Vahepeal siis tehtud nii palju, et mootor käis uuesti maha. Kõrvaldasin mõne õlilekke, uued hoorattapoldid, uus sidurikomplekt ning külge rändas Omega B sidurisilinder koos survelaagriga ja mingisuguse vaheplaadi leiutasin ka sinna alla. Tundub, et toimib aga jube kerge ja äkiline on

, päris harjumatu.
Aretasin ka karteri veidi ümber, kuna originaal oli ikkagi päris madalal. Tulemuseks siis Sigulli ja Omega hübriid. Õlivõtturi tegin natuke lühemaks.
Veljed said puhastatud ja vahakihi peale

Ja jooksu uusi rehve.
Sain ka ühe etapi Rapla kardirajal kaasa sõita. Parim aeg tuli väga kehva, 58,4. Puterdas algusest peale ja teises voorus katkestasin, kuna üks silinder ei tahtnud enam üldse koostööd teha. Nüüdseks tundub, et käib jälle ilusti. Peale läks teine pihustilatt koos pihustitega. Ilmselt siis mingi pihusti jukerdas.
Mõned päevad tagasi said ka pidurid natuke uuendust

Ette Brembo kettad ja Ferodo racing klotsid ning ühe poole pidurisilindrid. Taha Ferodo tänavaklotsid. Ühtlasi vahetasin ka esimesed rattalaagrid ja poriplekid.
Nüüdseks siis omanud seda autot 10 aastat

Mai kuus millalgi oli tähtpäev, täpset ostukuupäeva ei mäleta kahjuks.