2101, Corrado, 1973 - Müüdud
2101, Corrado, 1973 - Müüdud
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
mmoosmoosik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 636
- Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
- Asukoht: Tallinn/Mustamäe
- Autod: ei ainsatki ladat enam !
hmm.Algselt postitas: Priidic
enda masinal puht praktiline eesmärk, olen nii suur, et originaal kang oma kõrgusega segab 1. ja 2. käigu sisselülitust.
ja lühemal kangil ka lühem liikumismaa
pikkuse poolest ma sulle alla ei jää aga mul on vastupidi s.t. lühikese kangiga ei saa ma midagi teha,sest ei ulatu selleni kuna pean istmega suht tagumises asendis olema.
aga mis mõte peale ruumikokkuhoiu sellel on sellest ma aru ei saa. mõni ütleb et käigulülitus maa on lühem. aga ikarus bussidel käis 2 või krt teab (via kindlasti teab) mis käik selja taha ja kang oli pikk. sellest järeldub et kui teha ka lada käigukang pikemaks siis peaks 4. käigu lõpu andma üle tagaistujatele.
-
mmoosmoosik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 636
- Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
- Asukoht: Tallinn/Mustamäe
- Autod: ei ainsatki ladat enam !
Täna sai kõigepealt hommikul garaasi tuli üles tehtud ja seejärel siis teiste puhvrite aretamine ette võetud, natuke lõikumist ja oligi olemas(uued kuna ühe vanadest ma viskasin kuhugi võssa ära ja öösel oli lund sadanud
)
Seejärel siis panin stange ette ja oli sellega korras.
Siis sai karpa ujukitaset näpitud, iva oli selles et ujuk läks liiga madalale
See sai korda siis pidin kohe proovitiiru ka tegema, no 2. käiguga läks küll kenasti pea 5000rpm ära, seega selle asjaga nüüd korras ilmselt.
Siis sai veel kontrollitud asju ja siis parempoolne esimene pidurivoolik ära vahetatud.
Nüüd peaks masin siis üv'ks valmis olema, jääme ootame siis neljapäeva
Paar pilti ka:



Seejärel siis panin stange ette ja oli sellega korras.
Siis sai karpa ujukitaset näpitud, iva oli selles et ujuk läks liiga madalale

See sai korda siis pidin kohe proovitiiru ka tegema, no 2. käiguga läks küll kenasti pea 5000rpm ära, seega selle asjaga nüüd korras ilmselt.
Siis sai veel kontrollitud asju ja siis parempoolne esimene pidurivoolik ära vahetatud.
Nüüd peaks masin siis üv'ks valmis olema, jääme ootame siis neljapäeva

Paar pilti ka:


Täna sai siis süüde paika pandud, läks kõvasti paremaks see pöörete jant, siis pärast kakkusin karpat veel lahti,kiirenduspumba pihusti klapi panin mingi teise mis tundus rohkem läbi laskvat(õhku/bensiini), siis sai ikka oluliselt parem, 105km/h sain sisse mis enne oli lootusettu,aga sellel kiirusel hakkas väikestviisi tõmblema ka, kardan et ehk on veel kiirenduspumbal midagi, sest kui selle 100km/h saamiseks gaasi natu lahti lasta mitte põhjas hoida,siis veereb küll edasi ja saaks rohkemgi,nii kui gaasi vajutad hakkab jälle tõmblema,eks homme uurin edasi,vaatab mis saab. Aga maru mõnus oli jälle sõita:bouncing
Täna siis suurt sõita ei saand,aga hommikul jäi karp lahti kui auto läks laksust käima. Istusin autosse, õhuklapp kinni ja võtit ja kohe käis.
Aga paari tunni pärast ei läind enam nii hästi,läks oma minut ära enne kui käima sai:sein
Aga enamus ajast sai täna karpat uuritud, lõpuks vahetasin kiirenduspumba membraani ära kuna hakkas teine bena välja ajama igast küljest.
Siis kui lõpuks pilgu viskasin bensiinifiltrile siis oli selge miks asi alati ei käivitu normaalselt:D:lol
Tegin põhjast ka paar pilti, viskan ühe siiagi:

Homme siis enne maale minekut tuleb bena filter osta tanklast:kuri
Ehk kui jääb aega siis tuleb homme traatharjaga põhja üle käiia ja kasvõi õliga üle lasta kui muud ei leidu, pääseks järgmine aasta vähemalt põhja lappimisest, tagumised poolraamid on niikuinii vaja ära keevitada;)
[Muudetud: 23-12-2007 corrado]

Aga paari tunni pärast ei läind enam nii hästi,läks oma minut ära enne kui käima sai:sein
Aga enamus ajast sai täna karpat uuritud, lõpuks vahetasin kiirenduspumba membraani ära kuna hakkas teine bena välja ajama igast küljest.
Siis kui lõpuks pilgu viskasin bensiinifiltrile siis oli selge miks asi alati ei käivitu normaalselt:D:lol
Tegin põhjast ka paar pilti, viskan ühe siiagi:

Homme siis enne maale minekut tuleb bena filter osta tanklast:kuri
Ehk kui jääb aega siis tuleb homme traatharjaga põhja üle käiia ja kasvõi õliga üle lasta kui muud ei leidu, pääseks järgmine aasta vähemalt põhja lappimisest, tagumised poolraamid on niikuinii vaja ära keevitada;)
[Muudetud: 23-12-2007 corrado]
Algselt postitas: Zetec
Kas ülevaatus tehtud ?
Algselt postitas: corrado
tra jah, ema autol tuli järsk 1300 eegine ost ja sinna mu üv läks:(:sein
Eks ma vaatan jh,kõigepealt roostesurmaga üle ja siis panen õli peale,mul pole just mingit konkreetset võtta, aga mingit musta õlist möksi ikka leiab;)Algselt postitas: ZetecPuhasta ära ja pane roostesurma, aitab kohati isegi. Surmatud kohapeaale tõmba movilit (kivistub ainult kaua praeguse ilmaga).
Muidu külavahel ringi rallitad siis pole hullu, sellesmõttes et isegi kui lumi tuleb siis soola sinna eriti ei jõua arvatavasti.
Algselt postitas: corrado
pikalt jamada,mees ma pean seda väljas külmaga tegema,ma panen ainult roostemuundi ja õli, järgmisel suvel,jah ma teen põhja ära,aga talvel ma seda küll ei tee:kuri
Külmaga?:lol
Kus sul külm on?:lol
Ma tegin mõni aasta tagasi väljas 30kraadi külmaga mootorile mootori mahavõttmist+remonti+pealepanekut:lol
Külm algab minu jaoks 20 kraadist külmast.

.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS

(OIIIIIIO)
.U........U