1. leht 1-st

AG Talvekarikas 2009 - I etapp Rapla 21.12

Postitatud: 03 Dets 2008 09:59
Postitas hendu
VÕISTLUSE REGLEMENT

Aeg ja koht
- Rapla kardirada http://www.raplakardirada.ee
- rada on avatud treeningsõitudeks pühapäeval 21.12.2008 kell 09.30, võistluse algus orienteeruvalt kell 11.00
- peale võistlust on lubatud rada kasutada treeningsõitudeks kuni kella 16.00

Registreerimine ja osavõtumaks
- eelregistreerimine lõpeb 18.12 kell 24.00
- starti lubatakse 40 osalejat
- peale 18.12 vabade kohtade olemasolul on võimalik lisaregistreerimine, ka võistluspäeval
- kuni eelregistreerimise lõpuni on osavõtumaks 400 kr/inimene
- makstud osavõtumaks ei tagastata
- osavõtumaks tasutakse ülekandega korraldaja arvele: Ruslan Pleshanov 221008481633
- peale eelregistreerimist osavõtumaks 500 kr, maksta võistluspäeval sularahas
- osavõtumaks peab olema makstud enne võistleja esimese treeningsõidu algust
- võistluse jooksul on rajale lubatud ainult osalejad
- pealtvaatajatele on sissepääs tasuta
- peale võistluse lõppu (peale autasustamist) ka mitteosalejad võivad rajal sõita - 150 kr/auto, ilma ajavõtuta

Ajavõtt
- elektrooniline
- kui esimene on puudu või rikkis, siis käsitsi stopperitega

Võistlusklassid
- FWD esivedu
- RWD tagavedu
- 4WD nelivedu

Autasustamine
- autasustatakse iga klassi 3 esimest kohta karikatega
- kui klassis on vähem kui 5 osalejat, siis autasustatakse ainult 1.koht
- autasustamine toimub kohe peale võistlussõitude lõpetamist
- korraldajad ja sponsorid võivad välja panna ka lisaauhinnad

Võistluse käik
- treeningsõidud 09.30-11.00 (orienteeruvalt)
- võistlussõidud 11.00-16.00 (orienteeruvalt)
- start vastavalt stardinimekirjale (ilmub 20.12 internetis ja võistluspäeval infostendil)
- start fooriga
- arvestusse läheb 5 esimest ringi ja peale 6-at (jahutus) ringi tullakse rajalt maha
- kokku on 3 vooru, arvestusse läheb 2 parimat
- valestardi korral süttib punane signaaltuli, seda peab jälgima. Esimene valestart - stopp ja uuesti starti. Teine valestart - diskvalifitseerimine sellel katsel. Samuti ka esimese valestardi korral, kui osaleja ei peatanud ja läks ringile
- korraga lastakse rajale 2 autot, stardiintervall on pool ringi
- möödasõit on lubatud ainult sel juhul, kui esimene auto seisab või rajalt väljas
- takistuse korral tagumine auto saab lisasõidu (juhul kui möödasõidureeglit ei ole rikutud)

Tehnilised tingimused
- naastrehvid on keelatud, kõik muud suve ja talve rehvitüübid on lubatud
- kõik ümberehitused ja tuuning on lubatud
- auto dokumentide olemasolu ilma piiranguteta, osaleja omal vastutusel
- korraldajal on õigus eemaldada võistluselt ohtlik (tehniliselt) auto kogu võistluspäeva jooksul
- kiiver ja kinnitatud turvavöö on kohustuslikud (ka kõrvalistujal)

Lisatingimused
- kõik osalevad omal vastutusel
- korraldaja ja raja omanik ei vastuta võimalike õnnetuste ning nende tagajärgede eest
- korraldajal on õigus eemaldada võistluselt ohtlik võistleja kogu võistluspäeva jooksul
- iga osaleja (piloot ja ka kõrvalistuja/jad) kirjutavad omavastutuse dokumendi alla, alaealise osaleja eest allkirja annab vastutav täiskasvanu


OSALEJATE NIMEKIRI

FWD
1. ZR1 Hyundai Coupe
2. Sign Honda Civic
3. AWD Skoda Octavia
4. music Honda CRX
5. Arvi VW Polo
6. lsrallyteam Ford Escort
7. Kristin Honda Civic

RWD
1. Kersti Ford Sierra
2. Siim Lada 2107
3. shirokoff BMW 535d
4. MESHUGGAH BMW 328Ci
5. Sergei BMW 850CSi
6. Vladimir AZLK 2140
7. Maksim AZLK 2140 SL
8. Imre BMW 325i
9. Raivo Lada 2106
10. Eiki BMW M3

4WD
1. Marje Audi Coupe
2. Astarot Subaru SVX
3. Priidik Subaru Impreza

_________________
Ruslan
55911571
zr1@hot.ee


[Muudetud: 17-12-2008 hendu]

Postitatud: 11 Dets 2008 21:28
Postitas AaClub
Kas on ka huvilisi kes liituks seltskonnaga ?
Minul plaan minna kätt harjutama. Tegin paar kõnet kamraadidele kes ka lubasid mõelda osalemise üle!
Lähme parem suure seltskonnaga siis lõbusam.

Postitatud: 11 Dets 2008 21:32
Postitas siim789
Minul on kah plaan minna natuke harjutama... oma 07mega olen rwd all igaks juhuks kirjas


Sai AG suvekarika mõningaid etappe kaasa tehtud ja täitsa kenasti olid asjad korraldatud.

[Muudetud: 11-12-2008 siim789]

Postitatud: 17 Dets 2008 11:24
Postitas revolutsionäär
kui midagi vussi ei lähe olen samuti kohal

Postitatud: 18 Dets 2008 12:12
Postitas AaClub
Täna viimane päev registreerida odavama hinnaga ehk 400kr.
Helistasin ja uurisin kas saab ka kohapeal registreeruda ja kui palju osalejaid ? Ütles et pole probleemi, osalejaid hetkel 20tk aga kuni 40tk. saab sõitma.
Seega kes ei ole veel otsustanud kas tulla ja kas hiljem saab siis kohapeal registreerudes 500kr. osalustasu.
Ise registreerun ka kohapeal ja kallima hinnaga kuna pole veel kindel mis klassis ja mis autoga osalen!
Nii et kohtume pühapäeval!

Postitatud: 20 Dets 2008 18:00
Postitas siim789
Minul siis nüüd naelad välja nokitud ja olen homme platsis.

Stardinimekiri kah üles pandud, vabu kohti veel piisavalt niiet kellel huvi saab veel tulla.

Pilt

Postitatud: 21 Dets 2008 19:20
Postitas revolutsionäär
õnnelikult kodus

Postitatud: 21 Dets 2008 19:36
Postitas Moss
Algselt postitas: revolutsionäär
õnnelikult kodus
Info tsunami :spin

Postitatud: 21 Dets 2008 20:12
Postitas siim789
Sõita oli mõnus, rada oli ikka väga libe. Kahjuks jäi sõiduoskustest väga palju puudu ja spinnid olid kerged tulema:spin

Postitatud: 21 Dets 2008 20:19
Postitas hendu
Sai käidud vaatamas ja ka üks sõit kõrvalistmel tehtud (tänud Revolutsionäärile:)). Korraldus oli järjekordselt tasemel ja kõik sujus.
Mõned klõpsud:
http://nagi.ee/photos/hendu/sets/145307/

Postitatud: 21 Dets 2008 21:53
Postitas logman
Kas see on revo kapotialune?

http://static2.nagi.ee/i/p/356/0/089000733fbf47_o.jpg

On neist tolku kah?

[Muudetud: 21-12-2008 logman]

Postitatud: 22 Dets 2008 08:57
Postitas hendu
Ajad
Detailselt:
http://www.hot.ee/froxy/rapla211208.html
Pilt

Jah Revolutsionääril oli selline imevigur karburaatori peal, aga kui muud kasu ei toonud, siis hääle tegi küll huvitavamaks ;).

Veel mõned pildid:
http://photofile.ru/users/freak-bmwhous ... 24/?page=1

[Muudetud: 22-12-2008 hendu]

Postitatud: 22 Dets 2008 15:24
Postitas revolutsionäär
ütleme nii et sellisel rajal tõesti ei olnud erilist vahet peale hääle kuulda, eks teine kord raplas asfladil saab võrrelda vahet eelmise korra ajaga ..;)