Nii...nüüd siis see mis auto kallal tehtud on...
Kere- paigaldatud esispoiler, küljelaiendid, koopalaiendid (veidi tagasihoidlikumad kui need vfts-style), ribi tagaaknale, vähe voolujoonelisemad peeglid, tuule suunajad akendele, õhukogurid kapotile, lisatuled jne. Et see kõik ka aasta pärast küljes oleks ega rooste krabinal ära ei kukuks on tehtud ka roostetõrjet ja paigaldatud logarid.
Veermik- põhimõtteliselt vahetatud mis vahetamist vajas nagu näiteks stabikad rattalaagrid, piduri klotsid, käsipiduritross, kardaani ristid, osa konte jne. Lisaks veel uued vedrud ees ja uued 02-e omad taga + 4x kayaba gaas amordid. Ka kiire differ sai alla visatud. Ainult käigukasti pole veel näppinud:spin
Salong- ees on oma koha leidnud Saabi istmed (võimalus ühendada istmesoojendus), tiigrinaha look-iga istmekatted, rullikuga turvavööd, pedaalikatted, lühem käigukang.
Et ilma viiese kastita maanteel väga jube poleks mängib muusikat läbi 2x 50w ja 2x 350w kõlarite Pioneer makk.
Mootor- Mootor veel stock ja näis mis tast saab. Tahtmist küll aga masin peab iga päev liikuma ja pole aega tega seisma panna pikemaks ajaks. Läbisõitu tal ikka parajalt, aga surved jäävad veel piiresse. Vahetatud klapisääre tihendid, nukkvõll, nookurid, kett, ketirattad. Üks hooratas ootab tegemist ja peale panemist.
Muud vidinad- Välja vahetatud kõik piduritega seonduv (peapump, silindrid, voolikud, klotsid, torud otsast lõpuni ja käsipiduritross). Vahetusse läks ka sidurikorv ja survelaager, veepumbast soojenduskraanist ja muudest kuluartiklitest rääkimata. Peal ka tutt-uus jagaja, jagaja juhtmed, küünlad NGK V-line. Kaks aastat tagasi sai ostetud tutikas 07 karpa. Nädal aega on all olnud juba tutikas väljalaskesüsteem. Et talvel ennast mitte seaks vihastada, sai paigaldatud ka plokisoojendus. Kogu kremplit valvab alarm koos kesklukuga ja suitsev kaheraudne!
Mis plaanis? No suvel oleks see sisse käiv katuseluuk päris edev asi?aga selle kohta palju vastakaid arvamusi. Ka mootorit ikka plaanis kõpitseda. Ja kui kõige selle kõrvalt raha üle jääb siis mõtleks ka valuvelgede peale, mida enamik esimeseks auto juures väljavahetatavaks elemendiks peab.


