Vormel Estonia Festival 2007 (25.08.2007)
Vormel Estonia Festival 2007 (25.08.2007)
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1733
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
Vormel Estonia Festival 2007 (25.08.2007)
Seekord siis juba neljandat aastat toimuv Vormel Estonia Festival on pühendatud esimese Estonia nimelise vormeli 50-ndale aastapäevale.
Nagu tavaks saanud, toimub üritus Pärnu ringrajal.
Publikumile on sissepääs tasuta ja oodatud kõik kel vormel Estonia temaatika südamelähedane
Veel informatsiooni: http://www.amperracing.ee/?id=1576
[Muudetud: 17-8-2007 PuZuP]
Nagu tavaks saanud, toimub üritus Pärnu ringrajal.
Publikumile on sissepääs tasuta ja oodatud kõik kel vormel Estonia temaatika südamelähedane
Veel informatsiooni: http://www.amperracing.ee/?id=1576
[Muudetud: 17-8-2007 PuZuP]
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1733
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
Leidsin, aga mitte Olerexi juures olevast lammutusest, kuna seal lihtsalt ei olnud, vaid Savi tänava lammutusest...ühest neist vähemalt 
Selleks hetkeks oli meil vaja tervet mootori alumist otsa, kuna hommikul andis saba kolmanda silindri kepsusaale, kes arvas, et temal on karteri põhjas olla hoopiski parem...
Ja õnneks leiduski seal 1.8 Golf, millelt kella kuueks õhtul mootor maas oli...
Kesest rada sai see pilpaks tõmmatud ja uus kaas peale ning kell pool kolm öösel saime lõpuks käima...kindlasti oleks veel kiireminigi saanud, aga kuna kadus teadmata asjaoludel ära üks sidurikoja polt (vormelil on see suure osatähtsusega), läks aega uue otsimisele, kuna 12-ste poltide varu oli otsas...
Igal juhul oli kõik kombes...trennid, kvalifikatsioon ja kaks starti - kõik töötas laitmatult...
Niiöelda "tulemus" siis - 4-jas koht :p
Hiljem muidugi kui rada veel vaba oli ja sõita sai, siis erinevate asjaolude kokkulangemisel, lõi tihendi õlifiltri vahelt minema ja kapotialuse õli täis...
Mine tea kas jäi kinni reduktsiooniklapp või lihtsalt oli süüdi paksem õli kui tavaliselt, sest muidu kasutame mootorites 15W50, aga seekord 20W60, kuna muu oli otsa saanud...igal juhul jäi mootor terveks, kuna saime õigel ajal jaole
Üritus ise kukkus hästi välja...ilm oli väga hea ja pealtvaatajaidki omajagu...
Need kes ei tulnud, tulgu järgmine aasta...muidu ei teagi millest ilma jääte
[Muudetud: 28-8-2007 PuZuP]

Selleks hetkeks oli meil vaja tervet mootori alumist otsa, kuna hommikul andis saba kolmanda silindri kepsusaale, kes arvas, et temal on karteri põhjas olla hoopiski parem...
Ja õnneks leiduski seal 1.8 Golf, millelt kella kuueks õhtul mootor maas oli...
Kesest rada sai see pilpaks tõmmatud ja uus kaas peale ning kell pool kolm öösel saime lõpuks käima...kindlasti oleks veel kiireminigi saanud, aga kuna kadus teadmata asjaoludel ära üks sidurikoja polt (vormelil on see suure osatähtsusega), läks aega uue otsimisele, kuna 12-ste poltide varu oli otsas...
Igal juhul oli kõik kombes...trennid, kvalifikatsioon ja kaks starti - kõik töötas laitmatult...

Niiöelda "tulemus" siis - 4-jas koht :p
Hiljem muidugi kui rada veel vaba oli ja sõita sai, siis erinevate asjaolude kokkulangemisel, lõi tihendi õlifiltri vahelt minema ja kapotialuse õli täis...
Mine tea kas jäi kinni reduktsiooniklapp või lihtsalt oli süüdi paksem õli kui tavaliselt, sest muidu kasutame mootorites 15W50, aga seekord 20W60, kuna muu oli otsa saanud...igal juhul jäi mootor terveks, kuna saime õigel ajal jaole

Üritus ise kukkus hästi välja...ilm oli väga hea ja pealtvaatajaidki omajagu...
Need kes ei tulnud, tulgu järgmine aasta...muidu ei teagi millest ilma jääte

[Muudetud: 28-8-2007 PuZuP]