Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
ühesõnaga, siis võtan uuesti lahti, paigutan ilusti tihendi ära(vaatan, et oleks ilusti rantide taga) ja pärast tunde järgi keeran mutrid kinni?:puzzled
Klapikambri kaan on plekist.Mida vanem klapikambrikaane tihend seda õhem-kõvem ta on.On ju tihendit mitu korda pingutatud , et peaks õli.Selle tegevusega muljutakse klapikambrikaan kõveraks poltide-seibide kohalt.Ja ka mootoriga risti olevad (esi-ja tagumine ots).Uut tihendit pannes tuleks klapikambrikaan üle vaadata ja vajadusel eelnimetatud kohad õgvendada.Klapikambrikaane puutepind peab olema sile,siis peab õli ideaalselt.
Algselt postitas: SexSix
Klapikambri kaan on plekist.Mida vanem klapikambrikaane tihend seda õhem-kõvem ta on.On ju tihendit mitu korda pingutatud , et peaks õli.Selle tegevusega muljutakse klapikambrikaan kõveraks poltide-seibide kohalt.Ja ka mootoriga risti olevad (esi-ja tagumine ots).Uut tihendit pannes tuleks klapikambrikaan üle vaadata ja vajadusel eelnimetatud kohad õgvendada.Klapikambrikaane puutepind peab olema sile,siis peab õli ideaalselt.
tänud nõuannete eest, üritan õpetussõnade järgi talitada;)
Küsiks ladaklubiliste käest, mida teha külgkarbi liistudega?Kas jätta alles või panna plastpunnid asemele?(Osad räägivad, et liist ajab külgkarbi alt roostetama:puzzled)
Kui lihtsalt düüblitele liistud peale vead nagu tehases tehtud, siis jah, liistude alla koguneb niisket pori ja varsti on roostekurat platsis.
Liistude kinnitus tuleb teha nii tihedaks/hermeetiliseks, et kere ja liistu vahele niiskus ei satu.
Algselt postitas: logman
Kui lihtsalt düüblitele liistud peale vead nagu tehases tehtud, siis jah, liistude alla koguneb niisket pori ja varsti on roostekurat platsis.
Liistude kinnitus tuleb teha nii tihedaks/hermeetiliseks, et kere ja liistu vahele niiskus ei satu.
Aga kuidas teha hermeetiliseks?(mingi silikongia?:puzzled).
Düüblitele mõeldud avad keevitad üldse kinni ja kaotad ära. Liistud kinnitad kahepoolse teibiga. Mõneti jura, teibi liistupoolne kleepepind võib liialt lahjaks jääda. Liistud täis valada - võivad liiga raskeks muutuda. Aga proovida võib.
Jälle kahepoolne teip pluss düüblid. Aga düüblid mäkerdad enne karbile kinnitamist liimsilikooniga kokku, et vältida niiskuse sattumist düübliavade servadele.
Tavaliselt just kinnituskohtadest hakkavadki hädad pihta, et paigaldusega vigastatakse värvi või jäetakse avad üldse korrosioonitõrjest ilma ja edasine on ainult aja küsimus.
Vene ajal oli saada sellist nö toorkummi, seda mis pandi näiteks iluliistude taha(nt.03-me pagasnikku liistutüüblite taha). Mul on võib olla võimalus seda saada ja äkki paneks ilusliiste tüüblid liimsilikoniga ilusti külge, liistu kataks seest poolt selle toorkummiga. Mis sellest mõttest arvate?:D;)
Täna sai väike ost tehtud: nimelt ostsin uued küünlajuhtmed, uued mootoripadjad ning benafiltri;). Lähiajal plaanis ka osta veel käigukasti ja tagasilda uus õli;).
Küünlajuhtmed ja benafiltri vahetasin täna ära aga täpselt veel ei tea millal mootoripadjate vahetuseks läheb, kõik oleneb sellest millal sõbra garaa?i saan:D. Seal ka plaanis korraga käigukasti- ja tagasilla õli ära vahetada. Peotäis LED pirne ootab ka paigaldust, nimelt plaanis need kuhugi salongi installida;).
Algselt postitas: MuKi14
LEDe võiksid tagaistuja jagade juurde paigaldada tagaistme alla see oleks päris andekas 3ühel- 3teiselpool üks keskel kust gardaan tuleb...
Eh nojah, eks näis kus neid panen:) Aga muidu hea mõte;). Plaanis muidu LED-e rohkem sinna armatuuri juurde panna(jalgade juurde keskkonsooli külge). Aga eks näis:P
Täna sai mootoripadjad ära vahetatud. Hea, et vahetuseks läks, kuna vasakpoolne mootoripadi oli omadega läbi (lihtsalt peale vaadates ei saanudki aru, et katki oleks aga padja ära võtmisel selgus, et mootoripoolne kummi külg oli katki:sein). Jõletu aja võttis see patjade vahetus, eks seepärast, et esimest korda sai tehtud:rolleyes. Sai ka üks aku juurest neljane pistik ära vahetatud, kuna hiired ja aeg oli sellele oma töö teinud:rolleyes. Eks millagil tuleb bensupump ka juppideks võtta, kuna ei löö bensiini ilusti üles, seda tunda külmalt käivitades.
Millagil on tulemas ka puidust rool:
Algselt postitas: siksaator
lähimal ajal küll mingit tuuningut peale ei tule. Tegelt on isa soov ka ta originaalsena säilitada:D.
Hoia kõva!!!
Nojah, jõudsin selgusele, et mina teda originaalsena hoida ei suuda:puzzled. Teen parem endale mugava igapäeva auto ja eks esimene auto ole ikka katsetuseks/proovimiseks:rolleyes
Algselt postitas: lada
aaga kuidas sa muidu need roostetäpid stangedel,mis sa esimesel leheküljel mainisid ära said?mul endal sama jama et roostetäpid stangedel.
Hmm eelmisel leheküljel rääkisin istmete pleki eemaldusest:puzzled
Võite vaadata ja nõu küsida kasutajalt Corrado, tema on sellist asja teinud;)
Algselt postitas: lada
aaga kuidas sa muidu need roostetäpid stangedel,mis sa esimesel leheküljel mainisid ära said?mul endal sama jama et roostetäpid stangedel.
Hmm eelmisel leheküljel rääkisin istmete pleki eemaldusest:puzzled
Võite vaadata ja nõu küsida kasutajalt Corrado, tema on sellist asja teinud;)