Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Algselt postitas: m2rtu
(mis vahe on kivikaitsmel ja mastiksil?)
Kivikaitse jätab sellise valge/hallika kihi peale, mis meenutab mingil määral plastmassi. Sellise tugevama kihi, mis kaitseb plekki kivide eest. Ja see värvitakse üle ning jääb selline natuke krobeline värvikiht. (Motamehe 02 siin foorumis sellega üleni vist tehtud minu meelest ja ise lasin omal tavalise värvipüssiga seda karpidele. Mul jäi ainult täiesti sile, niiet ei saa arugi, et oleks kivikaitsmega töödeldud alt.)
Aga mul ei tulnud su roostesed karbiotsad meelde kohe... seepärast pakkusin seda varianti, rooste peale ei tasu seda vist lasta.
@siim, karbiotsad päevavalgust ei kannata jah. Ehk saab tegeleda mõnipäev.
Üldiselt hetkel meeleolu kurb. Kaks päeva garaazis 2 sõbraga mõllanud. Täna ka kell 23.30 sain koju, ja kell 1 päeval alustasime. Kahepäeva peale kokku siis suht palju aega garaazis veedetud. Mis korda sai saadetud?
1. Päev algas garaazis 18.00. Kiskusime minu sixil maha kõik mis kuulus käigukasti mahavõtmise juurde. Lapisime kahest käigukastist kokku ühe komplekse. Nühkisime allamineva kasti prillikiviks kaltsu ja mootori pesuvahendiga. (see võtski enamus aega). Saime kasti alla ja kahepoldiga kinni. (Kast oli ennem all 2 poldiga, starter sammuti ainult kahega kinni). kell hakkas 23.30 saama. Läxime koju magama.
2. päev algas nii, et uurisime minu varuosa laost teituri sixile jubinaid. Eriti ei leidnud ja läksime poodi ja soetasime vajaminevad jubinad.
*Vahetasime sarniirid ja jamasime piduritega
korra pidin enda auto välja ajama sest sõber tahtis enda hondalt lambda andurit maha keerata. Keeras selle maha ja minu siks sai sisse tagasi.
* Vahepeal saime teituri sixil pidurid nii palju korda, et saime asuda minu sixi kallale.
Panime alla siis uue starteri ja kogu summuti süsteemi.
Salong kokku ja proovi sõidule. Mida imet, mida pole on 3käik.
Närv must, vähemalt seisab see hoides sees. Lähipäevil siis ootab sama töö ees. pilte sai ka omajagu tehtud. Kui lauri need täna ylesse paneb saab neid ka huvilistega jagada.
krt põhjaalt jäid pildid tegematta:D varuratas taga vasakul, ja viski pudel luntri juures salongis on ka eriti head:D
viskit ei joonud ja varuratas selleks all, et valuveljel tegi üks kumm pauguks. hetkel ,,uued`` kasutatud kummid ootamas rahalaeva.
nonii seltsimehed, eile juhtus selline asi mis vist juhtub päris väheste sixidega, six läks põlema. üleeile sain võimendid parandusest kätte, sai uuesti korralik install tehtud aga vist sai viimane kruvi, ajutine supaka kasti kinni hoidev kruvi keeratud akutrelliga läbi 50mm2 voolukaabli pagassi põhja kylge massi mis eile hõõrus ennast läbi pigimati. Paanika hoos ei suutnud isegi tulekustutit leida(oli ka just pagassist välja võetud ja kax tykki taga istmel) ja kuna kaitsmed sellel juhtmenussil vahel puudusid siis leegid ikka võimutsesid pagassis. Massilülitit mõtlesin just paigaldada kui võimud sisse keerasin, aga jäi tegemata, akuotsad olid ka ikka korralikult kinni. tulemus on hetkel pagassis, loodan et võimud terveks jäid aga umbes 15m kaablit on sulanud, + muud mõllud.Kusjuures kõige hullem oli see et käiisn just muurniidukuli bensiini toomas, oli pagassis kax kanistrit. Üks oli ikka mõnusalt soe. hetkel tuju tegelede pole sellega, ei tea kas auto elekter ültse terveks jäi. Sai kapotiall ka jõuga juhtmeid akupealt maha käristatud. Õnneks ise elus ja auto jäi ka tulest välimuselt puutumata, nii et elu läheb edasi, ikka juhtub.
nonii, hetkel lappisin pagassi tühjaks, kokkuvõttes polnutki väga hull, kaablitelt lõikasin vahelt ära umbes 40cm põlenud osasi. Võimud terved ja sammuti kogu elektrisüsteem. Kogu jama põhjustaks oli siiski starteri juhe, mis starteri vahetusest oli vist nõrgalt pingutatud. Oli massi läinud ja pagassis juhtme argnemise pealt isolatsiooni sulatanud ja kogu värgi põlema pannud. Hea et õigel ajal jagu sain. Täna õnnestus kogu süsteemi paigaldus tõrgeteta, kõik juhtmed läksid ka maruhästi oma pesadesse. Lõpp hea, kõik hea!
Võimendite voolukaablit jätkasid lambist? see peaks olema kindlasti terviklik ja ilma jätkudeta.Peale akut kohe KINDLASTI kaitse vastavalt võimendi voolutarbivusele.Muidu jääd veel asjadest päris ilma.
Nägin täna Sind jälle Käinas, nii 11ne ajal olid bensuka juures. Tundus, et täna oli sul kerge kummi põletamis tuju, taha oli plekk veljed visatud ning kärsatasid ka suht palju seal. Uus velg nägi päris viisakas välja, need mis sul ees otsas olid.
Algselt postitas: Kevin68
Nägin täna Sind jälle Käinas, nii 11ne ajal olid bensuka juures. Tundus, et täna oli sul kerge kummi põletamis tuju, taha oli plekk veljed visatud ning kärsatasid ka suht palju seal. Uus velg nägi päris viisakas välja, need mis sul ees otsas olid.