Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Viimasest postitusest poolteist aastat- kopikas on kenasti teeninud. Tuleb minna ülevaatusele ning enne seda otsustasin likvideerida murekohad. Eelmisel hooajal hakkas jahutusvedelikku kõrvalistuja jalgele tilkuma. Tundub, et salongi radika kraan on otsad andnud ning seda vahetades sattusin hätta.
Palun abi õigete töövõtete leidmisega- ehk on keegi enne analoogse probleemiga kokku puutunud. Kraan on kinni nelja mutriga, millest kolm sain lahti. All oleval pildil punase ringi sees on neljas mutter, mis on totaalselt ära peidetud torustiku taha ning kraani ja mootoriruumi poolse seina vahele. Külgedel on nii vähe ruumi, et tavalise lehega suretasin liigselt närvirakke. Millisest august sellele mutrile lähenema peaks ning millega?
Kas nii ei saa- kui ühendad mootoriruumis voolikud lahti. Võtad ahju koos kraaniga välja ja siis paned uue kraaniga tagasi. Kaval on torude ümbruse tihend tulemüürilt eemaldada, tuleb radikas lihtsamalt välja.
Just, hea on radikas välja võtta ja ära puhastada, kui juba kraani kallal olla. Pealt kindlasti lehti jms sodi täis ka.
Radikat tagasi pannes pane ilusti tagasi ka tihendamiseks ümber olev poroloon. Tegelikult vana üldjuhul nii rabe ja kokku vajunud, et kasulikum uus panna.
Kas tõesti juba 2a möödas sest viimasest kirjutisest...
Kopikas välja aetud ja tuli ka meelde, miks ta eelmisel hooajal nii vähe kasutust leidis. Suve keskel hakkas kopikas streikima ning seiskasin Liivalaias tipptunni liikluse mõneks ajaks. Ummikus kohapeal tiksudes suri masin ühtäkki välja ja käima enam ei läinud.
Sama juhtus ka sel aastal, peale esimest tiiru jätsin masina värava taha ning selle ajaga kui garaaži uksi avasin, kuulsin pot-pot-pot ja mootor lülitas ennast kenasti välja. Taaskord- käima enam ei saanud. Armatuuris põlevad vihjeks 2 tuld.