21013export, -lada-, 1985
21013export, -lada-, 1985
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Väga korralik hoiak autol. Uute rehvidega on tunduvalt parem, kuigi vana oleks väga funky jäänud kui taha oleks analoogsed saanud...
Kuidas ilukilpidega jääb?
Millegipärast arvan et võib päris uhke tulla, sest vana rehvi ning kilbiga oli ratas ikka päris kena: http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/3 ... 34b248.jpg siis uuega ta halvem olla ei saa.
Väga ilus auto.
Kuidas ilukilpidega jääb?
Millegipärast arvan et võib päris uhke tulla, sest vana rehvi ning kilbiga oli ratas ikka päris kena: http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/3 ... 34b248.jpg siis uuega ta halvem olla ei saa.
Väga ilus auto.
-
kkriss-sten
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 213
- Liitunud: 15 Aug 2011 14:36
- Asukoht: Keila
- Autod: lada 21063 85a
- -lada-
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 509
- Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
- Asukoht: muhu/tallinn
- Autod: lada 2103, 2106, 21013
Täitsa kannatab sõita sellise autoga
, pole midagi nii hull. Vahepeal väike õnnetus ka auotga juhtunud, nimelt tõmbas metssiga küljepealt sisse, õnneks midagi hullu ei juhtnud, esimene tiib oli täiesti sees, number keere ja iluvõre pilbasteks.
Nüüd juba auto enam-vähem üles löödud, tiiva tõmbasin/peksin lihtsalt enam-vähem sirgeks, pahteldama ei hakanud kuna nüüd kindel laks et vaja suvel keretööd ära teha, ju siis vahetab tiiva ka välja.
Paar pilti ka,peale laksu jäi pilt tegemata, nii et after-before võrdlust kahjuks pole.



Sellisena siis praegu ringi liigub, suht rotikas ikka. Värvi ei näinud mõtet peale lasta kuna nagunii suvel vaja terve auto ära teha, las siis parem olla veits aega rotika moodi. Kärukonksu kiskusin ka alt ära, kohe palju parem näeb välja ja tagumised rattad veits väljapoole toodud flantsidega
. Oleks veel ühed flantsid vahele lükanud, aga polnud rohkem pidurikettaid toorikukteks. Ette ka kasvõi ühed originaalid panna, praegu tagumised veits rohkem väljas.

Nüüd juba auto enam-vähem üles löödud, tiiva tõmbasin/peksin lihtsalt enam-vähem sirgeks, pahteldama ei hakanud kuna nüüd kindel laks et vaja suvel keretööd ära teha, ju siis vahetab tiiva ka välja.
Paar pilti ka,peale laksu jäi pilt tegemata, nii et after-before võrdlust kahjuks pole.



Sellisena siis praegu ringi liigub, suht rotikas ikka. Värvi ei näinud mõtet peale lasta kuna nagunii suvel vaja terve auto ära teha, las siis parem olla veits aega rotika moodi. Kärukonksu kiskusin ka alt ära, kohe palju parem näeb välja ja tagumised rattad veits väljapoole toodud flantsidega

- -lada-
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 509
- Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
- Asukoht: muhu/tallinn
- Autod: lada 2103, 2106, 21013
Tervist foorumlased!
Vahepeal on auto saanud omale uue helisüsteemi, juhtmete vedamisega avastasin väikse rooste alge, mis sai koheselt likvideeritud(keevitatud ja pigitatud).Helisüsteemi kõige tähtsamaks osaks, ehk makiks valisin algul pioneeri maki mis sai asenatadu hulka parema alpine omaga, mille sain naabrimehe käest.

Ette valisin hertzi komponent kõlarid, 120w max, 60w rms. Tweeterid läksid armatuuri peale ja wooferid uste sisse.


Taga teevad mürtsu boschmanni ovaalid, 500w max, 300w rms.
Supakaks ostsin miskise blaupunkti kinnise kastiga, aga kuna naabrimehel jäi tema enda oma üle ärisin selle endale, tegu siis alpine typeriga 1500w max, 500w rms.


Hetkel siis kogu see kupatus läbi signati 600w võimu, aga mingi aeg peab supakale eraldi võimu tellima, aga hetkel teeb isegi head mürtsu.

Muud midagi eriti teinud pole, uued uksepolstrid installisin koos 06 käepidemetega ja veel nipetnäpet.
Niisama paar klõpsu


Vahepeal on auto saanud omale uue helisüsteemi, juhtmete vedamisega avastasin väikse rooste alge, mis sai koheselt likvideeritud(keevitatud ja pigitatud).Helisüsteemi kõige tähtsamaks osaks, ehk makiks valisin algul pioneeri maki mis sai asenatadu hulka parema alpine omaga, mille sain naabrimehe käest.

Ette valisin hertzi komponent kõlarid, 120w max, 60w rms. Tweeterid läksid armatuuri peale ja wooferid uste sisse.


Taga teevad mürtsu boschmanni ovaalid, 500w max, 300w rms.
Supakaks ostsin miskise blaupunkti kinnise kastiga, aga kuna naabrimehel jäi tema enda oma üle ärisin selle endale, tegu siis alpine typeriga 1500w max, 500w rms.


Hetkel siis kogu see kupatus läbi signati 600w võimu, aga mingi aeg peab supakale eraldi võimu tellima, aga hetkel teeb isegi head mürtsu.

Muud midagi eriti teinud pole, uued uksepolstrid installisin koos 06 käepidemetega ja veel nipetnäpet.
Niisama paar klõpsu

