2105, martin13, 1990
2105, martin13, 1990
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- martin13
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 182
- Liitunud: 28 Aug 2013 17:58
- Asukoht: Haapsalu
- Autod: 2105 rallikas, 2105 smurf, 2106 varuosadeks, 2101 puuriga (jäärada), 2107 talvekas, vis 2345, 2107 tagavara kere
Re: 2105, martin13, 1990
Salongi ahi läheb soojaks ilusti. Ma ise kahtlustan, et äkki süüde paigast ja ajab kuumaks või on kaane/tihendiga midagi. Minu arust oli kaane tihendi vahelt kerge õlileke ka nii et talvel tuleb kaas ilmselt maha võtta niikuinii. Samas vedelikud on normis ja omal kohal ja survet ei ole ka süsteemis märganud.
- Kevin68
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 147
- Liitunud: 17 Okt 2008 23:10
- Asukoht: Hiiumaa
- Autod: VAZ 2105
Re: 2105, martin13, 1990
Mu 2105el on ka häda selline, et temp kipub sõites punase alla minema, aga keema ei lähe. Lõdvikud on pehmed ja jahutusvedeliku ei kao, eilsega hakkas salongi külma ka puhuma. Kas siis on kaanetihend ära?
- martin13
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 182
- Liitunud: 28 Aug 2013 17:58
- Asukoht: Haapsalu
- Autod: 2105 rallikas, 2105 smurf, 2106 varuosadeks, 2101 puuriga (jäärada), 2107 talvekas, vis 2345, 2107 tagavara kere
Re: 2105, martin13, 1990
Kui sul salongi külma puhub, siis võib äkki salongiradikas umbes olla või ahju kraan. Pigem praeguse jutu põhjal kahtlustaks seda. Minu kokkupuude plokikaane tihendi rikkega on kas surve jahutusesüsteemis või on õli piimakohvi värvi.
Aga kastika kuuma murest sain jagu. Nimelt ühel lumisel päeval otsustasin kastikaga garaasi minna (soola plöga ei paistnud teedel olevat). Mõned kilomeetrid sõitsin kui juba temp oli üle poole ja jõud täitsa kadunud. No nii kadunud et olin sunnitud tee äärde seisma jääma ja uuesti masinat käivitama. Kuidagi sain puterdades käima ja lidusin garaasi. Esiteks oli süüde paigast ära. Teiseks oli kontaktivahe paigast ära. Kolmandaks oli karpa küljes olev teise lõõri avamise membraan mõraga. Kuna uut membraani sahtlis polnud siis mootori ruumist mingi suva karpa kiskusin laiali ja sealt sain terve membraani. Ja ennäe imet, kuumaks ei lähe (isegi ventikat ei ole enam kordagi tööle pannud, võib el vendi ära võtta ja veepumba otsa ventika tagasi panna) ja 90km/h pole enam probleem kätte saada. Lisaks mingi kahe nädalaga tõmbas kastikal aku kotti. Lahendasin probleemi esialgu sellega, et võtsin klemmi maha. Kuna see suht tüütu tegevus siis süüte/karpa timmimise ajal tahtsin ka sellele jälile jõuda. Otsisin juba testri välja, et kaitsmekarbi kallale minna. Aga vilksamisi jäi silma, et salongis midagi hõõgub. Eelmine omanik on pannud salongi tuledesse LED pirnid ja see on seal niiskusega korrudeerunud ning hõõgus vaikselt (proovin esimest korda elus telefoniga pildi lisada, loodan et hakkama saan ja väga lahmakas ei ole. Kui on siis muudan arvutis ära)
Aga kastika kuuma murest sain jagu. Nimelt ühel lumisel päeval otsustasin kastikaga garaasi minna (soola plöga ei paistnud teedel olevat). Mõned kilomeetrid sõitsin kui juba temp oli üle poole ja jõud täitsa kadunud. No nii kadunud et olin sunnitud tee äärde seisma jääma ja uuesti masinat käivitama. Kuidagi sain puterdades käima ja lidusin garaasi. Esiteks oli süüde paigast ära. Teiseks oli kontaktivahe paigast ära. Kolmandaks oli karpa küljes olev teise lõõri avamise membraan mõraga. Kuna uut membraani sahtlis polnud siis mootori ruumist mingi suva karpa kiskusin laiali ja sealt sain terve membraani. Ja ennäe imet, kuumaks ei lähe (isegi ventikat ei ole enam kordagi tööle pannud, võib el vendi ära võtta ja veepumba otsa ventika tagasi panna) ja 90km/h pole enam probleem kätte saada. Lisaks mingi kahe nädalaga tõmbas kastikal aku kotti. Lahendasin probleemi esialgu sellega, et võtsin klemmi maha. Kuna see suht tüütu tegevus siis süüte/karpa timmimise ajal tahtsin ka sellele jälile jõuda. Otsisin juba testri välja, et kaitsmekarbi kallale minna. Aga vilksamisi jäi silma, et salongis midagi hõõgub. Eelmine omanik on pannud salongi tuledesse LED pirnid ja see on seal niiskusega korrudeerunud ning hõõgus vaikselt (proovin esimest korda elus telefoniga pildi lisada, loodan et hakkama saan ja väga lahmakas ei ole. Kui on siis muudan arvutis ära)