2107, Overspeed, 1985

2107, Overspeed, 1985

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 915
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Re: 2107, Overspeed, 1985

Postitus Postitas overspeed »

Kapotiavamistross läks talvel katki, vajab vahetust.
Kunagi sai peale pandud täis-mehhaaniline 2103 karba, millel ka teine kamber oma jalaga lahti tuli teha. Nüüd aga tahan tagasi panna seda, kus teine kamber avaneb vaakumiga ... aint ei leia originaali pealolnut ülesse.
Sobrasin siis oma karbades ja valisin ühe, millele peale puhastust remontkomplekti sisse panen 2107 oma.

karba001.jpg
karba001.jpg (263.64 KiB) Vaadatud 13997 korda
karba002.jpg
karba002.jpg (271.47 KiB) Vaadatud 13997 korda
Arrogance diminishes wisdom.
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 915
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Re: 2107, Overspeed, 1985

Postitus Postitas overspeed »

overspeed kirjutas: 13 Apr 2021 12:02 Kapotiavamistross läks talvel katki, vajab vahetust.
Kunagi sai peale pandud täis-mehhaaniline 2103 karba, millel ka teine kamber oma jalaga lahti tuli teha. Nüüd aga tahan tagasi panna seda, kus teine kamber avaneb vaakumiga ... aint ei leia originaali pealolnut ülesse.
Sobrasin siis oma karbades ja valisin ühe, millele peale puhastust remontkomplekti sisse panen 2107 oma.
Siiani pole tühikäiku korda saanud.
Tühikäigul tundub segu niiii lahja, et vaid kahel silindril vibreerib ... no ei leia viga. Niipea kui gaasi anda vöi tooreklapiga peasiibrit pisut avada, siis toimib küll.
Prooviks puurisin tühikäigudüüsi ülisuureks: paremaks läks, kuid ikka pole öige.
Pean uuesti aega leidma, süvenema, ja vea välja nuputama.

Kas on vöimalik, et seismisega on karbal mingi tühikäigu kanal nii umbes, et ei jagu kütust normaalselt ?
Arrogance diminishes wisdom.
j
Jass
Foorumi kasutaja
Postitusi: 258
Liitunud: 26 Sept 2017 15:54
Asukoht: Harjumaa, Tallinn
Autod: Supermirafiori 2,0TC; Croma 2,0; Tipo 1,6; Punto 1,2

Re: 2107, Overspeed, 1985

Postitus Postitas Jass »

Pildil on ju membraaniga ökonomaiser, milline avatakse vaakumiga. Kui vaakumit ei ole, siis tühikäik ei töötagi. Tuleks panna ilma membraanita nn. väikese ökonomaiseri variant või kasutada täielikku sundtühikäigu süsteemi.

Ma oma arvamust peale ei suru, kuid tekkis küsimus, et miks vahetada enne talve Weber Ozoni vastu?

Kui mõtteks oli kütusekulu vähendamine, siis see kehtib rohke suvistel pikematel trassidel sõites. Ma võrdlesin talvist lühikeste otstega sõite. Ozon võttis tänu segukoonuse soojenduse puudumisele talvel 2l/100km rohkem.

Ja minek on Weberiga palju parem. Kõige parema minekuga ja väiksema kütusekuluga on Solex, kuid tänu väikestele düüsidele/avadele vajab väga head filtrit toiteahelas ja tihedamat hooldust. Häid tulemusi annab ka Ozoni ringitegemine teise kambri pneumaatiliselt avamiselt mehhaanilisele + esimese kambri ringitegemisega. Seda just mineku osas.
Newton: mida kergem auto, seda suurem sõidurõõm.
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 915
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Re: 2107, Overspeed, 1985

Postitus Postitas overspeed »

Jass kirjutas: 14 Okt 2023 22:39 ...
Ma oma arvamust peale ei suru, kuid tekkis küsimus, et miks vahetada enne talve Weber Ozoni vastu?
...
Hetkel ei aja taga ei minekut ega ökonoomsust. Tahtsin lihtsalt taas tühikäiku korda saada ning muusosas et mootor kenasti töötaks. Lapsed ja naine saavad siis pöllul manuaalkastiga autosöitu harjutada.

Viimasest postitusest tühikäiku korda ei saanud.
Karburaatori sain ikka uuesti 2024 suvel lahti vötta, kui taas tuhin peale tuli otsida viga .... ning leidsin löpuks ülesse selle pisikese oksiidi umbes kanali, mis tühikäigu segu lahjaks tegi.

Tühikäigu segu oli nüüd korras, sai ka timmitud karbast paika, kuid mootor ei töötanud ikka sujuvalt ... seekord jäi mulje aga süütesüsteemi kaela.
Küllap seisuga on kontakt must vöi pilu vale vöi kondekas väsind, vöi ... jne.

Siis aga tuli meelde, et väga ammu, ennem Koroonat juba, sai valmis otetud kogu komplekt kontaktivaba süütele. Hoidsin köiki vidinaid kenasti koos karbi sees.
Vötsin siis selle karbi lahti ja paigaldasime paika köik uued detailid (süütepool, jagaja, elektroonika).

Ning nüüd töötab mootor kenasti sujuvalt ja veatult.
Ega mul head pildimaterjali pole, möne klöpsu sai tehtud. Aga vanad asjad eest, uued asemele, köik juhend kaasas.
IMG_20240825_164238.jpg
IMG_20240825_164238.jpg (197.54 KiB) Vaadatud 2818 korda
IMG_20240825_164232.jpg
IMG_20240825_164232.jpg (238.37 KiB) Vaadatud 2818 korda
IMG_20240825_164223.jpg
IMG_20240825_164223.jpg (246.5 KiB) Vaadatud 2818 korda
Arrogance diminishes wisdom.
Vasta