2101, w2rk, 1973
2101, w2rk, 1973
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Mulle tundusid ukselingid kroomitult nagu võõrkehad uste küljes (külge pani ikka selleks et ust lahti saada, mitte aind üv ajaks:P)Algselt postitas: ToM
Mina poleks ukselinke ka värvinud (ütle nüüd, et panid üv ajaks külge, nali). Aga kas värvisid ise (tolmuimejaga näiteks) või lasid teha? Muidu igati tibens-tobens masin paistab. Edu
Värvisin ise püstoliga, mitte tolmuimejaga (koolis räägiti et tolmuimejaga võetakse tolmu:puzzled)
Lada on see mis JÄÄB !
Juhtus siis nii, mootorisse tuli kolin. Alguses tühikäigul polnud midagi kuulda, kuid natuke gaasi andes kõrises mootoris midagi imelikult. Siis Sõitsin 200m ja mootor hakkas kolisema. Huvitav mis võis juhtuda, selge on see et saale aga kas vända või kepsu...?
P.S: Väntvõll kolmandas remondis niiet vahet pole, vänt tuleb nagunii vahetada.
[Muudetud: 7-11-2007 w2rk]
P.S: Väntvõll kolmandas remondis niiet vahet pole, vänt tuleb nagunii vahetada.
[Muudetud: 7-11-2007 w2rk]
Lada on see mis JÄÄB !
-
pPriidic
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 615
- Liitunud: 14 Mär 2002 00:25
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Samara 2108 Baltic
kett lõtv? keti tald läks katki?Algselt postitas: w2rk
Juhtus siis nii, mootorisse tuli kolin. Alguses tühikäigul polnud midagi kuulda, kuid natuke gaasi andes kõrises mootoris midagi imelikult. Siis Sõitsin 200m ja mootor hakkas kolisema. Huvitav mis võis juhtuda, selge on see et saale aga kas vända või kepsu...?
P.S: Väntvõll kolmandas remondis niiet vahet pole, vänt tuleb nagunii vahetada.
9x mõtle, 1x postita!!! 

Just eelmine päev vahetasin klapisääretihendeid ja nendega koos ka panin uued tallad (leevendus ja pingutus). Kett tundus olevat välja venind sest pidin panema pingutuspoldi otsa torujupi et see ikka ketti korralikult pingutaks. Vb juhtus tõesti seal midagi, ma pole veel mootorit lahti kakkunud.Algselt postitas: Priidic
kett lõtv? keti tald läks katki?
EDIT: Muidugi unustasin mainimatta jätta et õlisurve ka kadunud, niiet vaevalt ketitalla katki minemine õlisurve ära kaotas.
[Muudetud: 7-11-2007 w2rk]
Lada on see mis JÄÄB !
Just klapisäärte tihendite vahetamise ajal mõtlesin endamisi, et kui ma nüüd need tihendid ära vahetan siis jääbki mootori juures ainus asi mida pole veel näppinud, väntvõll ja üldse mootor altpoolt. Aga võta näpust sõitsin ca 40 km ja saabki mootori alumise osaga tutvust teha
, nagu oleks ära sõnunud.
Tegelikult seda vänta vist mõtet tagasi pole panna, sest see juba 3ndas remondis. Homme lähen vaatan autolammutus Gefisse, et äkki õnnestub sealt koju vedada hoopis teine mootor ( eelistusega 1.6) Kui see ei õnnestu siis vaatan uue vända. Kellelgi infot pole, palju poes uus väntvõll maksab koos saaledega ??

Tegelikult seda vänta vist mõtet tagasi pole panna, sest see juba 3ndas remondis. Homme lähen vaatan autolammutus Gefisse, et äkki õnnestub sealt koju vedada hoopis teine mootor ( eelistusega 1.6) Kui see ei õnnestu siis vaatan uue vända. Kellelgi infot pole, palju poes uus väntvõll maksab koos saaledega ??
Lada on see mis JÄÄB !