Värske lada omanikuna ja verivärske foorumi külastajana näitaks siis oma kopika ka laiemale publikule ära. Lugu auto taga siis selline, et sai ostetud lesestunud vanaproualt tuttava tuttava jutu peale. Sai vaatama mindud ja paras pärl tuli garaa?ist välja. Hind oli sobiv ja nii ta minu omaks saigi. Tädikese jutu järgi ei ole talve see auto näinud, ning ülevaatuse mehed kinnitasid mulle, et kõvasti on auto kallal ikka vaeva nähtud. Ülevaataja mainis ka, et all pidid olema Volga vedrud, mis tipsu jämedamad. Sellest ka kergelt põrutav sõit.
Vigadest siis- No mõnes kohas on kerel kerged lohud, eitea millest või kellest, aga olemas nad on. Elektrisüsteemil on pidevalt omad tegemised ja eriti minu tahtmisele ei allu, näiteks salongituled hakkavad iseenesest sõidu ajal põlema ja põlevad mõlemas lüliti asendis, aga selle panen korrosiooni arvele. Veel ei tööta juhipoolne ukselukk, ning tagumine parem ukselink käib jube raskelt. Kõige murettekitavam on minu jaoks aga teise käigu sissepanemisel tekkiv ragin. Ta ei tee seda alati, aga vahel siiski. Samas teised käigud lähevad kenasti sisse. Mootor 1.3l ja edasi astub kenasti. Selle koha pealt väga rahul. Pärast mootori kapremonti, on kelladel 49 000km ees.
Aga üldiselt, siin ta on ja ärge võõraks jääge




Kurja, tagant nagu pilte ei saanudki

[Muudetud: 21-10-2009 Tanel.V]