Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Tere tulemast !
Soovid siis teistkordselt oma ?igulile musta registreerimis numbrit,ega`s midagi,soovime siis kannatlikkust ja kindlat
tahet ka asi võiduka lõpuni viia !
Mina arvan et kaks kaheksast polti hoidsid Fiat 124`al kinni pingeregulaatorit.Muidugi 100 % kindel olla ei saa.
Kui see peegel Sul riiulil seisab,ehk loovutad-saab auto omad "karvad" tagasi.
Ja veel - Lähemal uurimisel selgus,et üks esimene gabariidi klaas on E märgiga.Kellel on pakkuda originaali?
Soovitan Väino Karu, hea laheda olemisega vanatehnikahuviline, kes pole alt vedanud.
Ei soovita Heiki Perlit, protsess võib pikale venida. Ei teagi, kas tal pole aega huvi või tahtmist, üks mu tuttav on temaga püsti hädas. Puudub konkreetsus. Kuigi vanemad tegijad kiidavad teda kui "elavat entsüklopeediat, kelle teadmised on väga põhjalikud. Mine võta kinni...
Sai tehtud selline hullumeelne temp,et käidud Sinsheimis Heidelberg Historic rallil.650 km.peamiselt 15 - 17%tõusude ja langusega mägiteid oli kopika jaoks üksainus pidev kiiruskatse.Vaatamata sellele jätsime tagatulesid vahtima umbes 60 Porschet,Mersut,Jaguari jt.võimsaid masinaid.Koos sinna ja tagasisõiduga läbitud 5152 km.
Kopikas pidas pika reisi ausalt vastu.Kaasavõetud varuosi vaja ei läinud ja tööriistadest kasutasime pisut ainult kruvikeerajat ja haamrit.Esipiduri klotsid kulusid küll metallini maha.
Ilmselt kunagi edaspidi kirjutan kogu reisist pikemalt