1. leht 4-st

Sügisene orienteerumine. 18. okt. Põlvamaal (tulemused)

Postitatud: 29 Sept 2009 12:52
Postitas Mikk
Hei hopsti orienteerumis huvilised. Tulemas siis järgmine orienteerumine. Seekord suundume siis lõuna poole ja sihiks on võetud Põlvamaa metsad.
Rada ei tohiks väga keeruliseks minna ja üritan ka kaarte natuke ümber kirjutada, et muutunud maastiku tõttu inimesed väga ära ei eksiks. Ning seekord ei tee asja ka lihtsaks inimestele, kes maksimum punkte püüavad, sest seekord läheb selleks vaja ka kompassi ja asimuudi tundmist.
NII ET KOMPASS KAASA KOOS VÄIKSE JOONLAUGA!

1.Programm
1. Pühapäeval, 18. oktoober:
1. 10:45 - 11:30 Kogunemine ja registreerimine
2. 11:00 Esimese auto start

2.Aeg ja Koht
1. Võistlus toimub pühapeval, 18. oktoobril Põlvamaal üldiseks liikluseks avatud teedel.
2. Kogunemine ja võistluse Palojärve parkla
3. Võistluskeskus ja võistluse lõpetamine Palojärve parkla
4. Info võistluse kohta tel. 53405819 Mikk Talvik,
3.Korraldajad
1. Võistluse korraldaja on Eesti Ladaklubi
2. Võistluse juht: Mikk Talvik
3. Trass: Mikk Talvik, Ando Haldna
4. Tulemused: Ando Haldna, Mikk Talvik

4.Määrang
1. Võistluse liik - valikorienteerumine
2. Võistlus viiakse läbi käesoleva juhendi järgi. .

5.Võistluse kirjeldus
1. Stardijärjekorra määrab korraldaja.
2. Stardiintervall 5 minutit.
3. Start on kogunemiskohas kohtunikulaua juures.
4. Ekipaaz saab oma ettenähtud stardiajal kohtunikult võistlusdokumendid, muu hulgas rajakaardi, kuhu ekipaaz kannab ise KP-de asukohad 5 minutit enne stardi aja käivitumist
5. Ettenähtud stardiajast käivitub ekipaazi normaal- ja kontrollaeg.
6. Ekipaazi ülesandeks on kontrollaja jooksul koguda võimalikult palju preemiapunkte.
7. KP-d läbitakse vabalt valitud järjekorras, iga esmakordselt läbitud KP annab ekipaazile vastavalt selle raskusastmest 1-5 preemiapunkti. Lisaülesande preemiapunkti vastavalt raskusastmele 1-5 punkti.
8. KP loetakse läbituks kui sellest on tehtud pilt vastavalt punkt 5 lõige 9 järgi..
9. KÕIK meeskonnaliikmed peale pildistaja ja nõutud objekt peavad olema pildil ning üks liikmetest vähemalt 2 meetri radiuses KP. Kui objektil on KP number peab ka see olema pildil nähtav.
10. Kui näed konkurenti sõitmas väljapool kaardil märgitud teid või rikkumas jõhkralt mingit LE täitmisega seonduvat punkti, tee pilti ja võta konkurendilt punkt maha! Iga korraliku tõestuse eest konkurendi eksimise kohta läheb konkurendil maha 1 punkt.
11. Normaalaja pikkus 2,5 tundi.
12. Normaalaja lõppedes käivitub ekipaazile lisaaeg (maksimaalselt pool tundi), mille kasutamine annab ekipaazile karistuspunkte. Iga hilinetud 5 minutit võtab maha kaks punkti. Kontrollaja (normaalaeg+lisaaeg) ületamisel võistkond diskvalifitseeritakse.
13. Ekipaazi finisheerimiseks loetakse fotoaparaadi ja datakaabli üleandmise hetke kohtunikule võistluskeskuses kohtunikelaua juures.
14. Aega mõõdetakse peakohtuniku kella järgi.
15. Enne starti võib peakohtunik teha suuliselt reeglitesse mõned muudatused.

6.Võistlusautod, võistlejad, varustus
1. Võistlusauto peab vastama Liiklusseadusega kehtestatud tehnonõuetele.
2. Osa võib võtta vaid B-kategooria sõidukiga, keelatud on osavõtt ATV, bagi ja mootorrattaga, jalgsi või jalgrattaga osavõtjad lubatakse starti viimastena
3. Ekipaazi suurus on piiratud kasutatava võistlusauto registreerimistunnistusel määratud istekohtade arvuga. Piloodil on nõutav vastava kategooria juhiluba.
4. Ekipaazil peab olema fotoaparaat ning datakaabel fotode arvutisse laadimiseks, kirjutusvahend, kompass ja joonlaud lisaülesannete täidmiseks ( pole kohustulik, kui ei soovi lisapunkte).

7.Dokumendid esitamiseks võistluse-eelses kontrollis
1. Juhiluba (piloodil).
2. Auto registreerimistunnistus kehtiva tehnoülevaatuse märkega.
3. Auto kasutusõigust tõendav dokument (vajadusel).
4. Kehtiv liikluskindlustuse poliis.

8.Registreerimine ja osavõtumaks
1. Registreeruda foorumis vastavas teemas
2. Osavõtutasu (ekipaazi kohta): kohapeal enne starti (tasumisega ainult sularahas) Ladaklubi liikmetele 100 EEK, Foorumi kasutajatele 150 EEK.
3. Starti lubatakse kuni 20 ekipaazi; võistlus toimub, kui startijaid on üle 3 ekipaazi.

9.Üldised kohustused
1. Autoga võib liikuda ainult teedel ja pinnasteedel. Teest kõrvale jääva KP leidmiseks (heinamaal, metsas, põllul, suusarajal vm, samuti liiklusmärkidega piiratud alal) võib liikuda ainult jalgsi, jättes võistlusauto kohta (soovitavalt sisselülitatud ohutuledega), kus see on nähtav ja ei sega muud liiklust.
2. Autoga liigeldes järgitakse kõiki Liikluseeskirja nõudeid.
3. Stardi ja finishialal on sõidukite liikumiskiirus piiratud 5 km/h

10.Võistlusarvestus ja karistused
1. Läbitud KP-ks loetakse foto, mis on reeglitele vastav.
2. Reeglitele mitte vastav foto loetakse läbimata KP-ks.
3. Iga läbitud KP eest saab vastavalt tema raskusastmest 1-5 punkti
4. Karistused ja karistuspunktid (ktp):
1.Normaalaja ületamine - 2 ktp iga 5 minuti eest.
2.Võistlusreeglite kerge rikkumine – 1 ktp iga rikkumise eest.
3.Kontrollaja (normaalaeg+lisaaeg) ületamine - diskvalifitseerimine.
4.Kohtuniku poolt fikseeritud jäme LE rikkumine - diskvalifitseerimine.
5.Kohtunike korralduste mittetäitmine - diskvalifitseerimine.
6.Juhendi p.9 mitmekordne rikkumine - diskvalifitseerimine.
7.Rajatähiste tahtlik rikkumine või teisaldamine - diskvalifitseerimine koos rajatähiste maksumuse kompenseerimisega korraldajale.
8.Lisaks võib korraldaja karistada ekipaazi muudel võistlusmääruses ja juhendis märgitud juhtudel kuni võistluselt eemaldamiseni.

11.Autasustamine
1. 3 paremat ekipaazi autasustatakse aukirjaga.
2. Kui osaleb 3 või vähem ekipaazi, kuulub autasustamisele ainult esikoht.
3. Korraldaja ja võistluse toetajad võivad välja panna eriauhindu.

12.Lisasätted
1. Kõik käesoleva Juhendi määratlemata küsimused lahendab võistluse juht kohapeal.
2. Korraldaja jätab endale õiguse teha mõjuvatel põhjustel muudatusi võistluse toimumise ajas ja kohas.
3. Osalemine on omal vastutusel. Korraldajad ei vastuta orienteerumise jooksul toimunud õnnetuste vms eest.
4. Kuna LK orienteerumisvõistlus pole avalik üritus, vaid sõpruskonna ühine väljasõit loodusesse, lähtutakse väljapool teid jalgsi liikudes Igaüheõigusest: http://www.matk.ee/soovitab/igayheoigus.htm


Päikest, Mikk

Osalejad:
1. nymmik - 21011
2. Volts - 21011
3. Uku - 2101
4. AlvarK
5. Raido
6. LandDragon
7. Mel
8. Ronn
9. Via
10. VäikeMägilane???
11. ProZ???
12. Priidic


http://rmk.ee/teemad/looduses-liikujale ... keala/1493



[Muudetud: 17-10-2009 Mikk]

[Muudetud: 20-10-2009 Mikk]Pilt

Postitatud: 29 Sept 2009 14:45
Postitas nymmik
Muhuklubi tegelased platsis

nymmik - 21011
Volts - 21011
Uku - 2101
Gerli - 2103

Ootasimegi seda pikkisilmi

[Muudetud: 1-10-2009 nymmik]

Postitatud: 29 Sept 2009 15:00
Postitas ProZ
No lahe küll, mul saab autol just 15.10 kindlustus läbi:rolleyes
Aga tore, et juba hoolitsevalt kirjas oleme... kuigi et nagu mis arvukad ülesanded, mis Põlvamaa, mis kompass??? Sinna metsa me jääme vist...;) Hullem kui ellujäämiskursus!

Postitatud: 29 Sept 2009 17:20
Postitas Mikk
Ei tasu muretseda... rada on kindlasti ka läbitav inimestele, kes enne pole käinud. Lihtsalt maksimum punktide jaoks tuleb ilmselt kasutada ka muud taiblikust kui ainult orienteerumist. Ja ülesanded ongi tegelikult punktide leidmised. Plaan lihtsalt mitte kõike punkte kaardile märkida, et autode kiiruseid maas hoida. Seekord veel mingeid muid meisterlikuse ülesandeid nagu näiteks lõkke tegemine või kuiva jalaga jõe ületamine ei pane:D
Gerli sul ju auto korralik... ülevaatusel käid ju nagu naksti ära:D

[Muudetud: 29-9-2009 Mikk]

Postitatud: 29 Sept 2009 19:50
Postitas AlvarK
Oleks kah tulija, saabki Ladaklubilised ära näha. Autoks 21011

[Muudetud: 4-10-2009 AlvarK]

Postitatud: 04 Okt 2009 19:23
Postitas LandDragon
olen tulija

LandDragon - 2104

Postitatud: 05 Okt 2009 08:34
Postitas Mel
Mina, Kaire, Elts, Gerli rivis, autoks tõenäoliselt Pajero.

Postitatud: 05 Okt 2009 11:52
Postitas heiki22
Plaanis tulla eks näis kuidas õnnestub. Orienteerun koos lada 07 ga.
Kardan et ei jõua . Töökohustused segavad.

[Muudetud: 8-10-2009 heiki22]

Postitatud: 08 Okt 2009 17:34
Postitas VäikeMägilane
17-18.10 ja Põlvamaal?!
ei no väga tore, et peale minu keegi veel mägi-eestlaste metsades tahab hulkuda.

Püüan siis kohal olla.

EDIT: minul sõltub kuupäeva eelistus tuule tugevusest...ehk siis hetkel vahet ei ole!

PS: kas sm. reiner tuleb ka kõrvale?

Aga miks kiirused peavad väiksed olema - sellest ei taha küll kuidagi arusaada

[Muudetud: 8.10.2009 VäikeMägilane]

Postitatud: 08 Okt 2009 19:53
Postitas viaccess
eeeee.... mis tähendab 17-18.10???????
18 olen tulija koos Jevgeniga, 17 ei saa sest tööl :(

Postitatud: 08 Okt 2009 22:17
Postitas VäikeMägilane
Algselt postitas: viaccess
eeeee.... mis tähendab 17-18.10???????
18 olen tulija koos Jevgeniga, 17 ei saa sest tööl :(
ei no see vahemik lihtsalt, et vahet ei ole kummal päeval.

ei mõelnud kahte päeva jutti, kuigi see juba oleks midagi...

no pange siis 18.10

siis saavad valga-viljandlased ka põlvamaale, muidu ei teagi, et on veel kaunimaid paikasid kui Taheva ja Sakala ;)

Postitatud: 08 Okt 2009 22:19
Postitas viaccess
Pidage ka meeles et 18.10 on valimised. käige ikka valimas ära, võib ka eelhääletada 12-14.10 ja 18.10 kõik orienteerumisele!!!!

Postitatud: 08 Okt 2009 23:31
Postitas ProZ
Mm... mulle sobiks siiski laupäev ehk 17.10, sest siis saaks reedel Lõunasse kohale minna, laupäeval orienteeruda ning õhtul Tallinnasse tagasi kimada. Pühapäeval aga mõlemad otsad pluss "ralli"... mulle küll mu Zix väga meeldib, aga ma pole kindel, et nii väga:P Aga eks avaldage arvamust julgemalt ning ma mõtlen ka uusi plaane välja:)

Postitatud: 08 Okt 2009 23:40
Postitas Mikk
aga miks mitte laupäeval põlvasse kohale ja pühapäevl orienteeruda ja tagasi sõita?

Postitatud: 09 Okt 2009 00:42
Postitas Moss
Algselt postitas: Mikk
aga miks mitte laupäeval põlvasse kohale ja pühapäevl orienteeruda ja tagasi sõita?
Siis läheb laupäeval nii suureks peoks, et pühapäeval ei orienteeru keegi enam milleski :D

Kas madala autoga ka kannatab tulla?

Postitatud: 09 Okt 2009 15:06
Postitas VäikeMägilane
no pikamaa sõidu ajaks saab sigulile 3.9 ülekande alla sättida ja 15" veljed ja 5.kast - korralik magneteofon patareidega kõrvalistmele, mõned kassetid ja....Põlvasse

Madala autoga - khmm kahtlen, lihtsalt kui 20 ekipaa?i kruusarehvidega tiiru ära teevad, tuleb teisel ringil juba vedrudele flantse alla panna - se nüüd siis huumor

aga mida kõrgem masin seda parem küll.


kuna kuupäevadega on endiselt raskusi, siis on 2 variant:

panna loosiga paika või teha kahepäevane:spin

Postitatud: 09 Okt 2009 18:47
Postitas Elts
Mina pooldaks ka laupäevast päeva. Muidu ei jõua esmaspäeval enam midagi toimetada. See orienteerumine on väga väsitav ikka , mida on näidanud eelmised korrad.

Postitatud: 09 Okt 2009 23:56
Postitas AlvarK
mulle iseenesest istuks pühapäev paremini, sest minu orienteerujast kaardilugeja ei saa tulla laupäev :)

Postitatud: 10 Okt 2009 13:38
Postitas Mikk
Auto ei tohiks olla väga madal, sest sukeldume kohati ikka väga metsa....
Kuupäevadega... njah... saab ka kahepäevalise teha, aga siis pead Mägilane mulle appi tulema, sest üksi ma sõidaks surnuks ennast seda marsruuti maha märkides... ja arvan et ka osalejatele läheb see natuke nii kulukaks kui ka raskeks vastu pidada.
Väsitavuse kohepealt ma nii pikki jooksuetappe ei plaani panna nagu eelminekord oli, kus mööda laudteed ikka kõvasti vantsitud sai.

Päikest, Mikk

NB! palun kindlasti kirja panna kui tulete, sest kaarte ostan välja täpselt niipalju kui inimesi kirjas on, sest kaardi materjalide maksumus ühe ekipaazi kohta on kuskil seal 70 krooni ringis ja mitte ei taha neid oma taskust kinni maksma hakata.

Postitatud: 10 Okt 2009 15:25
Postitas VäikeMägilane
Mis puutub kahepäevasesse, siis se oli algul nagu pool huumor, However - on võimalus teha nii, et alustame 17.10 õhtul ja lõpetame 18.10 hommikul/päeval;)

ööbimine magamiskotis/telkides ja hõõgvein ja lõkkekartul jne.

Siis läheb aga vaja taskulampe - ja pimedas orienteerumise marsruut ei pea nii väga metsa minema vaid kuskil lihtsamal alal vms.

PS: Mul on siist põhjanaabrite juurest praktiliselt raske aidata... ainult ideed.