1. leht 2-st

Kardirada Raplas 6 juuli (AINULT LADAD)

Postitatud: 09 Juun 2008 21:54
Postitas dasf
Toimub jälle siis kardirajal sõit ja Raplas. Tegemist siis sõiduga kus osalevad ainult LADAD.
Toimub 6 juuli kell 10 00 registreerumine ja 11 00 alustame sõitudega.
Osavõtumaks on 150 klubiliikmele ja 175 mitteliikmele ja tasuda kohapeal
Siia teemasse palun mitte teha postitusi kas ja kus ja milleks vaid kes tuleb see registreerub siin.

Kõike paremat soovides: Dasf, Ronn, Zajetz


:kuri Tühikargajatel palun mitte tülitada

Postitatud: 03 Juul 2008 11:52
Postitas Kytt
mälestus eelmise aasta üritusest: http://www.youtube.com/watch?v=Kz1T08HouUI

Postitatud: 06 Juul 2008 17:54
Postitas reiner
Mina juba otsaga kodus. Peaks mainima, et vägagi sündmusterikas päev oli! :spin
Kõige pealt tänaks ära kõik kes meid aitasid! Probleeme tuli kühvliga kahest aknast sisse - karpa, mootoripadi, bensupump, ratas. Ise suutsin esimeses sõidus vastu tünni sõita. Peale mootoripadja vahetust läksin väiksele ringile proovima ja sõitsin otsapidi loodusesse, gaas jäi peale, õnneks ühtegi suuremat puud ette ei jäänud. Kolmanda sõidu esimese ringi lõpus lendas üks tagumine ratas alt ära ja kui ratas uuesti all, siis suutsin ühe tünnipuute veel teha. Huumorit peab ju saama/tegema :lol

Aga noh, mis ma siin ikka räägin, minu pisivead ei anna Messi katusega võrrelda :D Eks mees ise räägib kui foorumisse jõuab.

Veel kord - Suured tänud KÕIGILE huvitava päeva eest!

Lisan ühe pildi ka:)Pilt

Postitatud: 06 Juul 2008 19:02
Postitas Mikk
JAHM, ise jõutsin nüüd ka 15 minti tagasi ühikasse, tihe tööpäev oli, aga vaadates seda lömmis nullkuut oli teil ikka vist kõva andmine.
Oijah.....

Postitatud: 06 Juul 2008 19:12
Postitas hendu
Kodus, väsind ja rahul...
hetkel ajad aga hiljem saab ka sõitude graafikud...
http://img389.imageshack.us/img389/3234/ajadsf6.jpg

[Muudetud: 6-7-2008 hendu]

Postitatud: 06 Juul 2008 19:17
Postitas reiner
Mille järgi siis tulemused paika lähevad? Kas kiireima ringi või kiirema sõidu ehk 3 ringi summa?
Ning tabelis ka väike viga, nimelt nr 33. Raivo sõitis ikka "Suurtvänta" mitte väikest.

Postitatud: 06 Juul 2008 19:35
Postitas olaaf
kõva üritus oli täna,
korraldajatele suur kummardus ja suured tänusõnad toreda päeva eest, seekord eriti hendule, kes toreda ajavõtusüsteemi välja sebis...

filmisime ka - loomulikult eriti midagi lahedat peale ei jäänud...

Postitatud: 06 Juul 2008 20:31
Postitas ccve
Pilte!
Ise kahjuks ei jõudnud autot kokku pandud :ylbe

Postitatud: 06 Juul 2008 20:36
Postitas siksaator
Mõningad pildid;), rohkem pilte pole ainult videod sõitudest:D
http://www.album.ee/album/30033465/50116679?

Postitatud: 06 Juul 2008 20:38
Postitas ToM
Algselt postitas: ccve
Pilte!
Pilt

Rapla.

Postitatud: 06 Juul 2008 20:43
Postitas SexSix
Suur tänu korraldajatele!Ja muidugi kõigile teistele mõnusa seltskonna eest!

Postitatud: 06 Juul 2008 20:55
Postitas reiner
Kes sai hea pildid kui mu masinal ratas lennus oli? :D

Pildid minu aparaadist:
http://fotoalbum.ee/photos/reiner/sets/521067
Ning pildid minu aparaadist kokkupakituna:
http://reiner.pri.ee/Ladaklubi/rapla2008.rar
Algselt postitas: siksaator
Mõningad pildid;), rohkem pilte pole ainult videod sõitudest:D
Ja kus need videod on?

Et teema väga kuiv ei oleks, siis lisan ühe pildi veel kui ma võsas käisin :D

[Muudetud: 6-7-2008 reiner]Pilt

Postitatud: 06 Juul 2008 21:15
Postitas siksaator
Videod on minu arvutis;):D

Postitatud: 06 Juul 2008 21:55
Postitas logman
Videod on minu arvutis;):D


...Loodame, et siis miskit ka laiale ringile näidatakse.

A hää päev oli. Igas mõttes. Ilm kuiv, rada kuiv, saadi kiireid aegu sõita ja sellega tekkisid ka kohe mõningad probleemid, kuid lõpuks läksid kõik sõidud ikkagi õnnelikult.
Eks tänasest rajapäevast tegid kõik kohalolnud omad järeldused, üsna ühemõtteline ja ühine järeldus on vajadus hakata kasutama sellistel rajaüritustel kohustuslikku kiivrit.
Masinad on kiiremaks ja mehed julgemaks läinud.
Lahe, et on nii palju osavõtjaid - ladahuvilisi. Mulle meeldis, isegi jalamehena! :)

Üks pilt kah, mismoodi hea pidamisega rehv, milles tava-tänavasõiduks täiesti normaalne rõhk, kuival kurvilisel "kangutamise" rajal käitub.Pilt

Postitatud: 06 Juul 2008 23:20
Postitas Hulkur
Ka mulle meeldis! Väga viis üritus. Ajavõtt tasemel, seltskond hea, rada hea.

Tulen järgmine kordki! :)

Postitatud: 06 Juul 2008 23:34
Postitas siim789
Mina kah rahul üritusega, nagu alati:spin Paistab, et osa põnevamaid hetki jäi nägemata, kuna pidin kiirelt lahkuma.

Homme peaks minu poolt kah mingit videomaterjali kusagile tulema.

Postitatud: 07 Juul 2008 10:06
Postitas mess
Jeah!

Põnev nädalalõpp igatahes! Mis algas Laupäeval Õllesummeriga ning lõppes pühapäeva õhtul planeerimata autoostuga! :D

"Elu on nagu lehm, pidevalt saab pulli!" jääb järgi ainult ütelda!

Rajapäev oli igati ponks, tahaks kiita korraldajaid eriti Hendut! Ajavõtu süsteem oli tõesti hea, kahju ainult, et ma ühe ära suutsin lõhkuda :P
Palju rahvast oli kohal, jälle hästi tore!

Mis "katusesse" puutub, siis ega seal palju rääkida ei ole. Väike sõiduviga ja ebasobiv tähtede seis. Ehk sirgel enne stardikurvi ja uuele ringile minekut, kus tavaliselt käiku ei vahetanud, sai automaatselt miskipärast kolmas sisse lükatud. Et kolmandaga ei tahtnud kurvi võtta, tuli kohe varsti uuesti teine panna, aga jäin ilmselt natuke hiljaks, ehk ühes käiguvahetusega keerasin ka juba kurvi. Otse loomulikult läks saba alt ära ning otse ees terendas ümmargune ja veidi mõlkis tünn. Ülejäänu käis juba kähku - tünn kõmaki pikali, sisekurvi äärekivist väike "hops" ja nii ta ümber läks - algul lohises tsipa küljeli ning törtsuke katusel ka. Elamus igatahes!

Aga loo moraal! - Luuavarrest võib ka pauk tulla. Õnn, et seekord piirdus asi veidi kortsus auto ning muhuga peas. Ilmselt on nüüd põhjendus olemas, miks nüüd ja edaspidi nõutakse taolistel rajapäevadel kohustuslikku kiivri kandmist, kinnist küljeakent ning korralikult pingutatud rattapolte. Ja seltsimehed, kes tahavad nii hirmsasti kiirele Pärnu ringrajale sõitma minna, mõtelge igaks juhuks veel järele!

Aga jääge siis minu uue auto teemat ootama! :lol

Postitatud: 08 Juul 2008 01:12
Postitas AaClub
Tänud ka minu poolt korraldajatele. Väga mõnus ja elamusterohke üritus oli. Kahju et kohe alguses aru ei saanud mis moodi rajale laskmine on ja ma kolm järjestiku nr sain 10, 11, 12 suht kiireks läks see autode vahetamine ja seeläbi ka kannatas loomulikult tulemus ja kannatasid teised järjekorras olijad. Minupoolne tähelepanek on, et tuleb hakata teostama autodele tehnilist kontrolli nagu seda tehakse analoogilistel raja üritustel. Oli palju tehnikaga seotud apsakaid ja on suur õnn, et miskit traagilist ei juhtunud sõitjatega ega pealtvaatajatega.
On näha suurt arenemist sõitjate poolt ja tekkinud lõpuks päris põnev konkurents. Seeläbi ka loomulikult autode täiustamine ja spets rehvide kasutamine. Eks tulevikus peab panema mingisuguste tehniliste tingimustega asja paika mida tohib kasutada ja mida mitte. Aga kuna praegu on osalejate arv ikkagi suht kesine erinevates klassides siis just teh. tingimused selle tulevikus paika loksutavad kes mis klassis sõita saab oma tehnikaga. Samas krt unustasin ära et vabaklass ka veel oli ,mudu oleks seal ka osalenud ja mõned punktid noppinud.:sein

Natuke autost ka 01 ga suuremaid probleeme polnud peale stabilisaatori varda kinnituse murdumise lanseroni küljest suure raksuga, tänu millele auto juhitavus kannatada sai kõvasti. Nimelt hakkas auto ujuma ja junnama vasakule keerates ja seepärast ei saanud enam suure hooga neid kurve võtta aga neid oli ju enamuses kuna rada sõidetakse vastupäeva. Põhjus mix stabikas järgi andis on loomulikult ringraja slikkide kasutamises, mis lihtsalt olid müstilise pidamisega kui rehvid natukenegi töötemperatuuri saavutasid aga seda loomulikult alles kolmadaks ringiks. Mootor sai aga kõvasti vatti ja valu aga kuna ta nii vana ja kohvi on siis sai viimast võetud, kestab kaua kestab.

Ka 06ga oli probleeme nimelt on auto pea aasta seisnud ja oma viimased sõidud tegi 07a. Koeru rahvarallil. Tänu sellele oli piduritega jama, kuskilt on pidurisüsteemi saanud õhku ja esimeses voorus ei olnud autol toimivaid pidureid mis omakorda tegi auto käitumise väga jonnakaks aga oli sõidetav. Kolmandas voorus hakkas aga tagadiferentsiaal tegema trollibussi häält puuduliku õlitaseme pärast, tuli välja et difri otsasimmekas on väsinud ja lekkis õli. Kahju et auto müük selliseks kujunes aga jääme lootma, et sellest masinast tuleb nüüd rajaauto projekt ja kohtame seda masinat veel.
Esiveos osalemiseks laenas Hendu oma pilli. Võõra autoga sõita pole lihtne :o ,eriti kui ei tea kuda masin rajal käitub. Rool oli suht väike paigaldatud ja seepärast ka keeramine nõudis suuremaid pingutusi kui tavaliselt kusjuures pöörderaadius oli üllatavalt suur käed läksid koguaeg risti. Käiguvahetusest ei saanudki ma aru mina käike sisse ei saanud aga õnneks oli sel masinal ülekanne selline et kogu rada oli 2 käiguga läbitav ja kolmanda vajadust ei olnud. Kui oleks saanud enne proovida autot ja natuke harjuda siis poleks Olkul nii kerge esikohta noppida olnud :lol
Samas suured tänud Hendule auto kasutusvõimaluse eest.

Mul on tunne, et peab millalgi jälle korraldama õhtuse paaritunnise rajapäeva/sõidukoolituse. Nähes mis moodi paljud seltsimehed oma autosid piinasid ja vale trajektori sõitsid hakkas mul siiralt kahju aga keegi ei tulnud ka küsima nõu. (Peale Dorise aga kuna mul oli käsil parajasti põnev vestlus Ennuga kellelt ise nõu küsisin, siis magasin ta stardi maha ja ei saanudki aidata "sry"). Klubikaaslased kellega me juuni keskel testimas käisime raplas on tublist oma aegu parandanud ja osa isegi minust kiiremad. :P
Aga eks see tehnika ükskord selline ole nagu ta on kunagi ei tea mis vidin/osa järgi annab või koostööst keeldub :D

Postitatud: 08 Juul 2008 02:00
Postitas Kytt
üritus oli super
aga ka õpetlik
kiivri kohustuslikuks muutmise vajalikkus tuli väga selgelt esile
samuti tehnilise kontrolli


aga üldiselt ootaks rohkelt videoklippe(neid ju ikka tehti piisavalt ja näituseks youtube“sse pole neid eriti raske üles laadida) ning pildimateriali galerii täiendamiseks

Postitatud: 08 Juul 2008 18:14
Postitas siim789
Väike klipp siis minu poolt. Kahjuks ei ole kõik masinad peale jäänud... eks püüab järgmine kord paremini;)

http://toru.ee/view/2113a652bcbc