2110, Clirck, 2001

2110, Clirck, 2001

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
c
Clirck
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 12 Mai 2010 22:28
Asukoht: Rakvere
Autod: Vaz 2110 (Lada 110)
Kontakt:

2110, Clirck, 2001

Postitus Postitas Clirck »

Tere. Sain ma nii kingituseks kuid samas ka raske töö eest omale Vaz 2110-e, auto ise näeb päris kena välja, aga terve elu ainult lääne autodega kokku puutunud on vahe suur. Auto iseenesest sõidab hästi, mootor jookseb, aga radiaatori ventilaator ei tööta ning ajab pidevalt tosooli keema, terve interjöör nagiseb kõikvõimalikest kohtadest, uste nurgad ja ääred on roostes, eriti eesmiste uste sisemised nurgad, veidra tihendamise tõttu arvatavasti ja vahetevahel on kuulda veidraid häälitsusi auto tagateljelt.
Paberite järgi 1.5 Li, 57kW, 4 silindrit, 5 käiku, auto nagu auto ikka. Endal puuduvad suhteliselt igasugused oskused automehaanika vallas, aga lihtne soov sundis enda autot siia üles riputama.

Mõned vanemad pildid:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Rõõm Rakverest ka uusi huvilisi näha. Pildid Meloodia vastas tehtud, ma näen:)

Räägi siis vähe täpsemalt ka, mis plaanis, kui üldse on. Varuosadega aitavad meie kandis Mindora pood ja foorumis kasutaja ivar7.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
a
Aspelund
Foorumi kasutaja
Postitusi: 63
Liitunud: 05 Mai 2010 17:15
Asukoht: Viljandi
Autod: Huvist asja vastu

Postitus Postitas Aspelund »

Generaator tasub ennetavasse kontrolli viia. Surev dioodisild on 2110 puhul pigem reegel kui erand.

A.
c
Clirck
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 12 Mai 2010 22:28
Asukoht: Rakvere
Autod: Vaz 2110 (Lada 110)
Kontakt:

Postitus Postitas Clirck »

Mis plaanis, mis plaanis? Vahepeal sai masinaga kihutatud ja lolli mänginud, nüüd aga tuhin üle läinud peaks laskma kuskil kontrollida autot, vaatavad mida head ja paremat seal halvas seisukorras leidub. Jube kiiresti tahab rooste levida ustel siis seadsin endale eesmärgiks seda kuidagi pidurdada, kuidas ja kelle abiga pole veel kindel. Jahutussüsteem pole enam keema läinud, arvatavasti vaiksema sõidustiili ja vähema sõiduga, aga korras ta ikka pole. Ventilaator läheb käima kui seier näitab kusagil 115 kraadi, ehk kui tosool keeb nii et salongi on kuulda, sai vahetatud termostaat ja temperatuuri andur veidi aega tagasi aga midagi sellest ei muutunud.

Mindora poes juba mitu korda käinud, osi nagu muda.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

100 seerial peabki osuti peaaegu punases olema (pardakompuutri järgi siis 99-104) enne ei lülita aju venti sisse.

põhjus miks sul masin keeb on ilmselt väga lihtne - jahutussüsteemi ei teki vajalikku rõhku, kas on mõni lõdvik kehvasti või kuskil pragu... igatahes kuskilt lekib ülerõhk välja ja sellest tulevad kõik hädad.

esimese lahendusena soovitan sul leke üles otsida ning kõrvaldada,
teise lahendusena paigaldada salongi lüliti millega jahutusventi saad käsitsi juhtida... siis pead ise tähelepanelik olema.

edu
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

Algselt postitas: Clirck
sai vahetatud termostaat ja temperatuuri andur veidi aega tagasi aga midagi sellest ei muutunud.
Kumma anduri vahetasid? Ajule ja näidikule on erinevad andurid. Süsteem peab pidama nagu olaaf juba ütles vent lülitub sisse kui andur ütleb ajule et temp on 102°
c
Clirck
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 12 Mai 2010 22:28
Asukoht: Rakvere
Autod: Vaz 2110 (Lada 110)
Kontakt:

Postitus Postitas Clirck »

Otsisin mis ma otsisin, aga ühe anduri ainult leidsin ning selle vahetasin ära. Eks ma pean siis ükspäev hakkama leket otsima, üks targem juba pakkus et panna lüliti salongi, aga siis arvan, et ununeb endal ära nupu vajutamine.
Kahtlustan siiski leket, kui tosool keeb on radiaator ainult soe, mis siis tuleneb sellest, et rõhk ei lükka kuuma tosooli radikasse?

Veel üks asi, mis asi see dioodisild täpsemalt on?
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1110
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Postitus Postitas Arvos »

Algselt postitas: Clirck
kui tosool keeb on radiaator ainult soe,
Radikas umbes, veega sõidetud? Või kasutatud mingit lekke peatajat kunagi, mis peatas lekke ja mõõdaminnes ka muu ringluse.

[Muudetud: 10-6-2010 Arvos]
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
c
Clirck
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 12 Mai 2010 22:28
Asukoht: Rakvere
Autod: Vaz 2110 (Lada 110)
Kontakt:

Postitus Postitas Clirck »

Algselt postitas: Arvos
Radikas umbes, veega sõidetud?
Ringlusest läbi käinud tosool on oran?, arvatavasti siis seal midagi blokeerib ning samas lahustub tosooliga. Ma kindel pole on veega sõidetud või ei, ise pole vett sinna lisanud. Mis siis selle vastu aitab? Loputus või mingi spetsiaalne moodus.
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1110
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Postitus Postitas Arvos »

Algselt postitas: Clirck
Algselt postitas: Arvos
Radikas umbes, veega sõidetud?
Ringlusest läbi käinud tosool on oran?, arvatavasti siis seal midagi blokeerib ning samas lahustub tosooliga. Ma kindel pole on veega sõidetud või ei, ise pole vett sinna lisanud. Mis siis selle vastu aitab? Loputus või mingi spetsiaalne moodus.
Võid ju proovida pesu aga enamusjaolt siiski läheb vahetuseks. Kui just vanni lahti ei jooda, läbi ei sorgi ja pärast vann tagasi külge joota. Odavam ja lihtsam juba uus radikas osta.
Võta radika küljest otsad lahti ja vala ülalt tulist vett läbi. Kui läheb kiiresti ühtlaselt soojaks, on radikas ok. Kui aga ei lähe, pane uus.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
c
Clirck
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 12 Mai 2010 22:28
Asukoht: Rakvere
Autod: Vaz 2110 (Lada 110)
Kontakt:

Postitus Postitas Clirck »

Pole tükk aega midagi auto kallal nokitsenud aga ilus ilm ajas välja pildistama ning sai tehtud siis pilte ka autoga toimuvast.
Sai üle kontrollitud jahutussüsteemi torustik ning kinnitused, radiaatorit küljest ei võtnud, lihtsalt ei viitsinud, vaid ajasin sees möglades vee läbi.
Radiaator ei tundu umbes olevat aga oran?i värki tuleb ikka. Kuna aga tosooli anum üleni kaetud oran?i kihiga, mõtlesin, et ostan juba igaks juhuks uue korgi kah peale lähiajal.
Sai veel tehtud väikseid tehinguid ning autos leidsid endale koha autoraadio, 2 kõlarit ja antenn, antenn pidi siiski katusele jääma. Ilma raadiota ikka nüri sõita, nagu lehmavagunis aga ilma lehmade häälitsemiseta. Samas lisasin mõned pildid kah ustel olevast roosteussist ning kuidas ta sinna sai. Sama jama tihendamine on kõigil ustel ning roosteuss kah juba pole enam väikene, kas oleks abi kui kuidagi ise mingit moodi tihendada need vahed ja kas ainult pahteldamine ja värvimine aitaks rooste vastu uste nurkades.


Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Uued elanikud:
Pilt
Pilt
Pilt

Mis toimub ustega on paras ikka paras porr:
Pilt
Pilt
Pilt

Mootor ja oranz ollus:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

See oran? ollus oli sisse valades sinine tosool ja mitte midagi muud.
m
Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1026
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Harjumaa, Kose vald
Autod: VIS 23464-10

Postitus Postitas Mikk »

Juhul kui tegu oli 100% kontsentraadiga, siis ei ole üldse imelik et selline asi juhtus . Puhast 100% kontsentraati ei või jahutusüsteemi valada vaid tuleks segada enne veega, et manused saaksid korralikult oma tööd teha juhul kui ikka oli korralik kontsentraat ja ka manuseid sisaldas. Värvuse järgi sisaldas ta kindlasti etaandiooli, mis puhtal kujul on kuskil 5 korda korrodeerivam kui tavaline vesi. Samuti kui sisse valatud jahutusvedelik on hoiustatud kehvades tingimustes võiva manused olla juba ladestunud või oma toime kaotanud. Seega tähelepanu jahutusüsteemide täitmisega kõik jahutusvedelikud ei pruugi enam selleks kõlvata.
Samas kui aga kasutatud hetkel korraliku jahutusvedelikku, siis ilmselt jahutusüsteem eelmise omaniku poolt käest lastud, aga nagu aru saan siis radiaator ei tundu veel umbes olevat. Esialgu võid pesu teha ka tavalise veega. Päästes lahti lõdvikud, mis ühendavad plokki ja radiaatorit ning uhad algul lihtsalt puhta veega nii mootoriploki kui ka radiaatori läbi kuni välja tulev vesi muutub puhtaks. Ja müüakse poes ka jahutusüsteemi pesuaineid, aga nende kasutamisega peab olema väga ettevaatlik kui nendega enne läbi ei ole käinud.
Jõudu ja kindlasti oskavad sind Rakvere kandi mehed aidata või suunata võta nendega julgesti ühendust.
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Mul praegu sarnast värvi jahutusvedelik sees autol. Mul vesi sees jahutusvedeliku asemel ja see läheb ülikiiresti roostevärvi. Jahutusprobleeme ilma ventikata pole veel minuteada olnud. Näidik valetab, kuid tossu pole kapotialt tulnud:P
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
r
raskelt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 135
Liitunud: 15 Veebr 2010 17:51
Asukoht: haapsalu/mustamäe
Autod: vaz 2105

Postitus Postitas raskelt »

väga kena värv on,jõudu ja jaksu;)
Sul mälupulk on? - Jah, siinsamas (hoiad jalgevahelt), pistan sulle kuskile, et mäletad seda elu lõpuni.
c
Clirck
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 12 Mai 2010 22:28
Asukoht: Rakvere
Autod: Vaz 2110 (Lada 110)
Kontakt:

Postitus Postitas Clirck »

Kogu aeg olen sisse valanud ainult sinist 5l kanistris müüdavat sinist tosooli, seda pole vaja lahjendada. Eks siis proovin pesta, vaatan kas hakkab parem.
Vasta