Kiirendusvõistlus 5 nov. 2011 - Edukalt toimunud!
Postitatud: 21 Okt 2011 15:12
VÕISTLUSJUHEND
Võistlus kuulub Eesti Ladaklubi punktiarvestusse.
Aeg ja koht
- etapp toimub laupäeval 5. novembril Kiltsi lennuväljal
- kohapeal algab võistlejate registreerimine kell 09.30
- võistlejate koosolek 10.30-10.45
- võistlussõidud orienteeruvalt 11.00-16.00
Korraldaja andmed
- võistluse korraldab Eesti Ladaklubi
- võistluse juht: Ronald Hansson, tel 56228553
- ohutus-julgestusülem: Reiner Prukner, tel 53437771
- tehniline kontroll: Tiit Reinaas
Registreerimine ja osavõtumaks
- registreerimine toimub kohapeal ja maksmine sularahas
- starti lubatakse 50 osalejat
- osavõtumaksud eelregistreerimisel on 5 EURi liikmele ja 8 EURi mitteliikmele
- makstud osavõtumaksu ei tagastata
- osavõtumaks peab olema makstud enne võistleja esimese sõidu algust
- võistluse jooksul on rajale lubatud ainult osalejad
- pealtvaatajatele on sissepääs tasuta
Ajavõtt
- käsitsi stopperitega
Võistlusklassid
Lada66 ja 80 võistluklassi sõitmise eelduseks on kehtiv tehnoülevaatus, selle puudumisel otsustab korraldaja, millist klassi auto sõita võib.
- Lada66, mootori kubatuur kuni 1400 cm3
- Lada80, mootori kubatuur kuni 1700 cm3
- LadaPro, spetsiaalsed võistlusmasinad või muu mootoriga Lada marki sõiduautod.
- LadaFWD, esiveolised Lada marki sõiduautod(ka spetsiaalsed võistlusmasinad)
- SU- Nliidus toodetud tänavasõiduautod,
- Teist marki masinad (võtame ainult aega, autasustamist ei toiu).
Autasustamine
- autasustatakse iga Lada võistlusklassi 3 esimest kohta ja SU klassi kiiremat
- korraldajad ja sponsorid võivad välja panna ka lisaauhinnad
Võistluse käik
- start vastavalt stardinimekirjale (avalikustatakse võistluse päeval kohapeal)
- start lipuga (aeg käivitub lipu langemisel)
- distants on ¼ miili
- sõidetakse 3 vooru, tulemused määratakse kahe parima vooruaja liitmisel
- võrdsed ajad saanud võistlejad saavad uue sõidu
- korraga lastakse rajale 2 autot
Tehnilised tingimused
- slikkrehvide kasutamine veosillal paigutab võistleja LadaPRO klassi
- kõik ümberehitused on lubatud
- korraldajatel on õigus eemaldada võistluselt ohtlik (tehniliselt) auto kogu võistluspäeva jooksul
- kiiver ja kinnitatud turvavöö on kohustuslikud (ka kõrvalistujal)
Lisatingimused
- kõik osalevad omal vastutusel.
- korraldaja ja raja omanik ei vastuta võimalike õnnetuste ning nende tagajärgede eest
- korraldajatel on õigus eemaldada võistluselt ohtlik võistleja kogu võistluspäeva jooksul
- iga osaleja (piloot ja ka kõrvalistuja) kirjutab alla omavastutuse dokumendile (lisa 1.), alaealise osaleja eest annab allkirja vastutav täiskasvanu.
- osaleja vastutab ainuisikuliselt ja täies ulatuses tema poolt rikutud ürituse korraldamisel kasutatava inventari eest.
- ürituse korraldaja jätab endale õiguse muuta eelpool toodud tingimusi.
Palun andke oma tulekust siin teemas kindlasti teada!
Võistlus kuulub Eesti Ladaklubi punktiarvestusse.
Aeg ja koht
- etapp toimub laupäeval 5. novembril Kiltsi lennuväljal
- kohapeal algab võistlejate registreerimine kell 09.30
- võistlejate koosolek 10.30-10.45
- võistlussõidud orienteeruvalt 11.00-16.00
Korraldaja andmed
- võistluse korraldab Eesti Ladaklubi
- võistluse juht: Ronald Hansson, tel 56228553
- ohutus-julgestusülem: Reiner Prukner, tel 53437771
- tehniline kontroll: Tiit Reinaas
Registreerimine ja osavõtumaks
- registreerimine toimub kohapeal ja maksmine sularahas
- starti lubatakse 50 osalejat
- osavõtumaksud eelregistreerimisel on 5 EURi liikmele ja 8 EURi mitteliikmele
- makstud osavõtumaksu ei tagastata
- osavõtumaks peab olema makstud enne võistleja esimese sõidu algust
- võistluse jooksul on rajale lubatud ainult osalejad
- pealtvaatajatele on sissepääs tasuta
Ajavõtt
- käsitsi stopperitega
Võistlusklassid
Lada66 ja 80 võistluklassi sõitmise eelduseks on kehtiv tehnoülevaatus, selle puudumisel otsustab korraldaja, millist klassi auto sõita võib.
- Lada66, mootori kubatuur kuni 1400 cm3
- Lada80, mootori kubatuur kuni 1700 cm3
- LadaPro, spetsiaalsed võistlusmasinad või muu mootoriga Lada marki sõiduautod.
- LadaFWD, esiveolised Lada marki sõiduautod(ka spetsiaalsed võistlusmasinad)
- SU- Nliidus toodetud tänavasõiduautod,
- Teist marki masinad (võtame ainult aega, autasustamist ei toiu).
Autasustamine
- autasustatakse iga Lada võistlusklassi 3 esimest kohta ja SU klassi kiiremat
- korraldajad ja sponsorid võivad välja panna ka lisaauhinnad
Võistluse käik
- start vastavalt stardinimekirjale (avalikustatakse võistluse päeval kohapeal)
- start lipuga (aeg käivitub lipu langemisel)
- distants on ¼ miili
- sõidetakse 3 vooru, tulemused määratakse kahe parima vooruaja liitmisel
- võrdsed ajad saanud võistlejad saavad uue sõidu
- korraga lastakse rajale 2 autot
Tehnilised tingimused
- slikkrehvide kasutamine veosillal paigutab võistleja LadaPRO klassi
- kõik ümberehitused on lubatud
- korraldajatel on õigus eemaldada võistluselt ohtlik (tehniliselt) auto kogu võistluspäeva jooksul
- kiiver ja kinnitatud turvavöö on kohustuslikud (ka kõrvalistujal)
Lisatingimused
- kõik osalevad omal vastutusel.
- korraldaja ja raja omanik ei vastuta võimalike õnnetuste ning nende tagajärgede eest
- korraldajatel on õigus eemaldada võistluselt ohtlik võistleja kogu võistluspäeva jooksul
- iga osaleja (piloot ja ka kõrvalistuja) kirjutab alla omavastutuse dokumendile (lisa 1.), alaealise osaleja eest annab allkirja vastutav täiskasvanu.
- osaleja vastutab ainuisikuliselt ja täies ulatuses tema poolt rikutud ürituse korraldamisel kasutatava inventari eest.
- ürituse korraldaja jätab endale õiguse muuta eelpool toodud tingimusi.
Palun andke oma tulekust siin teemas kindlasti teada!