Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Mõtlesin, et teen ka siia teema ära. Sai siis omandatud 2106 millel hetkel (vist)1,3-ne mootor. Mõte oli alguses lihtsalt jäärajal rallitamiseks. Aga kui auto koju sai toodud siis tuli vist väike nostalgia hoog peale ja mõte muutus hetkega. Plaan siis ta täielikult taastada ja mõningad lisad juurde panna. Mootor ei jää ka 1,3-ne. Alguses auto ei läind käima jms jama oli. Siis sai vaadatud et poisid olid süüte keerand 180 kraadi valeks. Süüde õigeks, karpa puhtaks ja võtit keerates auto kohe käis. Proovi ringil mille alles tegin oma hoovis selgus, et 4-s käik puudub, tagasild tahab esimeset mööda sõita, differ teeb häält ja koliseb jubedat moodi. Egas siis midagi hakkasin varuosi otsima ja nüüd enamus juba olemas. Vaja veel ainult tagumisi amorte. Selgus et vanaisa oli veneajal hoolega kogund igast siksi pukse ja vardaid mis nüüd kõik vahetusse lähevad. Kuna ta oli vene ajal rallisõitja siis vedeles tal ka garaazis vähe "timmitud" karpa(ei tea mida see endast kujutab). Suve hakul tahaks keretööd ära teha ja uue värvi selga tõmmata(ei jää bee?iks). Muidu on nagu siks ikka. Eks ma üritan teid kursis hoida mis autost saand on ja kas plaanid on kõik paika pidand. Kui kellegil pakkuda laiaks keevitatud velgi siis oleks suur huviline neile.
Panen paar pilti ka(paremad tulevad nädalavahetusel):
liistud ja link olemas. Stangesi vaatab siis kui hakkan kere tegema. Hetkel üritan tehnilise poole korda saada.
Täna plaanis käimakast ära vahetada. Mõned puksid esisillast vahetada ja tagasild tervenisti maha võtta.
Ma arvan, et sellest saab päris hea algmaterjali. Muidu kuidas põhi on ka ja karbid? Kere üldine seisukord? Kui saladus pole, siis mootori peale paned ja mis värvi auto värvid ka
Põhi ja karbid on üllatavalt heas korras(isegi salongis). Esineb mõningat pindmist roostet ainult. Auto saab punaseks ja mootoriks saab olema 1,6.
Täna sai käigukast vahetatud, paralleel varras vahetatud. Homme plaanis tagasild maha võtta. Elektroonika teeb hetkel peavalu, ei taha õieti miski toimida(suunad,pidurituled,spido[tross läbi vist],ventikas,kaugtuled jms jama).
Jah see nädalaga tahaks silla taas alla panna.
Aga ennem oleks vaja uusi/kasutatud amorte. Kui kellegil pakkuda ja asukoht ka väga kaugel pole siis oleks huviline. Samuti ootan kas kellegil neid tule ümber käivaid plastikuid pole.
Nonii eelmine nädal oli väga edukas. Sai sillad üle käidud. Nüüd pole kolksugi. Alla said uued tagumised amordid ja vedrud. Kõik pidurid sai üle käidud. Tagumised pidurid oli kinni jooksnud ja tänu sellele ei saand juhipoolset tagumist trumlit maha, see tuleb see nädal korda teha.
Mootor sai ka korralikult toimima pandud(uus ventikas, ventika andur, vaakumvoolik). Vaja veel uut öhufiltrit.
Nunii vahepeal vaikseks jäänd aga nüüd taas tegutsema hakand. Sain lõpuks aega, et piduri osad ära tuua.
Täna asun vaikselt välis plekkide kallale. Vaatan mis olukord nende all pesitseb ja, et mida vahetada oleks veel vaja.
Kui kellegil korralikke 06-e tagumisi uksi siis võib pakkuda(Tallinn või selle lähiümbruses).
Nädalavahetusel sai siis pidureid hakatud kokku panema aga siis selgus, et tagumised silindrid ikka korralikult kannatada saanud ja otsustasin, et ei hakka kokku veel panema. Täna käisin ostsin uued silindrid taha. Täna proovin need külge saada. Hetkel autol kõik liistud, lingid jms eemaltatud ja hakkan kere korda tegema. Ilmad soojad ja saab õues toimetada.
Plaan algselt oli 1 Juuniks sõitma aga seda ei juhtu kuna hetkel mitu asja pooleli mis nõuavad rohkem tähelepanu. :sein
Nunii vahepeal niipalju tehtud, et: Uksed eest ära võetud ja laiali kistud, klaasid eest ära võetud ja akna ümbrused puhastatud ja krunditud, vana pigimatt ära võetud. Alt tulid välja 2 suurt auku tagumise istme alt. Nipet-näpet väljast veel pahteltamist ja võib välispinnale krundi peale lasta. Ustega sama vaja veel pahteldada mõnda ust ja siis krunt peale.
Tekkis huvi elektri akende vastu, mis masina mootoreid tavaliselt siksil kasutatakse või on kõigiga jube aretamine?
Mul trossid sassis ja ei viitsi neid arutama ka hakata.
Reedeks loodan seest krunditud saada.
Mõned pildid:
Enne pigimati eemaldamist(tuli kergelt ära)