1. leht 2-st

Rapla rajapäev 27.06.09 - Rajal ainult Ladad! -Üliedukalt toimunud- Videod! NB! ootame pildimateriali

Postitatud: 08 Juun 2009 20:31
Postitas reiner
Aeg ja koht
- Rapla kardirada http://www.raplakardirada.ee
- rada avatud treeningsõitudeks laupäeval 27.06.2009 kell 10.00, võistluse algus orienteeruvalt kell 11.00

Registreerimine ja osavõtumaks
- eelregistreerimine lõpeb 25.06.2009 kell 24.00
- Eelregistreerimisel osavõtumaks Eesti Ladaklubi LIIKMELE 150.- ja FOORUMI KASUTAJALE 175.-
- peale 25.06 on võimalik registreerida ka võistluspäeval
- peale eelregistreerimist osavõtumaks Eesti Ladaklubi LIIKMELE 175.- ja FOORUMI KASUTAJALE 200.-, maksta võistluspäeval sularahas
- makstud osavõtumaksu ei tagastata
- osavõtumaks tasutakse ülekandega Ladaklubi arvele (konto andmed allpool).
- osavõtumaks peab olema makstud enne võistleja esimese treeningsõidu algust
- võistluse jooksul on rajale lubatud ainult osalejad
- pealtvaatajatele on sissepääs tasuta

Ajavõtt
- Elektrooniline
- Selle puudumisel või mitte funktsioneerimisel stopperiga

Võistlusklassid
- Lada66
- Lada80
- LadaFWD
- LadaPRO

Autasustamine
- autasustatakse iga klassi 3 esimest kohta
- autasustamine toimub kohe peale võistlussõitude lõpetamist

Võistluse käik
- treeningsõidud ja registreerimine 10.00-11.00 (orienteeruvalt)
- võistlussõidud 11.00-16.00 (orienteeruvalt)
- start vastavalt stardinimekirjale
- lendstart
- arvestusse läheb 3 esimest ringi ja peale 4-at (jahutus) ringi tullakse rajalt maha
- Sõidetakse 3 vooru, tulemused määratakse voorutulemuste punktide liitmisega. Vooru kiireim saab 1 punkti, teine 2 p, jne. Kokku liidetakse 2 parimat voorutulemust. Võrdse tulemuse puhul eelistatakse kiirema vooruaja saanud võistlejat, edasisel võrdsusel paremuselt järgmine aeg jne. Vaid ühe vooru lõpetanud võistlejad tulemust ei saa.
- korraga lastakse rajale 2 autot, stardiintervall on umbes pool ringi
- möödasõit on lubatud ainult sel juhul, kui esimene auto seisab või rajalt väljas
- takistuse korral tagumine auto saab lisasõidu (juhul kui möödasõidureeglit ei ole rikutud)

Tehnilised tingimused
- rehvid on vabad
- auto dokumentide olemasolu ilma piiranguteta, osaleja omal vastutusel
- organisaatoritel on õigus eemaldada võistluselt ohtlik (tehniliselt) auto kogu võistluspäeva jooksul
- kiiver ja kinnitatud turvavöö on kohustuslikud (ka kõrvalistujal)

Lisatingimused
- kõik osalevad omal vastutusel
- korraldaja ja raja omanik ei vastuta võimalike õnnetuste ning nende tagajärgede eest
- korraldajatel on õigus eemaldada võistluselt ohtlik võistleja kogu võistluspäeva jooksul
- iga osaleja (piloot ja ka kõrvalistuja/jad) kirjutavad omavastutuse dokumendi alla, alaealise osaleja eest allkirja annab vastutav täiskasvanu

Raplas näeme!
Reiner, Dasf ja Zajetz


[Muudetud: 27-6-2009 reiner]

[Muudetud: 31-8-2009 Kytt]

[Muudetud: 11-9-2009 Kytt]

Postitatud: 27 Juun 2009 19:16
Postitas hendu
Üli positiivne ja äge päev oli, tänud korraldajatele, osalejatele ja asjavõtuga aitajatele!
Ajad:

Pilt

Hiljem lisan ka GPS-i logid.

Postitatud: 27 Juun 2009 19:39
Postitas reiner
Jälle väga meeldiv päev seljataga. Ei oleks uskunud, et võistlejaid nii palju kohale tuleb. Konkurents oli ikka väga tihe.
Eks siis järgmise korrani, näis millal see minul tuleb :D
Muidugi veel suured tänud kõigile kes kohale tulid ning neile kes korraldamisel abiks olid!

Punktitabeli täitsin ka ära.
PiltPunktitabel

Postitatud: 27 Juun 2009 20:06
Postitas jaaniuss
Tänud korraldajatele. Väga lahe asfaldi kogemus .

Lippadi loppadi Raplas käidud.

Postitatud: 27 Juun 2009 20:51
Postitas SexSix
Ei ole ei auto ega ka juht enam konkurentsis. Aga rada oli hea! Vahepeal märg siis jälle kuiv. Väga mõnus! Aitäh korraldajatele!

Postitatud: 27 Juun 2009 21:19
Postitas Moss
Algselt postitas: zajetz
moss üle minuti aega on patt sõita kuivaga :D
Oi seda häbi mis oleks võinud olla... :P

Minupoolt ka sügav kummardus inimestele kes selle ürituse ette võtsid ja ära korraldasid. Väga kift oli sõita üle pika aja, jäsemed sai värisema ja hasart tekkis ka niiet igati kordaläind värk ;)
Kiirem Ladamootoriga väljasõidetud aeg nihutati mul ka kenasti jälle eest ära, enamvähem 3 sekundi kaugusele ja seda veel tänavarehviga. Täielik müstika. See ilmselt mul jääbki Lada80 klassi reeglite järgi püüdmatuks, ei ole huvi vabalthingavat peeneks viilima hakata.
High five läheb veel Valdzile, kes ECU seadistamiseks ise juurde astus ja abi pakkus.

Luban, et järgmiseks korraks õpin sõitma ka :rolleyes

Postitatud: 27 Juun 2009 21:45
Postitas madgreyrat
Väga viis üritus, pole midagi halba öelda :). Märg rada tegi asja põnevaks, kuid oligi hea vaheldus, kui nii võtta. Vähemalt sai jälle käppa harjutatud tagaveolisel.

Tulemused tulid esimese korra kohta asfaltil tagaveolisega väga head.

Tänan korraldajaid hea ürituse eest!

Moss - alati ei jää aeg auto taha. Rooli ja istme vaheline tihend peab ka olema.

Postitatud: 27 Juun 2009 21:49
Postitas heiki22
Väga meeldiv oli taas rapla kardirajal ringe lihvida . Konkurents on tõsiselt tihedaks läinud , et tänavasõidu autoga pole mõtet teistega rinda pista :( Aga tähtis on osavõtt ja näha palju ladahuvilisi koos. Jaksu korraldajatele teha veel ja veel huvitavaid üritusi. Lisan siis lingi tehtud ülevaatest.
http://toru.ee/videos/heiki22/sets/3463/

Postitatud: 27 Juun 2009 22:55
Postitas m-rally
Tänud minugi poolt korraldajatele,väga hea kogemus oli jälle.

Postitatud: 27 Juun 2009 23:04
Postitas siim789
Vägev oli:spin Aga sõiduoskused vist nadivõitu ikka. Ei õnnestunud kuidagi alla minuti sõita. Libedaga läks korra käest ära kah, aga õnneks kahe tünni vahelt ilusti läbi ja masin jäi terveks.
Jään aga uut üritust ootama
(Ohekatku võiks plaani võtta, sinna ei olegi sattunud veel:rolleyes)

Postitatud: 28 Juun 2009 00:38
Postitas masuurik
Väga tip top.rada ja korraldus head.sõiduoskus vajab lihvi .Auto sai vägapalju haiget:puzzled.Raske tänavaautoga ei ole tõesti kerge teisega võistelda aga see pole ka peamine:P.

Postitatud: 28 Juun 2009 18:21
Postitas reiner
Ilusad pildid. Kas on võimalik neid kuskilt suurema resoga saada?

Postitatud: 28 Juun 2009 20:00
Postitas olaaf
võiks üldse mujale linkida teemast ära - nagu mitu korda mainitud siis foorumi maht juba liiga suur- püüaks teemadesse piltide panemist vältida

Postitatud: 28 Juun 2009 22:45
Postitas uzzac
Luban, et järgmiseks korraks õpin sõitma ka :rolleyes
kui soovid võin sulle näpunäiteid järgmine OT jagada juhul kui kohal oled ja sul kõrvaliste autos olemas on?

Postitatud: 29 Juun 2009 12:20
Postitas Moss
Algselt postitas: uzzac
Luban, et järgmiseks korraks õpin sõitma ka :rolleyes
kui soovid võin sulle näpunäiteid järgmine OT jagada juhul kui kohal oled ja sul kõrvaliste autos olemas on?
Ma arvan et annab korraldada, see oleks väga lahe. Ainult et trakse ei ole kundepoolsele istmele. Ära ainult enne palju söö, võid merehaigeks jääda :regan:D

Postitatud: 29 Juun 2009 13:01
Postitas uzzac
:) eks üritame ise ka rajele sinna kobida..mul kahjuks või õnneks kõrvalistet pole :)

Postitatud: 01 Juul 2009 00:04
Postitas revolutsionäär
minul isiklikult on hea meel selle üle kuidas on ladaklubi inimeste sõiduoskused aastatega arenenud, ning nõnda loodetavasti anname ka oma panuse liikluskultuuri arengusse :)

samas vajaks et rohkem rõhku reeglid rajal e. täpsemalt öeldes kiiremate möödalaskmine. vaba raja korral oli päris tihti sellega muresid.

Postitatud: 01 Juul 2009 00:18
Postitas PuZuP
Revo...esiteks ma lihtsalt tahtsin näha palju Su samaarik tagasipöördes maha jääb... jäi küll ;)
Teiseks vastavalt raja suurusele lastakse sinna ka vastav hulk autosid korraga peale... nii et ei ole mõtet hakata üritusejärgsest 5 minutist vabast rajast Opentracki reegleid välja pusima...
Kui teha Opentracki süsteemi rapla rajal siis maksimaalselt 4 autot saaks seal sõita nii, et omavahel jalgu ei jääks. Viimane kord oli kuskil 10 autot korraga. Samamoodi on ka Pärnus - üks trenn on 10 autot korraga rajal, rohkemaga jääksid kõik üksteisele jalgu.

Postitatud: 02 Juul 2009 19:30
Postitas Mel
Väga lahe üritus oli!
Rajal olin suhteliselt lõpukorral olevate M+S kummidega. Algul vabal rajal umbes 5-6 ringi järjest lastes võttis esimesed täitsa kummikihti maha rullima.
Kolmandal sõidul sai enda uljus koostöös vahelduvalt märja ja kuiva teekattega ühes kurvis ka saatuslikuks ning jõudu sai katsutud tünniga. Ning käes oligi järgnev tulemus.Pilt

Postitatud: 02 Juul 2009 19:32
Postitas Mel
Õnneks sai kannatada ainult uks. Kolmel õhtul tööd ja korras ta oligi. Õnnestus suhteliselt hästi välja lüüa, seega pahtlit kulus sirgendamiseks minimaalselt.Pilt