2101, iisak, 1981
2101, iisak, 1981
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
iiisak
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 351
- Liitunud: 19 Aug 2008 11:14
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3.0 tdi Q '05
Osta.ee-s olid müüa tuliuued numbrialused, tahtsin minagi neid endale, aga hind läks liiga hulluks kätte... Sõber nägi mu ahastust ja nagu sellistel kordadel ikka, on need kellelgi kuskil kasutult vedelemas. Kasutatud, aga täitsa viisakad, hulka nägusamad kui 2103 vraki küljest saadud.


Ostan ükskõik mis seisukorras "Togliatti" kirjaga esiebleeme.
-
iiisak
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 351
- Liitunud: 19 Aug 2008 11:14
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3.0 tdi Q '05
Täna sai selline asi kokku visatud ( teine võll on vigastatud ja saab alles masina alt "uue"). Uued laagrid ja poldid ning plekid liivapritsitud. Ideaalsed pole, kuid tunduvalt paremad kui varem.
Selline küsimus, et simmerlingi ja välimise laagri vahel oli mingi plekist "kolvirõngas", mis eesmärki see täidab ja kas seda on sinna vaja? Vana kopsik on veel küljes, sest nkn on vaja hiljem mutrit jms reguleerida...

Selline küsimus, et simmerlingi ja välimise laagri vahel oli mingi plekist "kolvirõngas", mis eesmärki see täidab ja kas seda on sinna vaja? Vana kopsik on veel küljes, sest nkn on vaja hiljem mutrit jms reguleerida...

Ostan ükskõik mis seisukorras "Togliatti" kirjaga esiebleeme.
-
iiisak
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 351
- Liitunud: 19 Aug 2008 11:14
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3.0 tdi Q '05
Kuna õige esiklaasi suutsin tükkideks lasta ja hiljuti hakkas silma üks 05/07, kus tuuningmeeste unelmate esiklaas küljes, vedasin antud detaili odava raha eest koju.
Mõni kuu tagasi üritasin 3ndat korda tagastanget osta. Pidi olema ilma roosteta ja sirge, kaua seisnud. Kuna hind oli odav võtsin ära. Pakist aga vaatas vastu igat pidi kõver ja otstest roostes närakas. Asetasin ta vanametallikasti. Feil ühesõnaga. On lootust et 4nda korraga õnnestub, aga siis on stangele auto ka külge jäetud...
290720112492.jpg-thumb.jpg
Mõni kuu tagasi üritasin 3ndat korda tagastanget osta. Pidi olema ilma roosteta ja sirge, kaua seisnud. Kuna hind oli odav võtsin ära. Pakist aga vaatas vastu igat pidi kõver ja otstest roostes närakas. Asetasin ta vanametallikasti. Feil ühesõnaga. On lootust et 4nda korraga õnnestub, aga siis on stangele auto ka külge jäetud...
290720112492.jpg-thumb.jpg
Ostan ükskõik mis seisukorras "Togliatti" kirjaga esiebleeme.
-
iiisak
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 351
- Liitunud: 19 Aug 2008 11:14
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3.0 tdi Q '05
Keevitajale veits tööd.

Tulem:

Kiiret pole ühesõnaga. Lisaks on nüüd autotõstuk püsti, mis muudab töö hulka lihtsamaks.
Edit: sai siis tõstukil käidud ja tuleb tõdeda, et põhi on väga kõva veel. Üksikud kohad kust mastiks maas ilus valge värv all. Ainult roolikarp on araks löönud ja õli välja lasknud.

Tulem:

Kiiret pole ühesõnaga. Lisaks on nüüd autotõstuk püsti, mis muudab töö hulka lihtsamaks.
Edit: sai siis tõstukil käidud ja tuleb tõdeda, et põhi on väga kõva veel. Üksikud kohad kust mastiks maas ilus valge värv all. Ainult roolikarp on araks löönud ja õli välja lasknud.
Ostan ükskõik mis seisukorras "Togliatti" kirjaga esiebleeme.
Kas nalikanttorude otsas ja kere vahel on plaadid ka? Ei saa pildilt aru. Kuid kui pole, siis pikka pidu sellele pole. Plaatidega on keevitusõmblusel suurem pindala ja hoiab kindlalt paigal. Ilma hakkab keevitusõmbluse kõrvalt plekile mõrasid sisse ajama mingi aeg.
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS

(OIIIIIIO)
.U........U
-
iiisak
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 351
- Liitunud: 19 Aug 2008 11:14
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3.0 tdi Q '05
Kui võrrelda eelmist ja praegust sügist, siis ega väliselt pole essugi muutunud. Keevitatud kohad said tegelikult juba ammu enam- vähem sirgeks pahteldatud. Aga viga sai tehtud, kui pahteldasin otse plekile. Ei andnud rahu ja lasin kõik uuesti puhtaks- selgus et oligi juba kerge kirme all. Teistkorda tegin õigesti--> happekrunt--> krunt--> kiudpahtel--> pahtel. Muidugi peale igat lihvimist lasin uue kihi krunti, sest kohati sai mehiselt plekini nühitud. Esipõll on nüüd samuti rahuldavas kujus ja vormis. Üldiselt on asi nüüd sirge, kokku kandsin pahtlit 3-4 korda peale, korra tahab ehk veel. Tahaks lõpuks plekid sirgeks ja siledaks saada, nii et kevadel ei pea palju enam vaeva nägema ja saab värvi selga tuisata (vb ei saa järgmine aasta ka veel
). Juhiistme tagumise tala lasen arvatavasti veelgi madalamale viia.
Tümmimeestele on rõõmustav uudist, et olenemata kere olukorrast on valju tümakas phm täielikult olemas:






Tümmimeestele on rõõmustav uudist, et olenemata kere olukorrast on valju tümakas phm täielikult olemas:

Ostan ükskõik mis seisukorras "Togliatti" kirjaga esiebleeme.
-
iiisak
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 351
- Liitunud: 19 Aug 2008 11:14
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3.0 tdi Q '05
Lappasin eile kuni tonniseid rääbiseid auto24-s ja silma jäi ka paar siksi. Tähelepanu äratas punane salong. http://www.auto24.ee/used/1163269
Kiire kõne, kas eraldi ei soovita müüa. Positiivse vastuse peale vedasin täna koju ära.
Vana arm ei roosteta (loe: oma logmanile müüdud sisu pärast on ikka marukahju veel).
Kiire kõne, kas eraldi ei soovita müüa. Positiivse vastuse peale vedasin täna koju ära.
Vana arm ei roosteta (loe: oma logmanile müüdud sisu pärast on ikka marukahju veel).
Ostan ükskõik mis seisukorras "Togliatti" kirjaga esiebleeme.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Eks sellevõrra peaks nüüd taasleitud õnn suurem olemaiisak kirjutas: Vana arm ei roosteta (loe: oma logmanile müüdud sisu pärast on ikka marukahju veel).

Ma pole oma töödega veel algustki teinud.
Kuigi kõik vajaminev haruldus peaks olema enam-vähem kokku korjatud, aga ikkagi...
Eks ole minulgi "omad kahjud" ja vaat' et pisaraidki valatud ühe suurima tagasilöögi pärast (garaažiprojekti luhtumine), aga ma pole veel alla andnud

Igatahes edu ja õnne Sulle kogu suure maailma virr-varris toimetamisel!