Tsehhi Lada Meet III - 23-25Mai Letis'te' Mnichovo Hradis'te' [edukalt toimunud]
Tsehhi Lada Meet III - 23-25Mai Letis'te' Mnichovo Hradis'te' [edukalt toimunud]
-
mmoosmoosik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 636
- Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
- Asukoht: Tallinn/Mustamäe
- Autod: ei ainsatki ladat enam !
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Meie poolt siis väike ülevaade toimunust.
Start anti kolmapäeval ja esimese päeva ülesandeks oli jõuda Kaunasesse, kus meid ootas sõber Leedu klubist. Hotelli leidmine oli lihtne, mõningase ootamise peale saabus ka leedukas Sarunas.

Asjad hotelli ja autod hotelli parklasse pargitud suundusime leeduka autos tuvuma Kaunasega.

Jalutasime linnas ja külastasime kohalikku baari mille omanik oli leeduka tuttav.

Neljapäevane plaan oli jõuda Pjotrkow Trybunalsky-sse. Linn oli sama mis eelmine aasta aga ööbimiskoht teine. Vaatamata sellele, et hotelli asukoht oli kaardilt järgi vaadatud ei olnud selle leidmine looduses sugugi nii lihtne.
"Tänav" on õige aga mida ei ole on meie öömaja....

sildid tänavanimedega on sellistel radadel täiesti olemas aga meie harjumuspärasele kujutlusele ühest tänavast selline pilt ei vasta

Mõningase tiirutamise peale me otsitud hotelli siiski leidsime, tegemist oli mingi rekkameeste öömajaga. Unejutuks mängiti meile kõrvaltoast kuuldemängu ?Homo Sapiensi paaritumine?.
Reedel liitus Wroclawis meiega ka sõber Poolast jätkasime juba kolme autoga.
wroclaw on suur linn - isegi number 0 tramm on olemas - vanad sõbrad trammi ootamas:

Meie tee viis edasi mägedesse...



Mägedes tegime peatuse ja käisime koske vaatamas

Õhtuks olime lennuväljal, kust kohalikud meid kämpingusse juhatasid. Kämpingus oli Ladasid juba hulgem ja saabujaid jätkus veel hiliste öötundideni.
Laupäeva hommikul suundusime kõik jälle lennuväljale. Ladasid oli kohal palju, 96 oli registreerunuid siis kui me seda korraldajatelt küsisime. Võimalik, et päeva jooksul ületati ka saja piir aga kindlaid andmeid selle kohta ei ole.
Näha sai erineval tasemel tuuningut



sellel 07-l oli lisaks välimusele vaeva nähtud ka kapotialusega.




Paigaldatud olid nii turbo kui nitro süsteem. Lisaks nägi kogu kapotialune piinlikult puhas välja.

Ka originaale oli hulgem


see 2103 on tehasest väljunud aastal 1975 ja läbinud vaid 17tuh km. Vahetatud on vaid vedelikke ja tagarehvid, kõik muu on tehasest. Auto on kantud ka vanaautode registrisse.

Siin uudistavad teineteist Ladad erinevatest sajanditest

Kui tavaliselt oleme harjunud nägema Ladasid millele on pandud teiste autode tehnikat siis siin on näha Trabant millele on peale tõstetud Lada tehnika. Lada omade vastu oli vahetatud nii mootor kui sillad, tulemuseks oli päris vallatu mänguasi.


Ürituse programmis olid kiirendus, vigursõit ja orienteerumine.
Kiirenduse võitja....

Pärast kiirenduse võitu oli samaari ümber uudistajaid palju
pildil vestleme saksa ladaklubilistega - nendel on kokkutulekutel üle 100 auto!

Lisaks ladaomanikele oli üritusele kohale tulnud ka ajakirjanikud raadiost ja televisioonist ning oma etenduse andsid päästeamet ja kiirabi.




Pärast ürituse lõpu lennuväljal suundusime jalutuskäigule lähedalasuvatesse mägedesse. Infotahvel teatas kõrguseks 1680m üle merepinna, vaade, mis sealt avanes, oli võimas.



Õhtune programm kämpingus sisaldas ladateemalist suhtlust ladaomanikega erinevatest riikidest. Kohal oli lisaks kohalikele sakslasi, slovakke, poolakas ja muidugi eestlased.
Pühapäev algas hüvastijätuga nendega kes kodu poole hakkasid sättima.
Programmis oli veel Skoda muuseumi külastamine

Sellistest liikuritest algas Skoda ajalugu

välja oli pandud nii tavalisi sõidukeid

sportlikumaid sõidukeid


kui ka luksusautosid

Lisaks sai näha ka jõuallikaid lihtsamatest

päris keerukateni. Selline liigutab Skoda Octavia WRC autot.

Teel käisime vaatamas veel mõnd kohalikku vaatamisväärsust


Kogu reisi saatis ca 25 kraadi sooja ja päikesepaiste, Tallinnas võttis meid vastu aga taas karm reaalsus, 4 kraadi üle nulli.
Reisi keskmine kulu tuli mõlemal autol 7,2 - 7,5 vahele.
tankisime üldiselt vaid 98 99 või 100 oktaanarvuga bensiini
kilomeetreid tuli minul kokku 3280
tekst: Raldo, Olku
pildid: Raldo, Olku, Doris
[Muudetud: 27-5-2008 olaaf]
Start anti kolmapäeval ja esimese päeva ülesandeks oli jõuda Kaunasesse, kus meid ootas sõber Leedu klubist. Hotelli leidmine oli lihtne, mõningase ootamise peale saabus ka leedukas Sarunas.
Asjad hotelli ja autod hotelli parklasse pargitud suundusime leeduka autos tuvuma Kaunasega.
Jalutasime linnas ja külastasime kohalikku baari mille omanik oli leeduka tuttav.

Neljapäevane plaan oli jõuda Pjotrkow Trybunalsky-sse. Linn oli sama mis eelmine aasta aga ööbimiskoht teine. Vaatamata sellele, et hotelli asukoht oli kaardilt järgi vaadatud ei olnud selle leidmine looduses sugugi nii lihtne.
"Tänav" on õige aga mida ei ole on meie öömaja....

sildid tänavanimedega on sellistel radadel täiesti olemas aga meie harjumuspärasele kujutlusele ühest tänavast selline pilt ei vasta

Mõningase tiirutamise peale me otsitud hotelli siiski leidsime, tegemist oli mingi rekkameeste öömajaga. Unejutuks mängiti meile kõrvaltoast kuuldemängu ?Homo Sapiensi paaritumine?.
Reedel liitus Wroclawis meiega ka sõber Poolast jätkasime juba kolme autoga.
wroclaw on suur linn - isegi number 0 tramm on olemas - vanad sõbrad trammi ootamas:
Meie tee viis edasi mägedesse...

Mägedes tegime peatuse ja käisime koske vaatamas

Õhtuks olime lennuväljal, kust kohalikud meid kämpingusse juhatasid. Kämpingus oli Ladasid juba hulgem ja saabujaid jätkus veel hiliste öötundideni.
Laupäeva hommikul suundusime kõik jälle lennuväljale. Ladasid oli kohal palju, 96 oli registreerunuid siis kui me seda korraldajatelt küsisime. Võimalik, et päeva jooksul ületati ka saja piir aga kindlaid andmeid selle kohta ei ole.
Näha sai erineval tasemel tuuningut
sellel 07-l oli lisaks välimusele vaeva nähtud ka kapotialusega.

Paigaldatud olid nii turbo kui nitro süsteem. Lisaks nägi kogu kapotialune piinlikult puhas välja.
Ka originaale oli hulgem


see 2103 on tehasest väljunud aastal 1975 ja läbinud vaid 17tuh km. Vahetatud on vaid vedelikke ja tagarehvid, kõik muu on tehasest. Auto on kantud ka vanaautode registrisse.
Siin uudistavad teineteist Ladad erinevatest sajanditest

Kui tavaliselt oleme harjunud nägema Ladasid millele on pandud teiste autode tehnikat siis siin on näha Trabant millele on peale tõstetud Lada tehnika. Lada omade vastu oli vahetatud nii mootor kui sillad, tulemuseks oli päris vallatu mänguasi.
Ürituse programmis olid kiirendus, vigursõit ja orienteerumine.
Kiirenduse võitja....

Pärast kiirenduse võitu oli samaari ümber uudistajaid palju
pildil vestleme saksa ladaklubilistega - nendel on kokkutulekutel üle 100 auto!
Lisaks ladaomanikele oli üritusele kohale tulnud ka ajakirjanikud raadiost ja televisioonist ning oma etenduse andsid päästeamet ja kiirabi.




Pärast ürituse lõpu lennuväljal suundusime jalutuskäigule lähedalasuvatesse mägedesse. Infotahvel teatas kõrguseks 1680m üle merepinna, vaade, mis sealt avanes, oli võimas.



Õhtune programm kämpingus sisaldas ladateemalist suhtlust ladaomanikega erinevatest riikidest. Kohal oli lisaks kohalikele sakslasi, slovakke, poolakas ja muidugi eestlased.
Pühapäev algas hüvastijätuga nendega kes kodu poole hakkasid sättima.
Programmis oli veel Skoda muuseumi külastamine

Sellistest liikuritest algas Skoda ajalugu

välja oli pandud nii tavalisi sõidukeid

sportlikumaid sõidukeid


kui ka luksusautosid

Lisaks sai näha ka jõuallikaid lihtsamatest

päris keerukateni. Selline liigutab Skoda Octavia WRC autot.

Teel käisime vaatamas veel mõnd kohalikku vaatamisväärsust


Kogu reisi saatis ca 25 kraadi sooja ja päikesepaiste, Tallinnas võttis meid vastu aga taas karm reaalsus, 4 kraadi üle nulli.
Reisi keskmine kulu tuli mõlemal autol 7,2 - 7,5 vahele.
tankisime üldiselt vaid 98 99 või 100 oktaanarvuga bensiini
kilomeetreid tuli minul kokku 3280
tekst: Raldo, Olku
pildid: Raldo, Olku, Doris
[Muudetud: 27-5-2008 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
ausa sõiduga.
minu ja dorise aegade vahe oli 0,02s
võidu tagas aeg 18.90 ning kuna stopperiga võeti aega siis läks esikoht tegelikult jagamisele minu ja dorise vahel.
võistlesid kõiksugu tuunitud pillid short rod 1,7 mootorite ja ka vähemalt 1 fiati 1600 mootoriga 2103 - kõik nad jäid pikalt seljataha.
minu ja dorise aegade vahe oli 0,02s
võidu tagas aeg 18.90 ning kuna stopperiga võeti aega siis läks esikoht tegelikult jagamisele minu ja dorise vahel.
võistlesid kõiksugu tuunitud pillid short rod 1,7 mootorite ja ka vähemalt 1 fiati 1600 mootoriga 2103 - kõik nad jäid pikalt seljataha.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
mMikk
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1026
- Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
- Asukoht: Harjumaa, Kose vald
- Autod: VIS 23464-10
hmm eelmine aasta parim aeg Vaol 1. Lauri /Atzkarik vaz 2108 aeg: 18,68
ei garanteeri küll, et kell nüüd ei valeta, sest ei tea millal teda viimati kalibreeriti, aga selline ta tuli.
Ei lahe üritus, loodan, et millalgi tulevikus võtan isegi osa( kuigi auto reisid muutuvad luksuseks, arvestades, et augustist bensiini hind kuskil 32 krooni liiter)

Ei lahe üritus, loodan, et millalgi tulevikus võtan isegi osa( kuigi auto reisid muutuvad luksuseks, arvestades, et augustist bensiini hind kuskil 32 krooni liiter)
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
augustist ilmselt 32.- liiter pole kui just palgad poole võrra vahepeal ei tõuse.
vahemaa ei pruukinud olla täpselt 400m kuidagi nad ilmselt seda mõõtsid
igatahes 8v ja 16v 1600 mootoriga kalina ajad olid kehvemad.
kas te stopperiga ei kontrollinud mõõtetulemust?
igatahes miski kia sõitis seal parima aja mis oli 18,60 ning tollel oli 115hj
vahemaa ei pruukinud olla täpselt 400m kuidagi nad ilmselt seda mõõtsid
igatahes 8v ja 16v 1600 mootoriga kalina ajad olid kehvemad.
kas te stopperiga ei kontrollinud mõõtetulemust?
igatahes miski kia sõitis seal parima aja mis oli 18,60 ning tollel oli 115hj
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
mMikk
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1026
- Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
- Asukoht: Harjumaa, Kose vald
- Autod: VIS 23464-10
Ei kontrollinud stopperiga jah aegasid, kuid arvan, et ega see elektronajamõõtja nii palju ka valeta, pigem tuleb suurem määramatus sisse maamõõtmises, sest arvestades, et mina kasutasin maa üle kontrollimiseks teehitajate velomeetrit, mis minu vilumuse ja selle asfalt katte juures annab mõõtemääramatuseks kuskil -+ 1 meeter. Kuigi korduvmõõtmiste tulemus näitas, et maa peaks siiski olema veerandmiili ehk ligikaudu 402 meetrit. Võimalik, et algselt on maha mõõtetud teodoliidiga.