1. leht 1-st

Otepää talveralli 13.01-14.01.2006

Postitatud: 04 Jaan 2006 13:08
Postitas AaClub
Toimumisaeg: 13.01-14.01.2006
Toimumiskoht: Eesti, Otepää
Korraldaja: MTÜ Klubi Syrus Rally
8. rahvusvaheline autoralli Eesti talv 2006 on Eesti meistrivõistluste ja Eesti karikavõistluste I etapp sõiduautodele, Eesti meistrivõistluste I etapp veoautodele ja Eesti karikavõistluste I etapp E2 liiga sõiduautodele.

Võistlusraja kogupikkus: 266,30 km
Lisakatsete arv: 10
Lisakatsete kogupikkus: 102,40 km
Korduvkatseid: 5
Tutvutav LK pikkus: 51,20 km
Rada on jaotatud üheks ringiks ja kaheks osaks.

Esmaspäev, 5. detsember
10.00 - avaldatakse võistluste juhend, algab võistlejate registreerimine

Reede, 6. jaanuar
16.00 - lõpeb võistlejate registreerimine

Laupäev, 7. jaanuar
10.00 - avaldatakse osavõtjate nimekiri

Reede, 13. jaanuar
09.00-11.00 - võistlusrajaga tutvumine LK 1 (LK 3), LK 2 (LK 4)
11.00-16.00 - võistlusrajaga tutvumine LK 5 (LK 8), LK 6 (LK 9), LK 7 (LK 10)
22.00 - avaldatakse stardiajad I ringi I osale

Laupäev, 14. jaanuar
08.00 - start I ringi I osale pikkusega 97,00 km, sellest 4 LK 32,80 km
11.00 - esimene võistlusauto lõpetab I ringi I osa, vaheaeg, regrupeering
12.00 - start I ringi II osale pikkusega 169,30 km, sellest 6 LK 69,60 km
12.15 - avaldatakse stardiajad E2 liigas osalejatele (Kanepi)
17.00 - võistluste fini?
19.00 - avaldatakse võistluste tulemused
21.00 - autasustamine (ööklubi Comeback)

Info:
Tel +372 52 47 563
E-mail: aivar@syrus-rally.com

Postitatud: 04 Jaan 2006 14:47
Postitas kriisa
Ise kindlasti vaatama seda. Kas siis pealtvaatajana või tööle rajaäärde, vaatama, teie teele ei jookseks :)

Postitatud: 04 Jaan 2006 14:59
Postitas dasf
tulen ka rada turvama ja vaatama

Postitatud: 05 Jaan 2006 20:43
Postitas skahar
Iseenesest tuleb huvitav võistlus, kuidas saab hakkama subaruga vfts6, ja milline kom-päkk tuleb Lauri esituses Möldri autoga, Murakas vs Dorosinski ja kuidas kulgeb Viilol sõit Starletiga jne...

Turvajatele kannatust ülemeeliku ja tõusikliku publikuga ning sooja verd raja äärde;)

Postitatud: 06 Jaan 2006 01:26
Postitas kriisa
Ülemeeliku publiku rajalt ära saamiseks on hea vahend mõni kuri rallikas. Meenus üks mitteametlik kiirendusvõistlus Haapsalus, kus inimesed ei tahtnud kuidagi ohutus kauguses olla. Ei aidant teadustaja nõudmised ja karjumised. Lõpuks ütles mees: "Oodake nüüd ma saadan siia mõne kurja Audi!"

Postitatud: 13 Jaan 2006 11:12
Postitas berg
ise ka kohal ja Ausi sõitu tahaks kohe väga näha!!!

Postitatud: 13 Jaan 2006 11:58
Postitas grimes
Tahaks kah ausi sõitu näha. Ise elab ta mu lähedal ja kah hea sõber. :)
Niiet temapärast peab kindlasti kohale minema.

Postitatud: 13 Jaan 2006 13:29
Postitas kriisa
Algselt postitas: berg
ise ka kohal ja Ausi sõitu tahaks kohe väga näha!!!
Olen Märtini tiimi kahel (ma ei tea kas neid rohkem ongi olnud) treeningul käind raja ääres turvamas. Väga ei oska Aus'i sõitu kommenteerida, aga seda võib öelda, et iga korraga möödus ta minust üha kiiremini ja kiiremini :)
Loodan, et uuel rallitiimil juba esimesel rallil hästi läheb.

Postitatud: 14 Jaan 2006 21:37
Postitas Tarts
Jõdsin kah rallilt koju väsind kui siga ,erilisi vahejuhtumeid polnud,Rüüdmeri katsetel kus ma olin toimus üks väljasõit rajalt, sooritus toimus Renoo poolt üks spinn Honda Integra poolt oli kaks järjestikust hüpet ,esimesed autod said seal nats rattaid maast lahti kuid teised tulid peenega ja lõpus v.kurv kuskohas oli ka ETV võttekrup mida AK spordist täna näha oli.

Postitatud: 15 Jaan 2006 10:57
Postitas dasf
päris hea oli sai kah käidud

Postitatud: 15 Jaan 2006 16:56
Postitas kriisa
Ka käidud, ühel katsel ma passisin stardi juures, seda oli pool päeva. Edasi siis olin ühe kurvi peal talu juures. Kuna töö pärast pidin ühes kohas passima kaks katset järjest, igat katset ju kaks korda läbiti. Samas oli päris hea vaadata, et kuidas erinevad ekipaazid kurvi läbisid. Eriti efektselt ja silmnähtavalt paljudest kiiremini sõitsid Margus Murakas ning Kimmo Jalava. Murakas torkas silma oma külg ees sõitmisega, kurvist väljdest jooksis auto päris risti, tagaosa aint mõned sentimeetrid vallidest ja nii ta tegi koguaeg, olles siiski kiireim. Ning see kuidas Jalava sõitis oli ka muidugi märkimisväärne, tagaveolise väikeautoga saavutada üldarvestuses 11. koht, olles parem paljudest neliveolistest ja hulga maad võimsamatest masinatest on midagi erilist.

Huvitav oli ka see, kuidas läbis katse esimest korda Eedo Raide kasutades neliveolist diisel BMW'd. Seal kus mina passisin aerutas ta päris tublisti :)
Polnud sellel masinal ju piike, vaid tavalised naastud. Kes ei tea, siis E. Raide oli sellel rallil EAL'i turvavaatleja. Tee oli kohati uskumatult libe. Ise sinna sõites oli isegi 20 km/h libe sõita. Tundus uskumatuna kui rallikas sealt hetk hiljem meeletu hooga mööda lendas. Pärast mõnda autot enam jääd nagu polnudki...