Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
hästi hoitud ja kere peris kõva aga nati oleks vaja nokitseda siit sealt
läbisõit 120000km ja ilusad kollased veljed:lol
tahaks natukene tegeleda selle autoga aga garaa?i puuduse tõttu asi pidurdub
mõne nurgapealt tahaks natukene roostet tagasi tõrjuda ning suve keskel oleks hea kui saaks uue värvi peale... natukene tumedamaks sest mulle isiklikult see värv ei meeldi....
täna ajasi auto estakaadile ja leidsin, et auto all on ilusti kõika matiksi all
suuremat roostet nagu sealt alt ei paistnud, kuid pütti pealt oli natu asi kurva võitu...
kandev kere iseenesest täitsa kõva...ja silla kinnitused on ka korralikud ja tugevad:)
nyyd siis selle autoga oma 10 tuhat maha uhatud ja siiani ei ole veel midagi otsi andnud.....
kuid jaanipäeval sai siis ühelt tulelt teisele sõidetud, kui üks üksik rebane sõidu ära rikkus. nüüd sai vahetatud esimene bumper et seadusesilmadel ei oleks midagi öelda, kuid parem poritiib on vaatamata pingutustele siiani natukene mölkis. kuid kuna kerel nii mõnegi kohapealt rooste välja lööb tuleks asi nii kui nii käsile võtta.
kahjuks ei ole mul õnnetusest pilte sest polnud siis veel pildistamise võimalust. kuid need alumiiniumist bumperid on tõesti head ja hoidsid ära hullema...
tekkis selline küsimus, et kas on lihtsam vahetada teved mõlemad tiivad välja või peaks neid taastama sest mõlemal poritiival hakkab esimene nurk küjest ära roostetama??
hakkasin asja uurima sest sõites korra atoga sõbrajuurde avastas ta isa et tal peaks olema veel igast veneaegseid juppe laadale... sain talt sport tiffri, kergendatud hooratta ja esi põlle , ning täiesti tutika uue alumiiniumist tiiva, mille kohapeal kilest välja katkusime, mis nüüd mu auto esisist ehib.
nüüd tuleb veel natuke materjali ja juppe kokku ajada ning auto peaks järgmine kuu saama kapremondi.
tööle sõites avastasin et mu autol on tekkinud uus anomaalia
sõites autoga paar nädalat tagasi tekkis autosse nagu mingi kõlks
alguses ei saanud aru milles viga ja ei vaevunud uurida mis on selle põhjuseks.
nüüd sõites autoga läks see kõlks pidevalt suuremaks ja lõpuks niikaugele et auto väriseb üleni. vibra tekib umbes 70 pealt ja on peris jube, ning vahepeal auto nagu ujub teepeal.
isa pakkus et viga on kardaani ristides, kuid ajades auto garaazi sai kõik üle kontrollitud ning need olid tipptopp.
kuid auto tööle pannes pukkade otsas hakkas kolmanda käigujuures käigukast häält tegema.
ei oska kohe mitte öelda kas viga ongi ainult käigukastis või on probleem lihtsam?
Kardaani vahepuki laagri vaatasid ka üle? Selle kummiliigend annab ka teinekord otsad.
Samas ühe koleda vibra tekitas minul otsasaanud laagritega tagumine differ, samamoodi, alates 60-70 oli sõitmine suht võimatu.
Seda kõlksu tahaks ise kuulda, ehk on tõesti käigukastis kotermann... Kontrolli seda ka, mis nägu (ja kas üldse piisavalt!) käigukastis õli on.
edit: I: Kas see auto pole mitte Türilt toodud? Mehhaanika tänava garaa?ibokside juures askeldati taolise "arbuusiga", minumeelest oli numbrimärk ka midagi sinnakanti:rolleyes
II: Räägi sellest "sportdifrist" lähemalt. Kas tegu mingi torseni või plokiga? Äkki oled müügist/vahetusest huvitatud?
[Muudetud: 11.7.07 GTA]
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
õli kontrollkork maha keerates oli seal õli sees ja täiesti adekvaatses konditsioonis.
arvatavasti on ikka si käigukastis set peale neljanda käigu sisse lõkkamist akkas käigukast sellist kisa tegema et seal ei ole mingit kahtlust ek kala selles on.
tekkis selline jube mettali klõbin või krigin.
editI: auto ei ole pärit türilt vaid haapsalust
II: ei oska diffri kohta veel midagi täpsemalt öelda, sest ei ole tegelikkuses seda veel kätte saanud aga müügi ega vahetuse plaane mul ei ole.
[Muudetud: 11-7-2007 iwari]
ei ole tegelikult jõudnud tegeleda sellega, sest olen tööga peris ametis ning ei ole veel suutnud soetada endale keevitust.
vahepeal andsin auto sõbra kätte et ta sellega tööl käia saaks niikaua kui ta oma auto korda saab, ning selle ajaga on nii mõnigi asi otsa saanud. näiteks suutis ta ära lõhkuda mõlemad reaktiiv vardad.
peale kõikide vigade eest raha sisse nõudmist olen suutnud juba pooled jupid kokku korjata ning remont ei ole enam kaugel (palk on nati nigel, peab elama ka. mõlema autopeale läheb nii palju raha et jube.) selle kuu lõpus tuleb kindlasti keevitus ja siis läheb tegemine lahti töö kõrvalt.