21063 1300SL, Tony_2106, 1990

21063 1300SL, Tony_2106, 1990

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
Kasutaja avatar
Viin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 836
Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
Autod: BA3 2105 & Riva Junior
Kontakt:

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

Postitus Postitas Viin »

Kui rataste motiveerimine ei aita siis võib ka tross kinni olla.
Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 732
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063
Kontakt:

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

Postitus Postitas Tony_2106 »

Viin kirjutas: 26 Mär 2022 08:12 Kui rataste motiveerimine ei aita siis võib ka tross kinni olla.
Täna võtsin ette ja ostsin hommikul suure kummihaamri ja tegelesin tagapiduritega, võttes rattad alt (ühkshaaval) ja tagusin trumlit veidi. Kundepoolne tuli juba tungiga autot tõstes vist lahti, kuna mingi raksakas käis, kuid sellegipoolest virutasin sinna trumlile ka mõned hobadused. Juhipoolne oli korralikult kinni, seal sai korralikud hoobid ikka lajatatud. Järgmine kord tean kässarit mitte kasutada.
Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 732
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063
Kontakt:

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

Postitus Postitas Tony_2106 »

Täna võttis mu masin ette rännaku ÜV punkti. Kahjuks sellel korral jäi masin vist topinguga vahele ja ei saanud ÜV-lt läbi ning saadeti korduvale (kuu aja pärast).

DSC_0409-2_uv.jpg
DSC_0409-2_uv.jpg (103.05 KiB) Vaadatud 1081 korda
Sõidupidurite üldeffektiivsus oli 62%,
Seisupiduri (käsipidur) effektiivsus oli 27%.
CH maksimaalne lubatud näit: 600 pph, mu masinal oli see 433 pph (mis iganeds see muidugi on?)
Lubatud max 1300 p/min asemel oli mu masinal 830 p/min.
Läbisõit: 43142 km

VO - (väheoluliste rikete ja puuduste) all oli 0
OV - (olulise rike ja puuduse) all oli 2
EOV - (ohtlik rike ja puuduse) all oli 0

Põhimõtteliselt olid põhilised need 2 asja, mis ei lasknud ÜV-d Läbida:

A) OV: 7.1.2. Turvavööde ja nende seisund: 7.1.2.6. Turvavöö tõmbur on kahjustunud või töökõlbmatu.
Lisainfo: VASAK TAGUMINE TURVAVÖÖ EI LIIGU TAGASI
B) OV: 8.2.1.2. Ottomootori heitgaasid: 8.2.1.2.1. Heitgaasid ületavad nõuetega ettenähtud piirväärtusi.
CO näit oli ettenähtud 3,5% asemel oli 7,78%.

Lisaks olid veel paar asja, mida mainiti:
--------------------------------------------------
C) Signaal ei töödanud.
D) Taga vasaku stabilisaatori varda mutter oli lahti. (vaja kinni keerata + kontra mutter otsa)
E) Tagasilla lisastabilisaatori poldi otsast oli mutter koos seibiga kadunud. (vaja uus seib ja mutter paigaldada + kontra mutter otsa)
F) Mainiti ka õlileket mootoriruumis, klapikambrikaanel.
G) Tagasilla põikivarda mutritega oli ka mingi kala, tuleb need ka üle vaadata.
Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 732
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063
Kontakt:

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

Postitus Postitas Tony_2106 »

Täna võtsin ette ning tegelesin veidi masinaga, et pärast ei läheks kiireks ja ei oleks 101 asja enne korduvat ÜV-d teha.

Mida tegin: (4.mai uuendus)
1. Vahetasin klapikambrikaane tihendi
2. Vahetasin karburaatori ja sisselaskekollektori vahelise tihendi
3. Vahetasin K&N määrdunud õhufiltri uue ning enamvähem värskema vastu
4. Juhipoolse tagasilla lisastabika mutrid keerasin kinni, mis olid lahti.
5. Vahetatud mootoriõli 10W40 koos õlifiltriga.

Mida veel teha vaja:

1. Süüteküünalde vahe üle kontrollida.
2. Rooli signaali nupp korda teha (hetkel signaal ei tööta - vb vahetada pasunad)
3. Juhipoolse ühe reaktiivvarda mutter kinnitada + ülejäänud ka kontrollida.
4. Põikivarda mutrid üle kontrollida (27mm võtmega) kinni keerata.
5. Juhipoolne tagumine turvavöö ei rullu tagasi, see korda teha või siis tagumised turvavööd vahetada.

Lisaks tegin ka karburaatorist mõned pildid, just kruvide pärast. Seda juhul, kui vaja midagi keerata. Ühte kruvi keerasin natukene sissepoole (kruvi, mis on aku poolt diagonaalses asendis). Nuusutasin tagant tulevat heitgaasi ja tundus, et lõhna järgi nagu enam-vähem. Kuna pole CO mõõdikut, siis ei teagi, kas on paigas või mitte.

Pildid:
Karburaatori1.jpg
Karburaatori1.jpg (141.35 KiB) Vaadatud 867 korda
Karburaatori2.jpg
Karburaatori2.jpg (100.22 KiB) Vaadatud 867 korda
Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 732
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063
Kontakt:

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

Postitus Postitas Tony_2106 »

Teema lukku. Masin MÜÜDUD!
m
Maario2106s
Foorumi kasutaja
Postitusi: 87
Liitunud: 30 Sept 2019 22:13
Autod: 2106

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

Postitus Postitas Maario2106s »

Miks siis nii hea auto kommirahga ära andsid
Vasta