Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Sain ka lõpuks ometi ühe venelase omanikuks milleks on 06. Sain selle omale vahetuskaubana, ennem oli see tehtud jääraja masinaks. Auto on tehniliselt väga heas korras aga kere tahab tegemist. Möödunud suvel juhtus eelmisel omanikul sellega väike õnnetus ja sai auto üle katuse, vigastused pole õnneks väga suured - esiklaas kildudeks ja natuke mõlke, katus ja kere ise jäid sirgeks. Endal plaan teha auto tänava sõiduks. Esialgu teen kere enam vähem korda ja tulevikus võibolla ka võtan korralikud keretööd ette.
Eelmise omaniku pildid:
Täna tehtud:
Ja kõige hullem peavalu. Proovisin mõlke välja peksta aga kahjuks ei õnnestunud.. ehk mõni kilo pahtlit aitab!?!
Auto näeb hetkel tõesti välja nagu mingi põllurallikas aga ehk suudan seda viga kiiresti parandada.
Eile sain uue esiklaasi ette korraks. Kui klaas juba ees oli ja natuke jäi veel tihendit suruda vastu ning sellest surumisest õnnestus saada 3 pikka pragu läbi klaasi.
Täna hakkasin vaikselt kere kallal nokkima ja proovisin ka velge alla.
Klaasi, ma kardan, et sa tervelt ette ei saa, enne kui aknaaugu mõõtu oled ajanud. See on päris palju muljuda saanud keskelt.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Velg on 15''. Esiklaasi tihend on see sama mille vahel eelmine kildudeks läks ja ma kardan et äkki jäi sinna mõni üksik pisike kild kuhugi tihendi vahele ja sellepärast lõigi prao sisse. Katuse ja akna jooksu suutsin ka peaaegu sirgeks saada. kui uuesti lahti võtan klaasi siis vaatan täpsemalt üle selle koha kust pragu tuli.
esimese ülemise klaasiääre ja katuseääre saad korda, kui võtad ülemise ääre sisemise pleki eemale - seal selline raam mis muidu jalgu jääb.
Küljed lõikad lahti ja painutad veidi eemale..
Mölke välja lüües katsu katust pealtpoolt toetada ning laia toetuspinnaga, mitte terava haamri äärega lüüa.
Plekki lihtsalt haamriga tagudes, kipub ta välja venima ning pärast pole voltidest pääsu..
Edu!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Üle pika aja sain täna autot teha kuna oli ilus ilm, kahjuks puudub mul katusealune või garaaz.
Sain varuratta augu keevitatud, õhufiltri kopsiku vahetasin ära, natuke värvitöid, veljed alla jpm.
Ajutiselt proovisin külge ka isetehtud porilapakaid(lisasin lingi kuna millegi pärast ma ei saa pilti nähtavaks teha):
Eile sai autoga esimene võistlus maha peetud, tulemustega rahul pole aga esimese sõidu kohta väga hea.
Proovin selle talvehooaja läbi saada ja kevadel hakkan mootorit vahetama ja tegema.
Praegune suur viga on, et ventikas jälle ei tööta ja rajal sain tagumistest vedrudest jagu.
GSI92 kirjutas:Eile sai autoga esimene võistlus maha peetud, tulemustega rahul pole aga esimese sõidu kohta väga hea.
Proovin selle talvehooaja läbi saada ja kevadel hakkan mootorit vahetama ja tegema.
Praegune suur viga on, et ventikas jälle ei tööta ja rajal sain tagumistest vedrudest jagu.
Eks see rada ei olnud teab mis mõnus. Käisin seda huvipärast eile õhtul proovimas ja tulin sama targalt sealt ära.