1. leht 2-st

Kehala rajapäev 12.06.10 RAJAPÄEVA EI TOIMU!!!!!

Postitatud: 25 Apr 2010 20:17
Postitas m6mm
Aeg ja koht
- Kehala paarisrada
- pinnas: kruus ~75% ja asfalt~25%
- rada avatud treeningsõitudeks laupäeval 12.06.2010 kell 10.00, võistluse algus orienteeruvalt kell 11.00
- raja territooriumile saab alates kell 9.00!

Registreerimine ja osavõtumaks
- eelregistreerimine lõppeb 05.06.2010 kell 24.00
- Eelregistreerimisel osavõtumaks Eesti Ladaklubi LIIKMELE 300.- ja FOORUMI KASUTAJALE 350.-
- peale 05.06.2010 on võimalik registreerida ka vabade kohtade olemasolul
- võistluse läbiviimiseks on vaja 30 eelregistreerunut
- makstud osavõtumaksu ei tagastata.
- kui ei registreeru 30 sõitjat 05.06.2010 kella 24.00-ks, siis võistlust ei toimu ning kõigile registreerunutele makstakse 95% osavõtumaksust tagasi
- osavõtumaks tasutakse ülekandega Ladaklubi arvele (konto andmed allpool).
- võistlusele lubatakse kuni 40 võistlejat.
- ühe autoga võib võistelda kuni 3 võistlejat
- võistluse jooksul on rajale lubatud ainult osalejad
- pealtvaatajatele on sissepääs tasuta
- peale võistlust on rada avatud treening sõitudeks
- autodele, mis ei osalenud võistlusel, on treeningmaks 300kr/auto sularahas kohapeal (auto margi piirangut treeningul ei ole)
- treeningul osalejatele kehtivad samad tehnilised ja ohutus nõuded mis võistlejatele!

Ajavõtt
- stopperiga
- gps ajavõtuga

Võistlusklassid
- Lada66
- Lada80
- LadaFWD
- LadaPRO

Autasustamine
- autasustatakse iga klassi 3 esimest kohta
- autasustamine toimub kohe peale võistlussõitude lõpetamist

Võistluse käik
- treeningsõidud ja registreerimine 10.00-11.00 (orienteeruvalt)
- võistlussõidud 11.00-17.00 (orienteeruvalt)
- start, I voor toimub vabalt valitud paaridega. II ja III voor pannakse paaridesse aegade põhjal (olenemata vedavast sillast või mootori kubatuurist)
- Paigaltstart
- Sõidetakse 3 vooru, tulemused määratakse voorutulemuste punktide liitmisega. Vooru kiireim saab 1 punkti, teine 2 p, jne. Kokku liidetakse 2 parimat voorutulemust. Võrdse tulemuse puhul eelistatakse kiirema vooruaja saanud võistlejat, edasisel võrdsusel paremuselt järgmine aeg jne. Vaid ühe vooru lõpetanud võistlejad tulemust ei saa.
- möödasõit on lubatud ainult sel juhul, kui esimene auto seisab või rajalt väljas
- takistuse korral tagumine auto saab lisasõidu (juhul kui möödasõidureeglit ei ole rikutud)

Tehnilised tingimused
- Kruusa ja M+S rehvid on keelatud
- auto dokumentide olemasolu ilma piiranguteta, osaleja omal vastutusel
- organisaatoritel on õigus eemaldada võistluselt ohtlik (tehniliselt) auto kogu võistluspäeva jooksul
- kiiver ja kinnitatud turvavöö on kohustuslikud (ka kõrvalistujal)
- pikad riided on rangelt soovituslikud

Lisatingimused
- kõik osalevad omal vastutusel
- korraldaja ja raja omanik ei vastuta võimalike õnnetuste ning nende tagajärgede eest
- korraldajatel on õigus eemaldada võistluselt ohtlik võistleja kogu võistluspäeva jooksul
- iga osaleja (piloot ja ka kõrvalistuja/jad) kirjutavad omavastutuse dokumendi alla, alaealise osaleja eest allkirja annab vastutav täiskasvanu

Eelregistreerunud/osavõtutasu maksnud:
1. m6mm 350.- (klass LadaFWD)
2. siilver 350.- (klass LadaPRO Võistlusauto Mosse)
3. Raldo 350.-
4. Mikk 300.- (klass Lada66)
5. Levadia21 350.- (Võistlusauto: AZLK 2140 ML tehn. tingimustele vastav)
6. m-rally 350.- (klass Lada66)
7. Hendu 300.- (klass LadaFWD)
8. Künter 350.- (klass LadaPRO)
9. siim789 350.- (klass Lada80)

Kokku 3050.-

[Muudetud: 7-6-2010 Eve]

Postitatud: 29 Apr 2010 19:10
Postitas m6mm
Oleks pakkuda rajapäevale lisaväärtust! Kuna raja rent on nädalavahetus siis on võimalik huviliste olemasolul sõita seal ka öösel laupäev vastu pühapäeva ja pühapäev kaasa arvatud. Siin ongi konks selles, et kui oleks huvilisi, kes jääksid telkima ja sõitma, siis andke siia teemase teada. Muidu lõppeb üritus laupäeva õhtul 20-21 vahel.

Öisele ja pühapäevasele sõidule lisaraha ei küsita neilt kes on juba korra maksnud (Kehala rajapäeva või trenni eest)



ASUKOHA KAART

[Muudetud: 29-4-2010 m6mm]

Postitatud: 29 Apr 2010 20:47
Postitas france2
france2 + 1 sõber on kindlalt kohal ning oleme nõus ka öösel sõitma! Ongi huvitavam ja saab harjutada ka pimedas sõitu!

Postitatud: 30 Apr 2010 08:13
Postitas Photographer
Küsimus, et kas saab sõita tervet raja osa, või ainult mingit juppi?
Kuupäev on iseenesest vaba ja oleks paras koht auto seadistamiseks ja testimiseks (kui trampliinid sees on)! Kuna me niikuinii ei tohi võistlustest osa võtta, siis kas peale võistlusi on kruusarehvid lubatud? Kui oleks oleksime huvitatud õhtusest ja kui auto kestab siis ka pimedast testist!

Postitatud: 30 Apr 2010 10:52
Postitas m6mm
Algselt postitas: Photographer
Küsimus, et kas saab sõita tervet raja osa, või ainult mingit juppi?
Kuupäev on iseenesest vaba ja oleks paras koht auto seadistamiseks ja testimiseks (kui trampliinid sees on)! Kuna me niikuinii ei tohi võistlustest osa võtta, siis kas peale võistlusi on kruusarehvid lubatud? Kui oleks oleksime huvitatud õhtusest ja kui auto kestab siis ka pimedast testist!
Mis mõttes raja jupil:puzzled!? Ikka terve paarisrada koos mõlemale rajale jääva trampliiniga*.

Kruusakate ja M+S-ide keelamine on tingitud raja rendi kokkuleppest hr.Grossiga. Lihtsalt niimoodi oli võimalik niigi kallist raja renti odavamaks saada. Sellega seoses ei näe väga võimalust ka kellelegi erandit teha. Muuseas sõitsin seal rajal viis ringi jutti, peale mida olid minu uued "Safari" kruusakad täielikult hävinenud:o (asfalti lõigud on seal parajad röövlid). Minu teada on ka see rada, nagu ka Laitse, projekteeritud slikk rehvile:puzzled.



*Trampliinid - kui keegi ehmatas ära, siis võin käsi südamel öelda, et pole nii pehmeltel trampliininidel enne ega hiljem hüpanud ja rada ise on väga peene kruusaga/tuhaga. Tegemist on väga autosõbraliku kruusarajaga:D!

Postitatud: 30 Apr 2010 11:10
Postitas Photographer
See rehvi teema paarisrajal on arusaadav, kõik nad ajavad mustri teemat, kuigi 2wd ei lõhu nii hullult rada.
Raja kohta ka ainult kiidusõnad, kuna te suurt trampat ei hüppa, siis väga tsill ja kiire rada! Aga need kaks trampat keskel viskavad ka ikka korralikult õhku - http://www.motorsport.ee/show_pop.php?g=81047 . Seeria lada saab seal ikka ära lõhkuda, kui mõistust ei ole.

Postitatud: 30 Apr 2010 14:43
Postitas reiner
Kui olen Eestis, siis üritan igaljuhul kohal olla.
Kuidas auto sinna saan/saaks ei tea veel.

Postitatud: 03 Mai 2010 19:26
Postitas Eve
Eelregistreerunud/osavõtutasu maksnute info on esimeses postituses. Täiendan seda jooksvalt.

Postitatud: 09 Mai 2010 00:56
Postitas m6mm
Nii, olen vist sunnitud oma sõnu sööma (Rajal ainult Ladad) Hetkel soovib ladadega rinda pista E-rühma mosse. Minul poleks selle vastu midagi kui ta PRO-klassis sõidaks, loomulikult ilma punktiteta. Kas kellelgi on selle vastu midagi kui ta võistleb Pro-klassis?

PS! Parandasin viimase registreerimise kuupäeva ära, mis esimeses postituses oli valesti.

Postitatud: 18 Mai 2010 17:00
Postitas m-rally
mina olen kohal:bouncing

Postitatud: 18 Mai 2010 17:24
Postitas VäikeMägilane
et mis seal vahe on kas on E-rühma auto või rahvaralli või külakrossi auto ?

Siiani on lugenud ainult vända käik ja mark... VABA klassi läheb ta selletõttu, et ta pole Lada, E-rühm ei puutu asjasse, Laitses oli eelmine aasta ka ühe istekohaga, salongideta paugupüssid treiladega kohal, eks see aasta jätkub samamoodi ilmselt, kahjuks.

vabandust veidi teemavälise kommentaari eest;)

[Muudetud: 26.5.2010 VäikeMägilane]

Postitatud: 25 Mai 2010 23:28
Postitas viaccess
Pro klass on ikka lada, ainult võõra mootoriga või võidusõudu auto, ka teist marki auto millel Lada mootor. See auto mis pole kuskilt otsast Lada läheb vaba klassi, mida ei autasustata.

abandust veidi teemavälise kommentaari eest ;)

Postitatud: 27 Mai 2010 23:01
Postitas siim789
Täenäoliselt olen kah kohal. Öisele sõidule ei jää.

Postitatud: 01 Juun 2010 22:16
Postitas nufik
Kindlalt tulija kui inimesed kokku saadakse:D

Postitatud: 02 Juun 2010 08:53
Postitas m6mm
Kõik kes on kindlad tulijad, olge head ja makske osalustasu! Ainult nii saate olla "kindlad tulijad" korrajdaja jaoks. Osalustasu tagastatakse 95% kõigile kui 30 sõitjat ei saa kokku.

Postitatud: 03 Juun 2010 13:16
Postitas m6mm
Algselt postitas: viaccess
Pro klass on ikka lada, ainult võõra mootoriga või võidusõudu auto, ka teist marki auto millel Lada mootor. See auto mis pole kuskilt otsast Lada läheb vaba klassi, mida ei autasustata.

abandust veidi teemavälise kommentaari eest ;)
Ok! Arusaadav, tegelikult oli minu idee selles, et mitte kuulutada välja "vaba klassi". Lihtsalt kui on ka vaba klass siis on EVOd ja muud autod kohal. Võibolla võiks olla ladaklubil selliste kallimate rajapäevade tarvis hoopis klass "SU". SU klassis on kõikides autodes ühesugune vene kopituse lõhn, mis neid autosid ühendab;).

Praegu on seis selline, et kaks ja pool päeva ennem registreerimise lõppu on 30 autost puudu 27!?

Postitatud: 03 Juun 2010 13:41
Postitas Mikk
Juba 26 ja kohe kohe peaks veel mõned ülekanded laekuma... Nii et tegutsege kõik kiirelt.
Muideks mina jään terveks nädalavahetuseks.

[Muudetud: 3-6-2010 Mikk]

Postitatud: 07 Juun 2010 00:03
Postitas m6mm
Kahjuks jääb see rajapäev pidamata osavõtjate vähesuse tõttu! Võibolla sügise poole proovib uuesti.
Usun, et Eve maksab nädala jooksul rahad tagasi.

Postitatud: 07 Juun 2010 12:17
Postitas siim789
Kahju :( Sai kah 5-ndal ülekanne veel ära tehtud, et ehk ikka tuleb arv kokku.

Loodetavasti ikka saab suve jooksul mõnel kruusaraja üritusel sõita.

Postitatud: 07 Juun 2010 12:46
Postitas Eve
Tegin kõigile osavõtutasu maksnutele tagasikande. Kes tegi ülekande swedbankist, sellele peaks olema raha juba laekunud. Teistel peaks laekuma nelja paiku õhtul.