1. leht 2-st

Kiirendusvõistlus 5 nov. 2011 - Edukalt toimunud!

Postitatud: 21 Okt 2011 15:12
Postitas Ronn
VÕISTLUSJUHEND

Võistlus kuulub Eesti Ladaklubi punktiarvestusse.

Aeg ja koht

- etapp toimub laupäeval 5. novembril Kiltsi lennuväljal
- kohapeal algab võistlejate registreerimine kell 09.30
- võistlejate koosolek 10.30-10.45
- võistlussõidud orienteeruvalt 11.00-16.00

Korraldaja andmed

- võistluse korraldab Eesti Ladaklubi
- võistluse juht: Ronald Hansson, tel 56228553
- ohutus-julgestusülem: Reiner Prukner, tel 53437771
- tehniline kontroll: Tiit Reinaas

Registreerimine ja osavõtumaks

- registreerimine toimub kohapeal ja maksmine sularahas
- starti lubatakse 50 osalejat
- osavõtumaksud eelregistreerimisel on 5 EURi liikmele ja 8 EURi mitteliikmele
- makstud osavõtumaksu ei tagastata
- osavõtumaks peab olema makstud enne võistleja esimese sõidu algust
- võistluse jooksul on rajale lubatud ainult osalejad
- pealtvaatajatele on sissepääs tasuta

Ajavõtt

- käsitsi stopperitega

Võistlusklassid

Lada66 ja 80 võistluklassi sõitmise eelduseks on kehtiv tehnoülevaatus, selle puudumisel otsustab korraldaja, millist klassi auto sõita võib.
- Lada66, mootori kubatuur kuni 1400 cm3
- Lada80, mootori kubatuur kuni 1700 cm3
- LadaPro, spetsiaalsed võistlusmasinad või muu mootoriga Lada marki sõiduautod.
- LadaFWD, esiveolised Lada marki sõiduautod(ka spetsiaalsed võistlusmasinad)
- SU- Nliidus toodetud tänavasõiduautod,
- Teist marki masinad (võtame ainult aega, autasustamist ei toiu).

Autasustamine

- autasustatakse iga Lada võistlusklassi 3 esimest kohta ja SU klassi kiiremat
- korraldajad ja sponsorid võivad välja panna ka lisaauhinnad

Võistluse käik

- start vastavalt stardinimekirjale (avalikustatakse võistluse päeval kohapeal)
- start lipuga (aeg käivitub lipu langemisel)
- distants on ¼ miili
- sõidetakse 3 vooru, tulemused määratakse kahe parima vooruaja liitmisel
- võrdsed ajad saanud võistlejad saavad uue sõidu
- korraga lastakse rajale 2 autot


Tehnilised tingimused

- slikkrehvide kasutamine veosillal paigutab võistleja LadaPRO klassi
- kõik ümberehitused on lubatud
- korraldajatel on õigus eemaldada võistluselt ohtlik (tehniliselt) auto kogu võistluspäeva jooksul
- kiiver ja kinnitatud turvavöö on kohustuslikud (ka kõrvalistujal)

Lisatingimused

- kõik osalevad omal vastutusel.
- korraldaja ja raja omanik ei vastuta võimalike õnnetuste ning nende tagajärgede eest
- korraldajatel on õigus eemaldada võistluselt ohtlik võistleja kogu võistluspäeva jooksul
- iga osaleja (piloot ja ka kõrvalistuja) kirjutab alla omavastutuse dokumendile (lisa 1.), alaealise osaleja eest annab allkirja vastutav täiskasvanu.
- osaleja vastutab ainuisikuliselt ja täies ulatuses tema poolt rikutud ürituse korraldamisel kasutatava inventari eest.
- ürituse korraldaja jätab endale õiguse muuta eelpool toodud tingimusi.


Palun andke oma tulekust siin teemas kindlasti teada!

Postitatud: 21 Okt 2011 23:55
Postitas Kytt
No pagan, leiate te ka kuupäevad, krdi raske saab mul olema töölt vabaks saamine.

Postitatud: 22 Okt 2011 00:06
Postitas reiner
 
Kytt kirjutas:No pagan, leiate te ka kuupäevad, krdi raske saab mul olema töölt vabaks saamine.
Võtsime plaani, et üritus teha esimesel võimalikul kuupäeval. Muidu võib nii juhtuda, et maa valge ja hakkame naelrehvidega kiirendama :D
Huvitav, et sm Puzup eile mainis, et sul vaba see päev.

Siin kohal mainiks ära veel, et kel kindel plaan antud üritusest osavõtta, siis palun andke endast märku siin teemas. Nii on lihtsam korraldajatel üritust planeerida.

Postitatud: 22 Okt 2011 11:35
Postitas siim789
Minule sobib väga hästi see kuupäev, see nädalavahetus vaba:) Niiet olen kohal.

Administreeriv toiming

Postitatud: 24 Okt 2011 07:27
Postitas reiner
 ! Sõnum kasutajalt: reiner
Teemat on hüpitatud.

Postitatud: 24 Okt 2011 08:25
Postitas matzz
See on küll nüüd tore uudis :D Vaatan, ehk saan enda masina ka sõidukorda selleksajaks ja kui lumi maas ei ole veel siis tulen ka ehk.

Postitatud: 24 Okt 2011 22:28
Postitas kapa
Tuleme!

Postitatud: 24 Okt 2011 22:30
Postitas sansa
Kohal, kuigi 12. nov sobiks palju paremini!!!

Postitatud: 31 Okt 2011 18:55
Postitas reiner
Uus info esimeses postituses!

Nagu ikka, ootame vastukaja teie kohale tulekust :)

Postitatud: 31 Okt 2011 19:20
Postitas PuZuP
Tuleb kohal olla :)

Postitatud: 01 Nov 2011 13:04
Postitas matzz
Kiire küsimus, kas ma saan võistlema tulla, kui mul on leke vl koldest mootori juures ? Või ei lasta mind sellises seisus masinaga rajale ? Probleem nimelt selles, et ei ole aega ennem võistlust seda viga ära likvideerida, kuid usun, et see ei segaks võistlust mulle.

Postitatud: 01 Nov 2011 16:48
Postitas olaaf
Kas keegi esisillaveolistest ka kohale läheb?
Hendu nagu eile suhtlesime tulla ei saa, üksi sõita omas klassis ka ei näe mõtet.
Esiveduste mehed andke teada (niipalju kui neid on)

Postitatud: 02 Nov 2011 01:02
Postitas viaccess
Kui lastakse mitte töötava käsipiduriga rajale siis ma ka kohal, ei näe mõtet 600km maha sõita et läbi põruda teh. kontrollil.
Käsipiduri hoova juurest tulev tross läks pooleks ja aega vahetamiseks ei jää!

Postitatud: 02 Nov 2011 10:47
Postitas Ronn
Auto peab vastama LK karikasarja võistluste tehnilise kontrolli tingimustele.

TEHNILISED TINGIMUSED

Postitatud: 02 Nov 2011 11:14
Postitas dasf
Mingite leketega võib mõne mehe sõit sootuks kurvalt lõppeda nt Hiiumaa kui kelleltki rajale voolas õli ja rikkus nii minu kui ka zajetsi sõidu. Õnneks kõik jäid terveks,aga lennukal on kiirused tunduvalt suuremad ja see aps võib kergelt tulla mis siis saab?

Postitatud: 02 Nov 2011 12:40
Postitas PuZuP
See polnud õli, mis seal rajale voolas - noh ütleme pigem, et tegemist oli puhtakujulise masuudiga :D

Lekete kohapealt - kõik mis on seotud vedelikega - unustage ära.
Väljalaskesüsteemi pihkumiste kohapealt - kes garanteerib, et selle tulemusena midagi kapoti all põlema ei lähe ? Eriti kui on tegemist väljalaske kollektoriga. Kui on tegemist konstruktsioonilise ehitusega, et torud kinnituvad vedrudega pesadesse läbi aasade, siis on arusaadav. Kui aga tegemist praoga, siis see pole ju konstruktsiooniline ehitus.
Kui suur see pragu on Sul seal kollektori juures siis?

Postitatud: 02 Nov 2011 17:28
Postitas matzz
Minuteada peaks viga olema sellega, et Tartu Motoshowl burnout käigus sai asi kuuma ja tõmbas flantsi kõveraks turbo alt.

Kuigi kogu see asi ei oma enam vist tähtsust, sest mul tuli üks asi vahele, nimelt pean olema ühel koolitusel laupäeval kella 10 nest kella kuueni. Uurin veel asja, äkki leian mingi võimaluse tulekuks.

Postitatud: 02 Nov 2011 21:26
Postitas Pless
Tulen ka sõitma ja sõidan vaba klassi.

Postitatud: 03 Nov 2011 21:14
Postitas viaccess
Tuleme Eduardiga kohale. Lada 66

Postitatud: 04 Nov 2011 12:12
Postitas dasf
Püüan kah kohale veereda.