohad õgvendada.Klapikambrikaane puutepind peab olema sile,siis peab õli ideaalselt.
tänud nõuannete eest, üritan õpetussõnade järgi talitada;)
Kasutaja avatar
siksaator
Foorumi kasutaja
Postitusi: 631
Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
Asukoht: Tallinn
Autod: VW Golf III

Postitus Postitas siksaator »

Küsiks ladaklubiliste käest, mida teha külgkarbi liistudega?Kas jätta alles või panna plastpunnid asemele?(Osad räägivad, et liist ajab külgkarbi alt roostetama:puzzled)

[Muudetud: 3-3-2008 siksaator]
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Kui lihtsalt düüblitele liistud peale vead nagu tehases tehtud, siis jah, liistude alla koguneb niisket pori ja varsti on roostekurat platsis.
Liistude kinnitus tuleb teha nii tihedaks/hermeetiliseks, et kere ja liistu vahele niiskus ei satu.
Kasutaja avatar
siksaator
Foorumi kasutaja
Postitusi: 631
Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
Asukoht: Tallinn
Autod: VW Golf III

Postitus Postitas siksaator »

Algselt postitas: logman
Kui lihtsalt düüblitele liistud peale vead nagu tehases tehtud, siis jah, liistude alla koguneb niisket pori ja varsti on roostekurat platsis.
Liistude kinnitus tuleb teha nii tihedaks/hermeetiliseks, et kere ja liistu vahele niiskus ei satu.
Aga kuidas teha hermeetiliseks?(mingi silikongia?:puzzled).
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Paar varianti.

Düüblitele mõeldud avad keevitad üldse kinni ja kaotad ära. Liistud kinnitad kahepoolse teibiga. Mõneti jura, teibi liistupoolne kleepepind võib liialt lahjaks jääda. Liistud täis valada - võivad liiga raskeks muutuda. Aga proovida võib.

Jälle kahepoolne teip pluss düüblid. Aga düüblid mäkerdad enne karbile kinnitamist liimsilikooniga kokku, et vältida niiskuse sattumist düübliavade servadele.

Tavaliselt just kinnituskohtadest hakkavadki hädad pihta, et paigaldusega vigastatakse värvi või jäetakse avad üldse korrosioonitõrjest ilma ja edasine on ainult aja küsimus.
Kasutaja avatar
siksaator
Foorumi kasutaja
Postitusi: 631
Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
Asukoht: Tallinn
Autod: VW Golf III

Postitus Postitas siksaator »

Vene ajal oli saada sellist nö toorkummi, seda mis pandi näiteks iluliistude taha(nt.03-me pagasnikku liistutüüblite taha). Mul on võib olla võimalus seda saada ja äkki paneks ilusliiste tüüblid liimsilikoniga ilusti külge, liistu kataks seest poolt selle toorkummiga. Mis sellest mõttest arvate?:D;)

[Muudetud: 5-3-2008 siksaator]

[Muudetud: 5-3-2008 siksaator]
Kasutaja avatar
siksaator
Foorumi kasutaja
Postitusi: 631
Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
Asukoht: Tallinn
Autod: VW Golf III

Postitus Postitas siksaator »

Täna sai väike ost tehtud: nimelt ostsin uued küünlajuhtmed, uued mootoripadjad ning benafiltri;). Lähiajal plaanis ka osta veel käigukasti ja tagasilda uus õli;).
Küünlajuhtmed ja benafiltri vahetasin täna ära aga täpselt veel ei tea millal mootoripadjate vahetuseks läheb, kõik oleneb sellest millal sõbra garaa?i saan:D. Seal ka plaanis korraga käigukasti- ja tagasilla õli ära vahetada. Peotäis LED pirne ootab ka paigaldust, nimelt plaanis need kuhugi salongi installida;).
Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Pärnu
Autod: 2106

Postitus Postitas MuKi14 »

LEDe võiksid tagaistuja jagade juurde paigaldada tagaistme alla see oleks päris andekas 3ühel- 3teiselpool üks keskel kust gardaan tuleb...
Kasutaja avatar
siksaator
Foorumi kasutaja
Postitusi: 631
Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
Asukoht: Tallinn
Autod: VW Golf III

Postitus Postitas siksaator »

Algselt postitas: MuKi14
LEDe võiksid tagaistuja jagade juurde paigaldada tagaistme alla see oleks päris andekas 3ühel- 3teiselpool üks keskel kust gardaan tuleb...
Eh nojah, eks näis kus neid panen:) Aga muidu hea mõte;). Plaanis muidu LED-e rohkem sinna armatuuri juurde panna(jalgade juurde keskkonsooli külge). Aga eks näis:P
Kasutaja avatar
siksaator
Foorumi kasutaja
Postitusi: 631
Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
Asukoht: Tallinn
Autod: VW Golf III

Postitus Postitas siksaator »

Täna sai mootoripadjad ära vahetatud. Hea, et vahetuseks läks, kuna vasakpoolne mootoripadi oli omadega läbi (lihtsalt peale vaadates ei saanudki aru, et katki oleks aga padja ära võtmisel selgus, et mootoripoolne kummi külg oli katki:sein). Jõletu aja võttis see patjade vahetus, eks seepärast, et esimest korda sai tehtud:rolleyes. Sai ka üks aku juurest neljane pistik ära vahetatud, kuna hiired ja aeg oli sellele oma töö teinud:rolleyes. Eks millagil tuleb bensupump ka juppideks võtta, kuna ei löö bensiini ilusti üles, seda tunda külmalt käivitades.
Millagil on tulemas ka puidust rool:Pilt
v
Vaalo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 139
Liitunud: 01 Nov 2007 16:24
Asukoht: Tallinn
Autod: vaz 2101, vaz 21033

Postitus Postitas Vaalo »

Algselt postitas: siksaator
lähimal ajal küll mingit tuuningut peale ei tule. Tegelt on isa soov ka ta originaalsena säilitada:D.
Hoia kõva!!!
Kasutaja avatar
siksaator
Foorumi kasutaja
Postitusi: 631
Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
Asukoht: Tallinn
Autod: VW Golf III

Postitus Postitas siksaator »

Algselt postitas: Vaalo
Algselt postitas: siksaator
lähimal ajal küll mingit tuuningut peale ei tule. Tegelt on isa soov ka ta originaalsena säilitada:D.
Hoia kõva!!!
Nojah, jõudsin selgusele, et mina teda originaalsena hoida ei suuda:puzzled. Teen parem endale mugava igapäeva auto ja eks esimene auto ole ikka katsetuseks/proovimiseks:rolleyes
Kasutaja avatar
siksaator
Foorumi kasutaja
Postitusi: 631
Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
Asukoht: Tallinn
Autod: VW Golf III

Postitus Postitas siksaator »

Paar pilti:

Pilt
Muusikat teeb selline elukas:lol:D:

Pilt
Ahjaa millagil siin sai veel bensupump pulkadeks võetud ning uued tihendid/membraanid pandudd;). Nüüd tundub, et lööb paremini bensiini ette;)

[Muudetud: 23-3-2008 siksaator]
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

aaga kuidas sa muidu need roostetäpid stangedel,mis sa esimesel leheküljel mainisid ära said?mul endal sama jama et roostetäpid stangedel.:kuri
Kasutaja avatar
siksaator
Foorumi kasutaja
Postitusi: 631
Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
Asukoht: Tallinn
Autod: VW Golf III

Postitus Postitas siksaator »

Algselt postitas: lada
aaga kuidas sa muidu need roostetäpid stangedel,mis sa esimesel leheküljel mainisid ära said?mul endal sama jama et roostetäpid stangedel.:kuri
Hmm eelmisel leheküljel rääkisin istmete pleki eemaldusest:puzzled
Võite vaadata ja nõu küsida kasutajalt Corrado, tema on sellist asja teinud;)
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Algselt postitas: siksaator
Algselt postitas: lada
aaga kuidas sa muidu need roostetäpid stangedel,mis sa esimesel leheküljel mainisid ära said?mul endal sama jama et roostetäpid stangedel.:kuri
Hmm eelmisel leheküljel rääkisin istmete pleki eemaldusest:puzzled
Võite vaadata ja nõu küsida kasutajalt Corrado, tema on sellist asja teinud;)
ma rääkisin esimesest,mitte eelmisest lehest

[Muudetud: 24-3-2008 lada]
Kasutaja avatar
siksaator
Foorumi kasutaja
Postitusi: 631
Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
Asukoht: Tallinn
Autod: VW Golf III

Postitus Postitas siksaator »

Neid roosteplekke/-täppe pole veel jõudnud stangedelt eemaldada. Eks kunagi hiljem;)
Vasta