Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Masina kaal saab kindlasti olema suurem kui originaalis, aga ma arvan, et 2.5ne kone hakkab seda väga edumeelselt liigutama. Kui kunagi enam-vähem komplektseks saab siis kindlasti ka kaalu peale minek.
Olen mõelnud tõesti ka kupee varianti. Iseenesest seal midagi üle jõu käivat minu jaoks ei ole, aga vähemalt praegu see plaanis ei ole veel. Tahaks sõita temaga, kas või korra. Siis võib tõesti vb poste lõikama hakata, tunne käes ikkagi. Suvel saab tal juba neljas aasta garaa?is täis.
Hakkab juba tunduma, et ma ainult ehitan teda ja kunagi valmis ei saa.
Kahjuks peab tagasild järgmist suuremat rahasüsti ootama jääma, sest koer vajas ka ootamatut ülesvuntsimist. Jube kuidas sellised asjad maksavad ikka.
Kuna ilmselt legaalsusega on jok,siis am teeks kohe kupeeks ära.pärast enam ei viitsi ja ei taha otsast peale teha.Been there done that.ikka kohe ja korraga.Samas kui soovi kupeeks pole,siis pole vahet.Ma igatahes loodan,et minu mõtte enda auto peal ellu viid.:)Projekt ,mida enim jälgin;)
Eile jõudsin ka mina lõpuks jälle garaa?i. Tulemuseks see, et esimene ots on praktiliselt valmis. Radika tugesid on vaja veel natuke tõsta ning lanzeronide puudulikud osad lisandada.
Esimene tagasild, mida jahtisin, läks kahjuks käest. Samuti ka teine. Ei jõudnud reageeridagi kui juba masin ära ostetud oli. Ootame siis järgmist.
Õnneks on soojemaks läinud ning järjest rohkem aega saab masinale pühendada. Sõber ka innustab takka. Kui tema Suzuki (kuulsin, et Tarts pidi ka sarnase asjaga tegelema) suveks sõitma saab siis pean ka mina enda oma saama. Eks näis.
Neljarattalist jah. Vana Swift on päris tore aparaat mida järgi aidata. Kui keegi mäletab siis eelmisel aastal ta juba SC'l Haapsalus käis esimest korda proovimas, see suvi on plaanis päris mitu sõitu teha.
Aga enda masinast ka. Täna nokitsesin igasuguste pisemate detailide kallal mis eelnevalt pooleli on jäänud. Samuti sai ka salongiradika kopsiku kaas uue lõpliku kuju. Eks homme õhtul saab jälle aega veeta.
Täna tõin omale tutika esisilla tala ära. Homme ehk saab seda lõikama juba hakata kui aega on.
Küsimus on selles ainult, et kui palju peaks alumisi õõtsa kinnitusi ette viima? Kes on erinevaid arve katsetanud, võiks kommenteerida tulemusi.
Mul kopikal 20mm ette viidud. Olen väga rahul..
Äkki Puzup oskab paremini kommenteerida. Ta sõitnud mu kopikaga ja Kyti kuuekaga. Kyti masinal oli vist 15mm ette ja 10mm esimest otsa üles, võib-olla mäletan valesti, aga sellised arvud meeles..
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Minu mõlemal kopikal ka 20mm ette nihutatud ja kuna minu masinad on madalad siis sai ka kinnitusi kohe 4-5 mm välja poole viidud. Muidu jube palju reguleer seibe vaja vahele panna, et kalle normaalseks saada.
Päris palju aega mööda läinud, on vahepeal midagi muutunud ka? Ise viimased päevad seedinud seda R6 peale panekut, ning möned tähelepanekud mida ise teeks. Spetsiaalselt vötsin lindi ja möötsin 01hel kapoti alune ca 65 cm BMW 2,5ne kone ca 76 cm, ehk 12-13cm salongi poole vaja, radikas ja vent peavad ka ära mahtuma, ning kindlasti ei kasutaks bmw orig. venti kuna sealt tuleb päris palju ruumi vöitu. Mootori viiks nii ette kui vähegi saab, kuna 2,5l kone saab orig. diffrist nii vöi naa jagu, ning siis ei muuda möni cm eespool vöi tagapool suurt midagi. Karteriks eesmpool mainitud e34 karter. Pidurivöimu kaotaks/ ei paneks üldse, 01hel puudub see niikuinii. Roolikarbi asendaks roolilatiga, golfi omaga ilmselt. Arvan et nönda tehes ei peaks ka pedaalide asendit suurt muutma, ning saaks kasutada 07-me armatuuri. Pöhja poleks ka nii ära löiganud, poolraamid kokku ja lisa tala käigukasti jaoks. Muidu siiani tehtu eest 5+
See projekt on täitsa alles, kuid majaehituse kõrvalt mul pole aega olnud tegeleda kahjuks. Prioriteedid.
Eks tuleb ka tema aeg uuesti, aga aastanumbrit ei oska kohe mitte ennustada. Kolm ülejäänud neljarattalist soovivad ka vahel tähelepanu lisaks.