21011, makuu, 1978
21011, makuu, 1978
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
mmakuu
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 70
- Liitunud: 23 Jaan 2012 21:29
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: vaz 21011 78"
Re: 21011, makuu, 1978
Kuna pidevalt olid õlisurve probleemid, siis sai asi lõpuks korralikult kätte võetud.
Esialgne plaan oli väntvõll ära lihvida ning siis jooksvalt veel äkki mõned asjad vahetada, ei midagi suurt.
Aga läks nagu tavaliselt, tahaks ainult juurde ja juurde ja kokkuvõttes jäi ainult plokk puurimatta, kuna keegi on selle juba remontmõõtu puurinud ja kulumine polnud märkimisväärne.
Alustame algusest siis,
Väntvõllil lihviti kepsud 0.50 ja raamid 0.25 mõõtu
Uued kolvid, rõngad 79,4
Kolvid ja kepsud said väikse dieedi kuuri ka treimise ja käiamise näol, kogukaalu ei mäleta peast aga igalt kepsult sai 200g + kolvilt 30-50g
Kõik pöörlevad osad said ka kergendust mitmeid gramme, neid on näha pildilt.
Mootorikett läks rulli peale. Plokikaas sai porditud ca 34mm, kolektorile tiftid, et paigast ei liiguks ja kõik kanalid omavahel kokku aetud. Klapid kergeks ja võimalikult väikseks treitud, kaane vooluvust põlemiskambrite näol parandatud. 2mm sai maha treitud ja surveastmed paikaaetud.
Kaande läksid ka uus nukkvõll ja kõik nookurid, kuna vanadest ei olnud enam asja ja muidugi ka vag grupi sääretihendid
Kuna üks külamees tegi endale samalaadse mootori ja tegi ka kõik minu jupid, siis ma loodan et asi kestab.
Üldiselt veel kõik vahevõlli puksid ja jagaja ning õlipumba vaheline puks koos hammasrattaga, et õlisurve piisavalt heaks saada. Kõik pisitegemised kohe meelde ei tule aga üldasi, peaks kirjas olema
Muidugi plaan oli panna ka 06 radikas ja el.ventilaator ja kui kõik asjad olid soetatud, puhastatud, värvitud, siis paigaldades tuli välja et see ei mahu kuidagi sinna vahele
Tuli leida võimalikult õhuke vent ja see sinna külge sobitada, kuid sellest juba järgmine kord.
Pikk jutt, S..t jutt, vaatame pilte ka
Ja roolikarp sai ka vähe toekama kinnituse, kui juba üksiti mootor maas oli.
Esialgne plaan oli väntvõll ära lihvida ning siis jooksvalt veel äkki mõned asjad vahetada, ei midagi suurt.
Aga läks nagu tavaliselt, tahaks ainult juurde ja juurde ja kokkuvõttes jäi ainult plokk puurimatta, kuna keegi on selle juba remontmõõtu puurinud ja kulumine polnud märkimisväärne.
Alustame algusest siis,
Väntvõllil lihviti kepsud 0.50 ja raamid 0.25 mõõtu
Uued kolvid, rõngad 79,4
Kolvid ja kepsud said väikse dieedi kuuri ka treimise ja käiamise näol, kogukaalu ei mäleta peast aga igalt kepsult sai 200g + kolvilt 30-50g
Kõik pöörlevad osad said ka kergendust mitmeid gramme, neid on näha pildilt.
Mootorikett läks rulli peale. Plokikaas sai porditud ca 34mm, kolektorile tiftid, et paigast ei liiguks ja kõik kanalid omavahel kokku aetud. Klapid kergeks ja võimalikult väikseks treitud, kaane vooluvust põlemiskambrite näol parandatud. 2mm sai maha treitud ja surveastmed paikaaetud.
Kaande läksid ka uus nukkvõll ja kõik nookurid, kuna vanadest ei olnud enam asja ja muidugi ka vag grupi sääretihendid
Kuna üks külamees tegi endale samalaadse mootori ja tegi ka kõik minu jupid, siis ma loodan et asi kestab.
Üldiselt veel kõik vahevõlli puksid ja jagaja ning õlipumba vaheline puks koos hammasrattaga, et õlisurve piisavalt heaks saada. Kõik pisitegemised kohe meelde ei tule aga üldasi, peaks kirjas olema
Muidugi plaan oli panna ka 06 radikas ja el.ventilaator ja kui kõik asjad olid soetatud, puhastatud, värvitud, siis paigaldades tuli välja et see ei mahu kuidagi sinna vahele
Tuli leida võimalikult õhuke vent ja see sinna külge sobitada, kuid sellest juba järgmine kord.
Pikk jutt, S..t jutt, vaatame pilte ka
Ja roolikarp sai ka vähe toekama kinnituse, kui juba üksiti mootor maas oli.
-
mmakuu
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 70
- Liitunud: 23 Jaan 2012 21:29
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: vaz 21011 78"
Re: 21011, makuu, 1978
Kevadekuulutamine paneb jälle tegutsema. Sai auto talvekorterist välja aetud ja tuleb pisut nokitseta 1 uks ussitab, äkki nüüd jààb pidama. Üleni ära poleerima ja veidi tehnilist poolt ka näppima. Tühikäigul ei käi ilusti, just kui saaks palju kätte. Karpa pulkadeks võtma ära puhastama ja paika seadma, ning laadimisega on jama tühikäigul 12+ volti ja pöördega 14 et selline kõikuv. Proovib uut genekat äkki muutub miskit. Ja kuna veel peale mootori remonti siia midagi kirjutanud pole siis viskan väikse selle pildi ka
Väänasin plekist sinna uue nurga
Väänasin plekist sinna uue nurga
-
bBumer323
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 3
- Liitunud: 05 Nov 2011 15:35
- Asukoht: Tallinn/Saaremaa/Pärnu
- Autod: Bmw 740il, Mercedes-Benz w124 250d, Mercedes-Benz w123 ce280, Vaz 21063, Seat Ibiza Cupra, Honda Prelude 3.gen X2, vOLVO v40, JNE
Re: 21011, makuu, 1978
Väga kena kopikas valmis tehtud. Tubli töö!