Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Sai siis ostetud selline loom... Mootoriks tal originaal 1.3 48kW. Tuttav kelle käest ostsime oli selle saanud keskkooli lõpukingiks Auto oli ennem vanema härrasmehe oma...
Väga hästi teda hoitud ei ole, kuna auto väljas seisnud ning pindmist roostet esineb ning põhjast on ka ühest kohast ennast roosteuss läbi närinud.
Auto juures pole praegu suurt midagi tehtud peale tagasilla varraste vahetuse, geneka paranduse ja vana jahutusvedeliku väljavahetamisega.
[Muudetud: 18-10-2007 hyper7]
[Muudetud: 18-10-2007 hyper7]
Venemaa tööstus- ja kaubandusministeeriumi autotööstusosakonna juhataja Aleksei Rahmanov: "Tegelikult toodetakse Venemaal väga häid autosid, [---] üksnes nende töökindlus jätab soovida."
Noh sportrool on vaja peale panna.
Mingi toonklaas on ka hetkel.
Plaan on auto tehniliselt korda teha. Kui rahaseis lubab siis tuleb valuvelg.
[Muudetud: 18-10-2007 hyper7]
Venemaa tööstus- ja kaubandusministeeriumi autotööstusosakonna juhataja Aleksei Rahmanov: "Tegelikult toodetakse Venemaal väga häid autosid, [---] üksnes nende töökindlus jätab soovida."
Omaette plaan on ka mootori vahetus ära teha lähiajal... Tahaks midagi, mis lippaks paremini kui 1.3. Niiet pakkumised on oodatud!
Venemaa tööstus- ja kaubandusministeeriumi autotööstusosakonna juhataja Aleksei Rahmanov: "Tegelikult toodetakse Venemaal väga häid autosid, [---] üksnes nende töökindlus jätab soovida."
Oi tere klassivend! Auto on sul enam-vähem. Seda, et sina ja siks tulete, kuuleb tavaliselt juba kõrvaltänavast . Aga, eelmisel neljapäeval olid sa Herne tänaval ainult kolme pütiga, tee korda!
Mootor? Mul endal küpseb pikemat aega endale üks 1.6 muretseda ja seda veidi tagant aidata. Kui sul finatsi jagub (ja aega ) siis soovitan ka üks 1.6 muretseda, natuke järgi aidata, 5k kast ja peaks nagu muhe lennata olema mööda Valdekut:lol.
Herne tänaval oli tegemist väljalaske veaga. Sai uus summuti peale pandud ja nüüd auto pobiseb nagu sõidaks sapikaga. Jõukadu on ka metsik...
Tingitud on see sellest, et varem oli ühe pütiga summuti all, aga nüüd kahega. Tehniliselt peaks see kadu väga väike olema, aga ikka on selline tunne nagu summutis oleks tropp ees.
Raplasse tulek on plaanis, mitte küll sõitma, aga pealtvaatajaks. Auto tehniline seisukord ei luba muud. Tuled ka siis pealtvaatajaks?
[Muudetud: 21-10-2007 hyper7]
Venemaa tööstus- ja kaubandusministeeriumi autotööstusosakonna juhataja Aleksei Rahmanov: "Tegelikult toodetakse Venemaal väga häid autosid, [---] üksnes nende töökindlus jätab soovida."
No nii... Hakkasime siis nüüd plaane täide viima. Eile sai ostetud 1.6 mootor ja täna lammutasime ta pilbasteks. Väike puhastus, uued tihendid ja eks siis näeb, mis edasi saab.
Siiani otsin ka töötavat karburaatorit, 1.6 mootorile.
[Muudetud: 30-10-2007 hyper7]
Venemaa tööstus- ja kaubandusministeeriumi autotööstusosakonna juhataja Aleksei Rahmanov: "Tegelikult toodetakse Venemaal väga häid autosid, [---] üksnes nende töökindlus jätab soovida."
Venemaa tööstus- ja kaubandusministeeriumi autotööstusosakonna juhataja Aleksei Rahmanov: "Tegelikult toodetakse Venemaal väga häid autosid, [---] üksnes nende töökindlus jätab soovida."
Mootori kokkupanek ja väljavahetamine on veninud finantsprobleemide tõttu, aga nüüd läheb ta peagi jälle täie hooga lahti.
Kõige kurvem uudis on see, et hiljuti otsustas üks juhtimisoskusteta mazda 626 juht ennast minu tagumikku parkida. Tulemus on siis selline:
Selle vahejuhtumi tõttu peab nüüd hakkama uut stanget otsima. Niiet kui kellegil on mõni 06 tagastange üle, andke teada... Või teab keegi kui palju ta uuena poes maksab?
Venemaa tööstus- ja kaubandusministeeriumi autotööstusosakonna juhataja Aleksei Rahmanov: "Tegelikult toodetakse Venemaal väga häid autosid, [---] üksnes nende töökindlus jätab soovida."
Algselt postitas: VAZ
Toonklaas rõvedalt paigaldatud
See kõver stange vääna nii sirgeks kui võimalik ning käib kah.
[Muudetud: 25-11-2007 VAZ]
Toonklaasi pärast on endal ka häbi... See on niisama selle jaoks, et üleliigsed silmapaarid ei vaataks, mis tagaistmel toimub. Tihti seal mõni napsune seltskond õlle pudelitega vms. Selle rõveduse kisub enne ülevaatusele minekut maha ning hiljem proovib midagi paremat ehitada.
Kahtlustan, et teda ei vääna ikka piisavalt sirgeks. Pealegi teine osapool maksab minu kahjud kinni. Niiet milleks?
Venemaa tööstus- ja kaubandusministeeriumi autotööstusosakonna juhataja Aleksei Rahmanov: "Tegelikult toodetakse Venemaal väga häid autosid, [---] üksnes nende töökindlus jätab soovida."
Otsustasin, et heidan hetkel viimased pildid sellest masinast ka üles...
Seoses teise auto ostmisega ning kindlustuse ja ülevaatuse lõppemisega on ta seisma jäänud võrdlemisi nukras seisus. Puudub tagumine stange ja esimene parempoolne pidurisadul (selle saab õnneks teise auto pealt). Lisaks sellele on salong hetkel "istmevaba", kuna põhi tuleb kriitilise pilguga üle vaadata. Mingil ajal olid peas ka müümise mõtted, aga need on nüüdseks maha maetud.
Praegu ootab ta siis suve ning põhjalikke keretöid koos niigi veninud mootori vahetusega (1.3 -> 1.6).
Venemaa tööstus- ja kaubandusministeeriumi autotööstusosakonna juhataja Aleksei Rahmanov: "Tegelikult toodetakse Venemaal väga häid autosid, [---] üksnes nende töökindlus jätab soovida."
Küll on tore enda lolluseid ja utoopilisi ideid lugeda, kui aeg on möödunud... Igatahes, nagu paljude teiste autodega siin, on ka selle auto saatus mitu korda muutunud.
Olles seisnud peaaegu 2 aastat suvilas looduse mõjude käes olid minu lootused selle auto taastamisel peaaegu kustunud. Õnneks sekkus asjasse üks minu noorem tuttav Hiiumaalt, kellel varsti esmased load käes. Tema lubas nüüd auto enda hoole alla võtta ja sellest taas sõiduloom teha. Eks näeb, mis saab, loodetavasti auto põllu peal ei lõpeta...
Auto sõitis ilusasti ise treila peale ja vedasin ta siis enda riisiveskiga sadamasse:
Õhtul sai juba veidikene remonti teha ja auto samblast puhtaks pesta... Õhutasime pidurid ära.
Eks uus omanik pajatab nüüd edasi ja paneb uut pildimaterjali.
Loodame parimat!
Venemaa tööstus- ja kaubandusministeeriumi autotööstusosakonna juhataja Aleksei Rahmanov: "Tegelikult toodetakse Venemaal väga häid autosid, [---] üksnes nende töökindlus jätab soovida."