2101, Navigator, Vaztuss klassi masin

2101, Navigator, Vaztuss klassi masin

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
Kasutaja avatar
navigator
Foorumi kasutaja
Postitusi: 40
Liitunud: 29 Apr 2013 05:34
Autod: Gaz 53 Veobagi, Audi A6 C6 3,0TD Quattro

2101, Navigator, Vaztuss klassi masin

Postitus Postitas navigator »

Tervitus, olen juba pikka aega Ladaklubi foorumi lugeja ja oma 20 aastat kokku puutunud vene tehnika putitamisega aga pole kunagi midagi kuhugi kajastanud,
Alguse sai see pisik siis kui tädipoesg sõitis 350 tsikli mootori baasil bagiga, mina olin siis 10 aastane ja silmad peas põlesid kui seda nägin, edasi juba sai tutvutud teiste sõitjatega ja sai abistatud ka "krokodillidel" sõitjaid ja kui hiljem tädipoeg endale kollase GAz 51 krossi jaoks ehitas siis juba 12 aastasena tema mehaanikuna sai Baltikum läbi sõidetud iga suvi mitu korda. Vahepealsed õpingud ja elukorraldused hoidsid mind asjast eemal ja 2007 võtsin uuesti kätte ja ehitasin ka endale Gaz 53 baasil "krokodill" bagi. Sõitsin sellega kahel aastal mõned sõidud ja jooksutasin selle ajaga 6 mootorit kokku, siis kadus ka mehaanik-abiline kahjuks ära ja nii ta uuesti soiku jäi kuni 2012 talvel Vanad sõbrad Võrumaalt hakkasid osa võtma lätlaste Vaztuss sarjast, tegu siis täiesti standard masinatega puurid sees. Käisin tõin endale kohe ka lätist ühe pehme isendi mis oli hooaja 5na lõpetanud, peale koju toomist selgus, et tagamist siiski väga pehme asjaga ja nii ta seisma jäi kuni leidsin Viljandist kasutaja Segu käest 2101 mis oli poolik projekt. Tõin selle ära ja nüüdseks on kogu alusvanker uus, ainult silla ja kardaani võtsin lätist toodud masina alt, ülejäänud läks kõik uus alates esisilla talast ja lõpetades piduri torudega. Hiljuti sain põhivärvi ka peale kaks kihti aga siis tuli tööle minna, kuna käin kuu tööl ja kuu kodus siis vahepeal lihtsalt pab masin seisma kuu aega, järgmine kord on plaanis värvimine lõpetada, seest teras harjaga üle ja ssest ka värv selga ja kõik uus juhtmestik, siis peaks ka häält saama, hetkel peal mootor mis võetud Lätist toodud masinalt ja mis ehitatud lätlaste poolt selleks sarjaks, uus mootor on juba garaazis mille lasin Dr Tuhal ehitada selle klassi eeskirju silmas pidades. Lisaks on vaja siis lisada kõik pisikesed torud, voolikud ja muu pudi padin, lõpuks siis ka uus korralik iste, kuigi esialgu vist panen Lätlaste omast võetu sisse. Saigi vist kõik, loodan siis leida häid soovitusi ja ettepanekuid ja kommentaare. Ahjaaa sees oli sellel masinal puur millel puuduvad mõned torud ja keevitus on sitasti tehtud, praegune mõte on need vead parandada ja sõita sellega aga samas Lätist juba uued valmis puuri torud tellitud kah, eks siis paistab mis sisse jääb. :D
Panen ühe pildi kah:
Pilt

Pilt
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Panen ühe pildi plokikaane ja sisselaske kolle valimisest piilukaameraga :)

Valikus oli 4 plokikaant ja 9 sisselaske kollektorit.

Reeglite järgi ei tohi kanaleid mingilgi moel töödelda.
Halvemad komplektid olid 2-4mm mööda kõik kanalid.
Praegu sai nii, et vastuvoolu põhimõtteliselt jäi imeväike aste ainult 1 silindrile...

Pilt

Edu kihutamisel!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
OliverO
Foorumi kasutaja
Postitusi: 79
Liitunud: 24 Nov 2012 21:30
Asukoht: Võru
Autod: VAZ 2103

Postitus Postitas OliverO »

Näib, et lõpuks hakkab eestlastest konkurente juurde tulema.
Kasutaja avatar
navigator
Foorumi kasutaja
Postitusi: 40
Liitunud: 29 Apr 2013 05:34
Autod: Gaz 53 Veobagi, Audi A6 C6 3,0TD Quattro

Postitus Postitas navigator »

Olaaf, see siis minu kaane ehitusest? Hea teada, et asi ilusti kokku sai. :lol



 
olaaf kirjutas:Panen ühe pildi plokikaane ja sisselaske kolle valimisest piilukaameraga :)

Valikus oli 4 plokikaant ja 9 sisselaske kollektorit.

Reeglite järgi ei tohi kanaleid mingilgi moel töödelda.
Halvemad komplektid olid 2-4mm mööda kõik kanalid.
Praegu sai nii, et vastuvoolu põhimõtteliselt jäi imeväike aste ainult 1 silindrile...

Edu kihutamisel!
Kasutaja avatar
navigator
Foorumi kasutaja
Postitusi: 40
Liitunud: 29 Apr 2013 05:34
Autod: Gaz 53 Veobagi, Audi A6 C6 3,0TD Quattro

Postitus Postitas navigator »

OliverO, eks sellises heas klassis ikka peab ju masinaid tulema, tegelikult ehitame paralleelselt kahte masinat koos tädipojaga, niiet loodame ikka mõlemad rajale saada suveks.
Kasutaja avatar
navigator
Foorumi kasutaja
Postitusi: 40
Liitunud: 29 Apr 2013 05:34
Autod: Gaz 53 Veobagi, Audi A6 C6 3,0TD Quattro

Postitus Postitas navigator »

Nii, kes oskab selgitada, et kui lihtne on kopikal katust maha võtta, et saaks vana puuri seest välja ja uue korralikult sisse keevitada? Ehk on mõni selline kes viitsiks selle töö ette võtta ja tahab vana puuri endale? Uurin hetkel vaid võimalusi, pole veel kindlat plaani, et kas parandada vana puuri või panna ikka uus sisse. Üle on veel üks poltpuur ka mis sai välja võetud masinast mis Lätist tuua sai. Niiet kellel soovi siis tehke hinnapakkumine, venest otse sai ära toodud uus süütemängu komplekt ja taga differ ära tellitud lamellidega süsteem, kui kellegil on uut või väga korralikku 3,9 ülekannet siis ootan huviga pakkumist. Samuti otsin, kes oskaks ilusti need asjad sisi uude tagasilda kõik kokku lapata. Ja ära sai ka tellitud suvised võistlus papud, kaks jooksu valuvelgi on ka olemas. Täna sai Hongkongist tellitud ka eagle eye Led tuled ette ja taha, eks hiljem on näha mis neist kokku kompunnin.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

selgita palun milleks kähkusõidu masinale see 3,9
minumeelest isegi korralikult tehtud mootoriga on lada kastis nii lollakad käiguvahed, et paha sõita.
lõppkiiruses on kaotus minimaalne, kuid kiirenduses võit suur kasutades 4,1 või 4,3 ülekannet.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
OliverO
Foorumi kasutaja
Postitusi: 79
Liitunud: 24 Nov 2012 21:30
Asukoht: Võru
Autod: VAZ 2103

Postitus Postitas OliverO »

Omast kogemusest võin öelda, et isegi Auto24 suurel ringil ei suutnud 4,1 ülekanne "põhja joosta". Aga vb meestel võimsamad mootorid :)
Kasutaja avatar
navigator
Foorumi kasutaja
Postitusi: 40
Liitunud: 29 Apr 2013 05:34
Autod: Gaz 53 Veobagi, Audi A6 C6 3,0TD Quattro

Postitus Postitas navigator »

Nii on antud mulle nõu siiani, aga eks tuleb oma kogemusega ära proovida.:P
Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 707
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Postitus Postitas Hulkur »

Tavaliselt mida kiiremaks auto muutub seda vähem sellest räägitakse.
Kasutaja avatar
navigator
Foorumi kasutaja
Postitusi: 40
Liitunud: 29 Apr 2013 05:34
Autod: Gaz 53 Veobagi, Audi A6 C6 3,0TD Quattro

Postitus Postitas navigator »

Eks igal kähkusõidu autol on asju mida ei räägita ma usun, kuid kõik peab jääma lubatu piiresse
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

 
navigator kirjutas:...kuid kõik peab jääma lubatu piiresse
lätlaste osade autode kohta see kindlasti ei kehti ;)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
navigator
Foorumi kasutaja
Postitusi: 40
Liitunud: 29 Apr 2013 05:34
Autod: Gaz 53 Veobagi, Audi A6 C6 3,0TD Quattro

Postitus Postitas navigator »

Eks osade kohta kindlasti, aga samas mulle selles klassis see meeldibki, et kontroll on korralik ja vahet ei tehta kas oled kohalik või mitte, viimane kord oli hea vaadata kuidas enne finaali starti aeti kõik masinad kaalule ja sealt otse stardi koridori ja sõidust tulles kolm esimest kohe boksi ja mõõdeti autode kõrgust(kusjuures teise koha saanud lätlane põrus) ja lasti maha võtta õhufilter et näha karpasse sisse ja võeti lahti jagaja et näha et ei ole programmeeritav, eelmine aasta kolm esimest vahetasid omavahel nukad samas kohe peale võistlust, et ei oleks kellegil soovi suurt raha panna magama ja endale mingi super nukk panna. Mulle see meeldib. :P
Kasutaja avatar
navigator
Foorumi kasutaja
Postitusi: 40
Liitunud: 29 Apr 2013 05:34
Autod: Gaz 53 Veobagi, Audi A6 C6 3,0TD Quattro

Postitus Postitas navigator »

Kas on õige jutt, et kui kardaanil vahetada kandelaager koos pukaga ja rist siis vaja tasakaalustada peale seda? Tänase seisuga lisandus uus puur mis vaja autosse sisse keevitada, sai toodud lätlaste käest, venemaalt uus süütemäng ja taga blokeering, nüüd vaja ülekanne leida ja saab hakata uut tagasilda ehitama. Jaanuari alguses tahaks kogu uue juhtmestiku peale saada.
Kasutaja avatar
navigator
Foorumi kasutaja
Postitusi: 40
Liitunud: 29 Apr 2013 05:34
Autod: Gaz 53 Veobagi, Audi A6 C6 3,0TD Quattro

Postitus Postitas navigator »

Nii ja kellel on uut esiklaasi pakkuda? või omab mõnda kontakti kust küsida
Vasta