LK orienteerumine 7.06.2009. Superhästi toimunud!
Postitatud: 10 Mai 2009 18:09
Selleaastane orienteerumismäng toimub pühapäeval 7. juunil Harju-Järvamaal.
Kogunemine ja võistluse start kell 12.00 Harjumaal, Anija vallas Vetlas.
Osavõtutasu: Ladaklubi liikmete ekipaashile 100.-, teistele 125.- auto kohta


1.Programm
1. Pühapäeval, 7. juunil:
1. 12:00 - 12:15 – Kogunemine ja registreerimine
2. 12:15 – 12:20 – Eelinfo
3. 12:20 – 12:30 - Dokumentide kontroll, tehniline kontroll
4. 12.30 - Esimese auto start
2.Aeg ja Koht
1. Võistlus toimub pühapeval, 7. juunil Harjumaal ja Järvamaal üldiseks liikluseks avatud teedel.
2. Kogunemine ja võistluse start Harjumaal, Anija vallas Vetlas
3. Võistluskeskus ja võistluse lõpetamine Järvamaal Paide vallas Pühajärve puhkealal.
4. Info võistluse kohta tel. 55590658 Marten Kütt, 56228553 Ronald Hansson ja 5025870 Inrek Inno
3.Korraldajad
1. Võistluse korraldaja on Eesti Ladaklubi
2. Võistluse juht: Marten Kütt
3. Trass: Inrek Inno, Ronald Hansson, Marten Kütt
4. Tulemused: Ronald Hansson, Inrek Inno
4.Määrang
1. Võistluse liik - valikorienteerumine
2. Võistlus viiakse läbi käesoleva juhendi järgi. .
5.Võistluse kirjeldus
1. Stardijärjekorra määrab korraldaja.
2. Stardiintervall 2 minutit.
3. Start on kogunemiskohas kohtunikulaua juures.
4. Ekipaaz saab oma ettenähtud stardiajal kohtunikult võistlusdokumendid, muu hulgas rajakaardi, kuhu on kantud KP-de asukohad ning boonusülesande
5. Ettenähtud stardiajast käivitub ekipaazi normaal- ja kontrollaeg.
6. Ekipaazi ülesandeks on kontrollaja jooksul koguda võimalikult palju preemiapunkte.
7. KP-d läbitakse vabalt valitud järjekorras, iga esmakordselt läbitud KP annab ekipaazile vastavalt selle raskusastmest 1-4 preemiapunkti. Lisaülesande iga leitud objekt annab 1 preemiapunkti.
8. KP loetakse läbituks kui sellest on tehtud pilt vastavalt punkt 5 lõige 9 järgi..
9. KÕIK meeskonnaliikmed peale pildistaja ja nõutud objekt peavad olema pildil. Vähemalt ühel meeskonnaliikmel peab olema selgelt nähtav kontakt objektiga. Kui objektil on KP number peab ka see olema pildil nähtav.
10. Kui näed konkurenti sõitmas väljapool kaardil märgitud teid või rikkumas jõhkralt mingit LE täitmisega seonduvat punkti, tee pilti ja võta konkurendilt punkt maha! Iga korraliku tõestuse eest konkurendi eksimise kohta läheb konkurendil maha 1 punkt.
11. Normaalaja pikkus 4 tundi.
12. Normaalaja lõppedes käivitub ekipaazile lisaaeg (maksimaalselt 1 tund), mille kasutamine annab ekipaazile karistuspunkte. Iga hilinetud 5 minutit võtab maha ühe punkti. Kontrollaja (normaalaeg+lisaaeg) ületamisel võistkond diskvalifitseeritakse.
13. Ekipaazi finisheerimiseks loetakse fotoaparaadi ja datakaabli üleandmise hetke kohtunikule võistluskeskuses kohtunikelaua juures.
14. Aega mõõdetakse peakohtuniku kella järgi.
15. Enne starti võib peakohtunik teha suuliselt reeglitesse mõned muudatused.
6.Võistlusautod, võistlejad, varustus
1. Võistlusauto peab vastama Liiklusseadusega kehtestatud tehnonõuetele.
2. Osa võib võtta vaid B-kategooria sõidukiga, keelatud on osavõtt ATV, bagi ja mootorrattaga, jalgsi või jalgrattaga osavõtjad lubatakse starti viimastena
3. Ekipaazi suurus on piiratud kasutatava võistlusauto registreerimistunnistusel määratud istekohtade arvuga. Piloodil on nõutav vastava kategooria juhiluba.
4. Ekipaazil peab olema fotoaparaat ning datakaabel fotode arvutisse laadimiseks.
7.Dokumendid esitamiseks võistluse-eelses kontrollis
1. Juhiluba (piloodil).
2. Auto registreerimistunnistus kehtiva tehnoülevaatuse märkega.
3. Auto kasutusõigust tõendav dokument (vajadusel).
4. Kehtiv liikluskindlustuse poliis.
8.Registreerimine ja osavõtumaks
1. Registreeruda saab lehel: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=19190
2. Osavõtutasu (ekipaazi kohta): kohapeal enne starti (tasumisega ainult sularahas) – Ladaklubi liikmetele 100 EEK, Foorumi kasutajatele 125 EEK.
3. Starti lubatakse kuni 20 ekipaazi; võistlus toimub, kui startijaid on üle 3 ekipaazi.
9.Üldised kohustused
1. Autoga võib liikuda ainult teedel ja pinnasteedel. Teest kõrvale jääva KP leidmiseks (heinamaal, metsas, põllul, suusarajal vm, samuti liiklusmärkidega piiratud alal) võib liikuda ainult jalgsi, jättes võistlusauto kohta (soovitavalt sisselülitatud ohutuledega), kus see on nähtav ja ei sega muud liiklust.
2. Autoga liigeldes järgitakse kõiki Liikluseeskirja nõudeid.
3. Stardi ja finishialal on sõidukite liikumiskiirus piiratud 5 km/h
10.Võistlusarvestus ja karistused
1. Läbitud KP-ks loetakse foto, mis on reeglitele vastav.
2. Reeglitele mitte vastav foto loetakse läbimata KP-ks.
3. Iga läbitud KP eest saab vastavalt tema raskusastmest 1-4 punkti
4. Karistused ja karistuspunktid (ktp):
1.Normaalaja ületamine - 1 ktp iga 5 minuti eest.
2.Võistlusreeglite kerge rikkumine – 1 ktp iga rikkumise eest.
3.Kontrollaja (normaalaeg+lisaaeg) ületamine - diskvalifitseerimine.
4.Kohtuniku poolt fikseeritud jäme LE rikkumine - diskvalifitseerimine.
5.Kohtunike korralduste mittetäitmine - diskvalifitseerimine.
6.Juhendi p.9 mitmekordne rikkumine - diskvalifitseerimine.
7.Rajatähiste tahtlik rikkumine või teisaldamine - diskvalifitseerimine koos rajatähiste maksumuse kompenseerimisega korraldajale.
8.Lisaks võib korraldaja karistada ekipaazi muudel võistlusmääruses ja juhendis märgitud juhtudel kuni võistluselt eemaldamiseni.
11.Autasustamine
1. 3 paremat ekipaazi autasustatakse aukirjaga.
2. Kui osaleb 3 või vähem ekipaazi, kuulub autasustamisele ainult esikoht.
3. Korraldaja ja võistluse toetajad võivad välja panna eriauhindu.
12.Lisasätted
1. Kõik käesoleva Juhendi määratlemata küsimused lahendab võistluse juht kohapeal.
2. Korraldaja jätab endale õiguse teha mõjuvatel põhjustel muudatusi võistluse toimumise ajas ja kohas.
3. Osalemine on omal vastutusel. Korraldajad ei vastuta orienteerumise jooksul toimunud õnnetuste vms eest.
4. Kuna LK orienteerumisvõistlus pole avalik üritus, vaid sõpruskonna ühine väljasõit loodusesse, lähtutakse väljapool teid jalgsi liikudes Igaüheõigusest: http://www.matk.ee/soovitab/igayheoigus.htm
NB! Kuna maksimaalne autode arv orienteerumismängul on 20, siis on vajalik eelregistreerimine, mis toimub siinsamas teemas, seega kes ees see mees
Seniks aga pildikesi varasematest kordadest:
Orienteerumine 2008
Orienteerumine 2007
-----------------------------------------------------------------------------------
Kõiki punkte etteantud ajaga niikuinii läbi ei jõuta sõita (sama ytlesin ka eelmise orienteerumise ajal, aga läks veidi teisiti) ning korraldajate kytusekulu ei saa puhta kullana võtta, omajagu liitreid kulus nii "kiiruskatsetele" kui ymbersõitudele.
samas sooviust paak ääreni täis võtta ja varukanku pagassi visata võiks tõsiselt võtta
Hetkel registreerunud:
1.Priidic
2.Rojev
3.VäikeMägilane
4.Mel
5.Kapa
6.Siim789
7.Imre
8.Uku
9.Volts
10.Lõvi
11.Gerli
12.Heiki22
13.zajetz
14.uzzac
15.Põletaja
16.Mikk
17.Priit
18.Peep063
19.
20.
??.Fred(eelmise aasta orienteerumise kaaskorraldaja ja üleeelmise aasta poodiumikoha omanik. tulek 99% kindel kuna seltsimees hetkel austraalias ja jõuab päev-paar enne üritust alles kodumaale, seega see 1% jääb lennufirmade apsakate kanda)
NB! Kes nimekirjas olijatest mistahes põhjusel tulla ei saa, andku teada, võtan nime maha
Kõigil võistkondadel paluks kaasa võtta kirjutusvahend, seda läheb vaja lisaülesande täitmiseks
[Muudetud: 5-6-2009 MUST KYTT]
[Muudetud: 7-6-2009 logman]
Kogunemine ja võistluse start kell 12.00 Harjumaal, Anija vallas Vetlas.
Osavõtutasu: Ladaklubi liikmete ekipaashile 100.-, teistele 125.- auto kohta


1.Programm
1. Pühapäeval, 7. juunil:
1. 12:00 - 12:15 – Kogunemine ja registreerimine
2. 12:15 – 12:20 – Eelinfo
3. 12:20 – 12:30 - Dokumentide kontroll, tehniline kontroll
4. 12.30 - Esimese auto start
2.Aeg ja Koht
1. Võistlus toimub pühapeval, 7. juunil Harjumaal ja Järvamaal üldiseks liikluseks avatud teedel.
2. Kogunemine ja võistluse start Harjumaal, Anija vallas Vetlas
3. Võistluskeskus ja võistluse lõpetamine Järvamaal Paide vallas Pühajärve puhkealal.
4. Info võistluse kohta tel. 55590658 Marten Kütt, 56228553 Ronald Hansson ja 5025870 Inrek Inno
3.Korraldajad
1. Võistluse korraldaja on Eesti Ladaklubi
2. Võistluse juht: Marten Kütt
3. Trass: Inrek Inno, Ronald Hansson, Marten Kütt
4. Tulemused: Ronald Hansson, Inrek Inno
4.Määrang
1. Võistluse liik - valikorienteerumine
2. Võistlus viiakse läbi käesoleva juhendi järgi. .
5.Võistluse kirjeldus
1. Stardijärjekorra määrab korraldaja.
2. Stardiintervall 2 minutit.
3. Start on kogunemiskohas kohtunikulaua juures.
4. Ekipaaz saab oma ettenähtud stardiajal kohtunikult võistlusdokumendid, muu hulgas rajakaardi, kuhu on kantud KP-de asukohad ning boonusülesande
5. Ettenähtud stardiajast käivitub ekipaazi normaal- ja kontrollaeg.
6. Ekipaazi ülesandeks on kontrollaja jooksul koguda võimalikult palju preemiapunkte.
7. KP-d läbitakse vabalt valitud järjekorras, iga esmakordselt läbitud KP annab ekipaazile vastavalt selle raskusastmest 1-4 preemiapunkti. Lisaülesande iga leitud objekt annab 1 preemiapunkti.
8. KP loetakse läbituks kui sellest on tehtud pilt vastavalt punkt 5 lõige 9 järgi..
9. KÕIK meeskonnaliikmed peale pildistaja ja nõutud objekt peavad olema pildil. Vähemalt ühel meeskonnaliikmel peab olema selgelt nähtav kontakt objektiga. Kui objektil on KP number peab ka see olema pildil nähtav.
10. Kui näed konkurenti sõitmas väljapool kaardil märgitud teid või rikkumas jõhkralt mingit LE täitmisega seonduvat punkti, tee pilti ja võta konkurendilt punkt maha! Iga korraliku tõestuse eest konkurendi eksimise kohta läheb konkurendil maha 1 punkt.
11. Normaalaja pikkus 4 tundi.
12. Normaalaja lõppedes käivitub ekipaazile lisaaeg (maksimaalselt 1 tund), mille kasutamine annab ekipaazile karistuspunkte. Iga hilinetud 5 minutit võtab maha ühe punkti. Kontrollaja (normaalaeg+lisaaeg) ületamisel võistkond diskvalifitseeritakse.
13. Ekipaazi finisheerimiseks loetakse fotoaparaadi ja datakaabli üleandmise hetke kohtunikule võistluskeskuses kohtunikelaua juures.
14. Aega mõõdetakse peakohtuniku kella järgi.
15. Enne starti võib peakohtunik teha suuliselt reeglitesse mõned muudatused.
6.Võistlusautod, võistlejad, varustus
1. Võistlusauto peab vastama Liiklusseadusega kehtestatud tehnonõuetele.
2. Osa võib võtta vaid B-kategooria sõidukiga, keelatud on osavõtt ATV, bagi ja mootorrattaga, jalgsi või jalgrattaga osavõtjad lubatakse starti viimastena
3. Ekipaazi suurus on piiratud kasutatava võistlusauto registreerimistunnistusel määratud istekohtade arvuga. Piloodil on nõutav vastava kategooria juhiluba.
4. Ekipaazil peab olema fotoaparaat ning datakaabel fotode arvutisse laadimiseks.
7.Dokumendid esitamiseks võistluse-eelses kontrollis
1. Juhiluba (piloodil).
2. Auto registreerimistunnistus kehtiva tehnoülevaatuse märkega.
3. Auto kasutusõigust tõendav dokument (vajadusel).
4. Kehtiv liikluskindlustuse poliis.
8.Registreerimine ja osavõtumaks
1. Registreeruda saab lehel: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=19190
2. Osavõtutasu (ekipaazi kohta): kohapeal enne starti (tasumisega ainult sularahas) – Ladaklubi liikmetele 100 EEK, Foorumi kasutajatele 125 EEK.
3. Starti lubatakse kuni 20 ekipaazi; võistlus toimub, kui startijaid on üle 3 ekipaazi.
9.Üldised kohustused
1. Autoga võib liikuda ainult teedel ja pinnasteedel. Teest kõrvale jääva KP leidmiseks (heinamaal, metsas, põllul, suusarajal vm, samuti liiklusmärkidega piiratud alal) võib liikuda ainult jalgsi, jättes võistlusauto kohta (soovitavalt sisselülitatud ohutuledega), kus see on nähtav ja ei sega muud liiklust.
2. Autoga liigeldes järgitakse kõiki Liikluseeskirja nõudeid.
3. Stardi ja finishialal on sõidukite liikumiskiirus piiratud 5 km/h
10.Võistlusarvestus ja karistused
1. Läbitud KP-ks loetakse foto, mis on reeglitele vastav.
2. Reeglitele mitte vastav foto loetakse läbimata KP-ks.
3. Iga läbitud KP eest saab vastavalt tema raskusastmest 1-4 punkti
4. Karistused ja karistuspunktid (ktp):
1.Normaalaja ületamine - 1 ktp iga 5 minuti eest.
2.Võistlusreeglite kerge rikkumine – 1 ktp iga rikkumise eest.
3.Kontrollaja (normaalaeg+lisaaeg) ületamine - diskvalifitseerimine.
4.Kohtuniku poolt fikseeritud jäme LE rikkumine - diskvalifitseerimine.
5.Kohtunike korralduste mittetäitmine - diskvalifitseerimine.
6.Juhendi p.9 mitmekordne rikkumine - diskvalifitseerimine.
7.Rajatähiste tahtlik rikkumine või teisaldamine - diskvalifitseerimine koos rajatähiste maksumuse kompenseerimisega korraldajale.
8.Lisaks võib korraldaja karistada ekipaazi muudel võistlusmääruses ja juhendis märgitud juhtudel kuni võistluselt eemaldamiseni.
11.Autasustamine
1. 3 paremat ekipaazi autasustatakse aukirjaga.
2. Kui osaleb 3 või vähem ekipaazi, kuulub autasustamisele ainult esikoht.
3. Korraldaja ja võistluse toetajad võivad välja panna eriauhindu.
12.Lisasätted
1. Kõik käesoleva Juhendi määratlemata küsimused lahendab võistluse juht kohapeal.
2. Korraldaja jätab endale õiguse teha mõjuvatel põhjustel muudatusi võistluse toimumise ajas ja kohas.
3. Osalemine on omal vastutusel. Korraldajad ei vastuta orienteerumise jooksul toimunud õnnetuste vms eest.
4. Kuna LK orienteerumisvõistlus pole avalik üritus, vaid sõpruskonna ühine väljasõit loodusesse, lähtutakse väljapool teid jalgsi liikudes Igaüheõigusest: http://www.matk.ee/soovitab/igayheoigus.htm
NB! Kuna maksimaalne autode arv orienteerumismängul on 20, siis on vajalik eelregistreerimine, mis toimub siinsamas teemas, seega kes ees see mees

Seniks aga pildikesi varasematest kordadest:
Orienteerumine 2008
Orienteerumine 2007
-----------------------------------------------------------------------------------
Kõiki punkte etteantud ajaga niikuinii läbi ei jõuta sõita (sama ytlesin ka eelmise orienteerumise ajal, aga läks veidi teisiti) ning korraldajate kytusekulu ei saa puhta kullana võtta, omajagu liitreid kulus nii "kiiruskatsetele" kui ymbersõitudele.
samas sooviust paak ääreni täis võtta ja varukanku pagassi visata võiks tõsiselt võtta
Hetkel registreerunud:
1.Priidic
2.Rojev
3.VäikeMägilane
4.Mel
5.Kapa
6.Siim789
7.Imre
8.Uku
9.Volts
10.Lõvi
11.Gerli
12.Heiki22
13.zajetz
14.uzzac
15.Põletaja
16.Mikk
17.Priit
18.Peep063
19.
20.
??.Fred(eelmise aasta orienteerumise kaaskorraldaja ja üleeelmise aasta poodiumikoha omanik. tulek 99% kindel kuna seltsimees hetkel austraalias ja jõuab päev-paar enne üritust alles kodumaale, seega see 1% jääb lennufirmade apsakate kanda)
NB! Kes nimekirjas olijatest mistahes põhjusel tulla ei saa, andku teada, võtan nime maha
Kõigil võistkondadel paluks kaasa võtta kirjutusvahend, seda läheb vaja lisaülesande täitmiseks
[Muudetud: 5-6-2009 MUST KYTT]
[Muudetud: 7-6-2009 logman]