1. leht 2-st
Lumeraja võistlus Nabalas, 14 märts kell 11.00. Esimeses postis kaart!
Postitatud: 02 Mär 2009 14:22
Postitas doris
Teeme veel ühe talvise etapi mis loodame, et saab ka juhatuse heakskiidu ja läheb punktiarvestusse....
Laupäeval 14.03.09 kella 11:00 Ladaklubi Lumeraja võistlus.
11:00 - 12:00 Prooviringid,
12:15 Võistluste algus
Raja asukoht ikka sama Kiili poolt tulles kilomeeter peale Nabalat Tuhala suunas sõita ja vasakut kätt põllu peal. Teeääres ka viit LUMERADA.
Osavõtu tasu 50 kr.
Autodele tehnilisi piiranguid pole, vedaval sillal EI TOHI olla piik rehvid! Kiiver ei ole kohustuslik kuna tegemist aeglase rajaga.
Kohapeal grillimis võimalus
Kes oleks huvitatud andke siia teemasse teada, samas ootan ka juhatuse otsust seoses punktidega. Need autod kes kasutavad piiki mitte vedaval sillal lähevad PRO klassi!
Nüüd peaks olema piisav ette teatamise aeg ka
KAART kliki mind!!!
[Muudetud: 3-10-2009 Priidic]
Postitatud: 02 Mär 2009 16:55
Postitas nymmik
Kui vaid lund ja külma veel 2 nädalat on. Kahtlane

Postitatud: 02 Mär 2009 21:27
Postitas doris
Usun et jätkub veel nii külma kui ka lund
Postitatud: 02 Mär 2009 22:26
Postitas Tarts
Prol .........ja vedaval sillal ei tohi piike olla böööööööööö.
Postitatud: 02 Mär 2009 22:29
Postitas doris
kahjuks raja omanik ei luba..
Postitatud: 03 Mär 2009 00:12
Postitas PuZuP
Aga mittevedaval sillal võib ?

Postitatud: 03 Mär 2009 08:19
Postitas Mikk
Ja aru saadav, miks vedaval sillal ei või piike olla, antud rajast ei jääks lihtsalt midagi järgi. Juba tavalise naelaga hööveldab seda rada kõvasti hõredamaks. Aga kui sul on juba mitte vedaval sillal piik, siis sellest on ka tohutult kasu. Rada on aeglane ja väga tehniline.
Põletaja järgneva kommentaari peale: Jah, selles on sul õigus, et paras takistus sellest tuleb ja ilmselt saab öelda alles kohapeal, kas piigist on kasu, sest kõik sõltub ju raja olukorrast (värske lumi, jää, kinnisõidetud lumi) ja ka sellest, et kui head rehvid muidu sul piikide asemel alla on panna. Oma rehvide puhul ei oleks piikidest ilmselt ka kasu, sest tagumistel ei ole piisavalt pidamist, et isegi tavarehvi puhul esiotsa otse lükata. Eks siin on ilmselt mõtetu nii analüüsida, aga võimalik, et kiirema aja just saabki väga heade naast rehvidega ja õige rehvirõhuga. Aga eks proovige nädalavahetusel järgi, kui proovima lastakse. Hääd mõtisklemist.
[Muudetud: 3-3-2009 Mikk]
Postitatud: 03 Mär 2009 08:31
Postitas põletaja
vaidleks vastu mittevedaval sillal piik on paras veeretakistus
Postitatud: 03 Mär 2009 15:36
Postitas reiner
Selline variant nagu hetkel piikidega on, tuleks üldse välja jätta. On kaks varianti, kas ei või jah!
Aga kui ma panen mittevedavale sillale ühe piikrehvi (pole ju keelatud), kas siis paigutatakse ka kohe Pro klassi? Okei, nali naljaks..
Tahtsin öelda seda, et kui rajaomanikule (eriti) ei meeldi, et piikidega sõidetakse, siis tuleks kohe öelda, et piik keelatud! Ja nii ongi probleem lahendatud võistlejate ja korraldajate vahel ning korraldaja ja rajaomaniku vahel. Sellepärast enda korraldatud üritusel ütlesin ka kohe ära. Palju lihtsam..
Aga kui saan töö juures graafikud painutada ja mõned pisiasjad veel, siis üritan kohal olla!
Postitatud: 03 Mär 2009 16:53
Postitas doris
Ma ei näe probleemi mitte vedaval sillal piike kasutada. Milleks keelata PRO klassil osalemine ära? Las olla see variant sees ja anda ka pro klassile võimalus sõita ja punkte saada..
Postitatud: 03 Mär 2009 19:30
Postitas reiner
Ma pole öelnud ühtegi sõna Pro klassi keelamisest. Mõtlesin piikide keelamist/lubamist. Et kui lubada, siis täielikult mitte natuke..
Postitatud: 03 Mär 2009 19:46
Postitas olaaf
Saan su mõttest aru.
Samas võibolla ei tulegi kedagi pro klassi ja asi lahendatud
Aga praeguse seisuga jäävad siiski sellsied klassid:
esivedu
tagavedu kuni 1,4
tagavedu kuni 1,7
PRO
Postitatud: 03 Mär 2009 20:26
Postitas VäikeMägilane
Et mis värk - lisandus uus etapp kalendrisse?
või mingi niisama üritus?
kui punktidele siis mingi lisainf ka kuskil, et kus mis kes täpsemalt
Postitatud: 05 Mär 2009 00:56
Postitas Ronn
Lisatud: 12.03.2009
Muutuvate ilmastiku olude sunnil ei saa me üritust punktiarvestusse panna!
Klassid:
1) FWD
2) Lada 66
3) Lada 80
4) Lada Pro
Loodame, et lund ja külma on piisavalt.
Edaspidi on piik kas lubatud või keelatud! Sellist kahetimõistetavat süsteemi ei taha rohkem näha. Kui mittevedaval sillal on piik, siis sõidad Pro klassis.
[Muudetud: 12-3-2009 Ronn]
Postitatud: 05 Mär 2009 20:39
Postitas põletaja
Punktiarvestus kui selline võiks ju olla pikemalt ette planeeritud
Postitatud: 05 Mär 2009 20:50
Postitas doris
asfaldi ja kruusa sõite on lihtne kaugemasse tulevikku ette planeerida aga talvega on meil nagu on - võiks ju ära kasutada seda võimalust kui antud on. Usun et libedasõitu on kõigile hea harjutada.
Aga kui enamus selle vastu et punkti arvestusse siis võime ka lihtsalt järjekordse harjutuspäeva teha, mul pole vahet
Postitatud: 06 Mär 2009 19:57
Postitas onual
Kas esiveduse differ ja käigukast on vabad?
Postitatud: 07 Mär 2009 14:22
Postitas revolutsionäär
Algselt postitas: onual
Kas esiveduse differ ja käigukast on vabad?
ise sooviks samuti näha täpseid võistlusklassidele pandud piiranguid, või käib see ainult rehvi ja kubatuuri järgi?
Postitatud: 07 Mär 2009 15:47
Postitas reiner
Algselt postitas: revolutsionäär
ise sooviks samuti näha täpseid võistlusklassidele pandud piiranguid, või käib see ainult rehvi ja kubatuuri järgi?
Kui on piigid all või mõne teise automargi mootor või on turbotatud lada mootor, siis oled Pro klassis.
FWD ütleb juba ise ära, ehk esiveolised, olenemata kubatuurist.
Ja suur ning väike tagavedu, vastavalt siis Lada66 ja Lada80.
Mina kahtlen sügavalt sellest, et nädala pärast see rada seal alles on. Käes ikkagi märts juba. Päike käib suurema kaarega üle taeva ja kõik vähe tumedamad kohad mis rajal on, hakkavad uskumatu kiirusega sulama. Teada värk omadest kogemustest..
Et see rada säiliks on vaja stabiilselt külmakraade ning ka lund.
Postitatud: 07 Mär 2009 16:34
Postitas revolutsionäär
ühesõnaga mingit konkreetset piiristikku ei eksisteeri?
ise arvan ka iseenesest et rada ei jää alles, aga no eks näis siis kui aeg käes:)