Summercamp 2007 Hiiumaal 21-22 juuli

Summercamp 2007 Hiiumaal 21-22 juuli

Juba toimunud üritused
Vasta
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

No hei!

Kah mõned tunnid juba kodumail oldud.
Eile, kui viimasena platsilt lahkusin, suundusin kohe sinnasamasse lähedalasuvale rannale kalurionni juurde puhkama. Öeldakse, et magamata öö tehakse tasa ülejärgmisel ööl - kuid mina üritasin protsessi kiirendada sellega, et peale paaritunnist uinakut (taustaks jahutav meretuul), suundusin ööseks sisemaale Kapasto metsaonni juurde.
Hommikul ärgates oli ilmake veel enam-vähem, aga kui hakkasin sättima kella 14:30-sele praamile, kiskus juba jamaks. No teadagi, Hiiumaa on Hiiumaa ja pidin veel sadamas kaks tundi passima, enne kui üle vee viivale laevukesele mahtusin...

Mis siis ikka, eks minu pooltki suured tänud kõigile, kes kohal olid. Sai sõidetud, mõned said ka võidetud, kuid tähtis on ikkagi seltskond, melu ja mõnud, mis kaasnevad ühel aasta suurimal üritusel meie Ladaklubis.
Hiiumaa mehed on omad kiidusõnad kätte saanud, mis ma ikka siin eelkõnelejaid üle kordama hakkan.
Et kõik suurepäraselt sujuda sai, pean aga kindlasti üle tänama kõiki, kes võtsid vaevaks selga tõmmata erksad vestid et võiduajamisi turvata.

Laupäeva õhtu viimaseks sisustuselemendiks oli karaokelaulmine. Eks ta õite võõras võis kõrvalseisjale kuulda olla :P,kuid lauljad olid rahul ja mis minulgi muud üle jääb, kui tänada neid kõiki hea pealehakkamise eest. No aga varajastel hommikutundidel said mikrite manu ka väheke tuunitumate häälepaeltega kodanikud :D ning seekord läkski mälestusmeene pildil vasemal seisvale mehele.

Tublid olite kõik! Näeme veel!Pilt
i
Indy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 659
Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
Kontakt:

Postitus Postitas Indy »

Nüüd on minu silmad siis põhjalikumalt Hiiumaad näinud...:lol
Pedrox valgustas juba minu veidi ebameeldivalt alanud laupäevahommikut kaunil Läänemaal :P
Ei hakka omalt poolt midagi lisama, ainus asi võib-olla see,et tee ääres pole mul 07-t veel kordagi remontida tulnud.
Kui Hiiumaale jõudsime siis olid probleemid nagu imeväel kadunud ja kõik toimis nagu õlitatud välk...:D (vähemalt mul rohkem käsi määrida ei tulnud,õlitaset tuli muidugi jägida,sest auto on sõitnud 264.5 tuhat ilma kapremondita ja neljanda silindri kolvirõngastega on miskit lahti...:sein)
Kohe kui selleks aja leian, et kolb päevavalguse kätte tirida, valgustan kaasvõitlejaid, kuhu kotermann pesa oli teinud.
Korraldajatele kestvad ovatsioonid minu ekipaazi poolt,eriti pisi Edwardi poolt, kes mainis, et Ladaga on ikka äge sõita...:D ( see auto kuulus varem tema vanaemale,hooldas aga tema issi)
Kuna Summercamp 2007 oli planeeritud militaristliku kallakuga siis varustasin end kapis leiduva piirivalve jopega ja piduliku vormi juurde kuuluva mütsiga (andku mu endised ülemused mulle andeks poolikut vormiriietust aga pidulik paraadvorm täies aus ja hiilguses lihtsat ei mahtunud autosse ...:(....)
Hingelt jään ikkagi truuks EPV lipule, praegugi suhtlen ja hoian end kursis Ikla kordoni tööde tegemistega!!!
Kõpu kordonis tundsin end nagu kala vees,kohe kodune tunne tekkis, vaadates kaasaegset radarit ja et mitte pühapäeval lahkuda ilma,et mu silmad pole radarmasti tipust saanud vaadet merele ja Hiiumaale nautida, tegin ka selle teoks, et jalutasin treppi mööda masti tippu,vaade oli SUPER!
Pühapäeval siis lahkusime Kõpu kordonist ja kasutasime Luidja ranna päikesepaistet ja mõnusa lainega merd.
Edasi sai kurss võetud Kukka kivi juurde ja kuna Kõlunõmme seal läheduses siis külastatud ka õemehe sünnikodu...(Õemeest kahjuks pole enam meie seas, vaid ta puhkab Tori kamistul juulist 2003)
Et sinna õige teeots leida, tänud ühele hiidlasele, kes parajasti koduõues suitsuahjust soojad lestad välja võttis ja mullegi sai kuum lest kaaslaseks autosse...:D
Kuna mul oli broneering 00:00 väljuvale praamile siis nagu kiiret ju polnud...:P aga ekipaazis oli ka tööinimene, kel esmaspäev polnud teps mitte vaba päev, vaid Pärnus ilusalongis Venus ametis olla, võtsime ühel häälel vastu otsuse üritada saarelt lahkuda varem kui ametlik kell kukub...See meil muidugi ei õnnestunud,sest elav järjekord oli vähemalt 1,5 kilomeetrit ja lõpptulemus oleks olnud üks ja seesama - 00:00 praam, millele meil nagunii juba broneering olemas oli.
Ei hakanud järjekorra lõbusat olemist segama, sõime ära suitsulesta,grillvorstid,rüüpasime tassi kohvi ja sõitsime sadama parklasse,kus kohtusime veelkord moosmoosicu pere ja grimesi ekipaaziga.
Ülesõit öisel merel oli mönus,puhus mahe ja soe meretuul,nautisime romantilist ööd merel ja üks seltskond VW -ga tundis huvi mis värk Hiiumaal küll toimus,et nii palju Ladasid näha oli,eks selgitasin olukorda ja kiitsin Tartsi autot ja Ladaklubi ettevõtmisi...:D
Ca 01:30 istusime tagasi autosse, meie taga olevast VW-st käis sähvatus fotoka välklambist...(kui seltskond juhtub seda foorumit lugema siis tore oleks oma auto tagaosast ka pilti omada)
Rohukülast sai liigutud Haapsallu,et kontrollida ühe tagarehvi rõhku,paraku sealsed 2 bensujaama ei paku sellist teenust, egas midagi,edasi Lihula poole,peatus Kasari sillal,kibekiiresti üks sigarett ja öised vaated vanast sillast fotoka mälukaardile ning peagi terendasid Lihula bensiinijaama tuled,paar kohvi, tagarehvi veidi õhku juurde ja olingi Ahastes.
2107 Võlla-Ellamaa kõrtsi talli, ekipaazi Heinekeni õllesõber magama :P, Ford Mondeo tallist välja ja teekond jätkus Surju valda.
Vaat nüüd hakkas väsimus mind murdma,tegin pöörde via Balticalt Valga peale,peatusin 100 -se märgi juures, autost välja ja hommikvõimlemine, sest tee telgjoon väreles silme ees nagu miraaz kõrbes...:kuri
Värskenduskuur läbitud ja olingi Surjus,seal tegi ekipaaz ühehäälse otsuse,et piloot peab magama, piloodil polnud selle vastu mitte midagi,kohe teki alla ja minu jaoks oligi Summercamp 2007 lõpule jõudnud...No ei jõua mina ära kiita selle padja pehmust...;)
P.S. Fotosid sai kokku 856 MB, natukene läheb aega,et teha valik,mida netti üles lükata...Kui üleval,annan teada.

[Muudetud: 24-7-2007 Indy]Pilt
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Ärge pahandage, kui võiduajamiste tulemuste ja lõppjärjestuse ülessesättimine pisut viibib. Asi nimelt selles, et protokollid said Valdzi-Eve kätte ja hetkel neil arvutiga mõningad raskused - remondis. Oleksin pidanud need enda kätte võtma, aga seekordne kämp oli piisavalt väsitav, et tulin sellele mõttele alles siis, kui seltskond juba lahkunud.
Püüan olla niigipalju kasulik, et riputan ülesse jõumehe võistluse tabeli. Kes pole kunagi proovinud, tehku järgi ja võrrelgu oma tulemust ;)

13" rehviga laiendatud velje hoidmine enda ette sirutatud sirgetel kätel:

1. Priidic 02.42.80
2. Mel 02.10.07
3. AaClub 02.03.14
4. Tiit 01.50.40
5. Pets 01.35.54
6. Mikk17 01.32.60
7. Cozmonaut 01.23.64
8. Reiner 01.18.98
9. Ando 01.13.83
10. Märten 01.12.36
11. Ronn 01.04.80
12. XTA 01.01.26
13. Tõnis 00.57.04
14. Olaaf 00.32.48
15. Heili 00.11.42

Esikolmik peale kompleksvõistlust (lisandus tungraua kerimine):
I. Priidic
II. Tiit
III. Mel

[Muudetud: 24-7-2007 logman]
e
Eve
Foorumi kasutaja
Postitusi: 196
Liitunud: 29 Juun 2006 19:00
Asukoht: Jüri alevik, Harjumaa
Autod: 1971 BA3-2101
Kontakt:

Postitus Postitas Eve »

Ka minu poolt suured kummardused Tiidule ja Jonxile, tõesti 5+ üritus oli.
Aegade kohalt nii palju, et loodame need täna õhtul või homme ülesse saada.
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Lisan ka omalt poolt tulised kiiduavaldused:) Minu külastatud kolmest cambist jättis see kõige tugevama mulje, nii korralduse, kohavaliku, üldise läbisaamise ja kõige muu poolest!
Kohalesaamise lugu oli mul ka õige huvitav, nimelt veel enne reede lõunat polnud mul plaanis tulla, st. rahapuuduse tõttu olid igasugused mineku plaanid juba mitu nädalat tagasi maha maetud. Tänud Reinerile minu päeva positiivses suunas lükkamise eest, kella viieks oli auto pestud, el. vent peale tõstetud ja peale mõningast asjade pakkimist asusin kell 19 Haapsalu poole teele. Lootsin esialgu jõuda 22.30 praamile, kuid ajataju puudumise, ühe tehnilise viperuse ja puuduliku kaardilugemisoskuse tõttu jõudsin alles 24.00 praamile! Kella kolmeks Kõppu ja ülejäänud on juba ajalugu:)
Tagasisõit algas 7 1/2h praamisabas seismise, kuid tõesti igavust seal tunda ei saanud, seltskond oli tasemel:cul! 24.00 paiku praamilt maha sõites läksime alguses 3 autoga kolonnis mööda suurt maanteed kuni grimesi üksi jätsime ja VRT-ga metsavaheteid kimades Rakvere poole teed otsisime. Rapla vahel politseile puhutud, dokke näidatud ja ka sealt edusoovid kätte saanud jõudsingi kella nelja paiku õnnelikult koju!

Kui võimalusi on, tulen kindlasti ka edaspidi, asi on seda väärt!!!
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1926
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

Kiitused saare rahvale ka minu poolt!
Üritus nagu alati tasemel, iga korraga läheb järjest paremaks. Isegi mu pere jäi rahule, nii et kõik õnnestus.
Auto pidas ilusti vastu, korra ootamatult läks kett lõdvaks, aga peale pingutamist sai ilusti Kärdlast Valka sõidetud. Veel probleemiks üks aeglaselt tühjenev rehv ja üllatuseks 10-11 L/100km küttekulu, jõudu ka pole nii et karpale kallale.
Suured tänud Valdzule ja Evele tehtud praami bronni eest, väga kahju oli inimestest kes istusid kilomeetrises järjekorras. Rada oli hea, kahjuks polnud vastavad masinad et mingi ilusama aja teha, sest sai 70te stiilis sõit tehtud :). Kiirendusel ikkagi võtsin osa, ei saanud sellise võistluse vahele jätta..... õnneks ei lõhkunud autot ja isegi viimaseks ei jäänud.....
Järgmine kord üritan punasega tulla nii et saaks ennast välja elada rajal....
Viimasel päeval käisime ka SUPLEMAS (mitte ujumas), oli väga mõnus pohmellis peaga haisvas Paralepa vees mõnuleda :D
Mis siin ikka, järgmine kord näeme jälle!!!
Jupid Venemaalt!
Kasutaja avatar
kapa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 333
Liitunud: 05 Nov 2006 12:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2105

Postitus Postitas kapa »

Väärt üritus, kus käia! Esimene kord oli. Täname korraldajaid, seltskonda, Ladasid ja kena Hiiumaa loodust :P.

Ilgelt kahju oli vahepeal, et olin Ladata:puzzled, aga ....
Campe on veel palju ees...
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
l
LaSa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 6
Liitunud: 08 Veebr 2007 12:49
Asukoht: Tln
Autod: v8, r4
Kontakt:

Postitus Postitas LaSa »

Minugipoolt hästi suured tänud Campi korraldajatele - esimest korda sai siis Cambile sattutud ja väga mõnus oli. Väga lahe seltskond, superilus koht saarel koos suurepärase vaatega tornist - mis sa hing veel tahad ;)

Ja kõige-specialim-thanks läheb loomulikult Tiidule, kes Momo ja minu ekipaazhi tarvis treis valmis uue rattamutri! Hää ikka, kui selliseid kuldsete kätega abivalmis inimesi olemas on.
e
Eve
Foorumi kasutaja
Postitusi: 196
Liitunud: 29 Juun 2006 19:00
Asukoht: Jüri alevik, Harjumaa
Autod: 1971 BA3-2101
Kontakt:

Postitus Postitas Eve »

Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1926
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

Algselt postitas: Eve
Kardiraja ja kiirenduse ajad

http://www.valdz.pri.ee/Varia/SC_2007_ajatabel.xls
Kas ei saa mingis muus formaadis, pole seda exelit arvutis...
Jupid Venemaalt!
Kasutaja avatar
Jonx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1409
Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
Asukoht: Kärdla
Autod: 2101
Kontakt:

Kiirenduse koguaegade tabel

Postitus Postitas Jonx »

Ei hakka eraldi klassidena pilte ülesse panemaPilt
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
Kasutaja avatar
Jonx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1409
Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
Asukoht: Kärdla
Autod: 2101
Kontakt:

Ringraja aegade kogutabel

Postitus Postitas Jonx »

Samuti ei hakka klasside kaupa pilte välja tooma. Nüüd peaks kõik nägema :)Pilt
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
i
Indy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 659
Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
Kontakt:

Postitus Postitas Indy »

Minu ekipaazis oli veel teinegi fotokas,vahendan aadressi,kust võib pilte vaadata... http://nagi.ee/photos/ulvi-j/sets/26581/
j
Jan
Foorumi kasutaja
Postitusi: 135
Liitunud: 23 Juun 2003 19:59
Asukoht: Est
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas Jan »

Tore oli.
Samas ainuke üritus, millest ise osa võtsin venis jälle nagu alati. 2 autot kardirajal korraga sõitmas ei oleks mingi probleem olnud, aga eks see korraldamine nõuab veitsa harjumist. Kui ajaga oli niigi napp, siis ei saagi aru miks soojendusringidel võis rajal ainult 2-3 autot korraga olla. Sellesmõttes et sõitjad võiksid ise silmad lahti hoida ja aeglasemad kiirema mööda lasta ja nii võiks soojendusringidel suhtkoht rohkem autosi peale saada, sest ega 2 ringiga rada tundma õppida eriti võimalik ei ole (juhul kui seda õigesti teha).
Väike abimees neile, kes oma ringiajaga rahul ei ole:
http://www.hot.ee/saulepi/kiire.html
...ja neile, kes rohkem teada tahavad:
http://www.turnfast.com/tech_driving/driving.shtml

Sooja suve soovides:)
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Saan aru kriitikast oma startipääsemise ootuse venimise suhtes. Olen isegi käinud eelnevatel kardirajaüritustel ja seda kõike järjekorras seistes kogenud. Jah, pole probleem lasta rajale korraga kahte masinat, kui on 1.kasutada vähemalt kolm stopperit,
2.kohtunik igal pöördel,
3.stardikoridor
4.sõitjateks juhid, kes hoolikalt jälgivad edasiliikumiseks antud korraldusi ning neid ka paugupealt täidavad.

Seda näitas kogemus, mille sain just mõni aeg tagasi Käinast. Ja seda näitas ka talvine jäärajavõistlus Taagepera kandis.

Me ei ole sportlased. Tegemist ei olnud spordivõistlusega. Enamusel meist on seesama ladake või misiganes auto vaid ainsaks liikumisvahendiks, millega ei kannata rajal paaris trügida.
Hiiumaa rada on piisavalt lühike (vaid 800m), et otsustasime igasuguse ekstreemi vältimiseks lasta korraga peale vaid ühe võistleja.

Loodan, et saate pisut järelemõelnult kõik aru, kelle turvalisuse huvides selline otsus tehti ja kui olekski lastud korraga peale kaks sõitjat, siis milline tohuvabohu oleks tekkinud stardis, kus korralikuks avariiks oleks piisanud vaid ühe mehe startitulemise mõnesekundilisest hilinemisest.
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2368
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Samas kui võistluste aeg kahekesi peal, siis võib juhtuda nii, et kui ühel juhtub midagi ning jääb kasvõi keset teed seisma (jääb kiiremale jalgu jne.), siis rikub teisel ju aja ära. Pärast hakkab uut sõitu nõudma. Ja palju tuleb sealt ajavõitu ürituse läbiviimisel. Mina olen selle poolt, et sellisel rinka üritusel lastakse ükshaaval rajale. Nagu sm logman ütles, et turvalisuse huvides ning jääb ära segadus stardis...

Soojendusringe oli kõigil võrdselt, mis tähendab seda, et kõigil tingimused võrdsed. Rajal kõik kurvid silmaga nähtavad, minu arust oleks võinud kasvõi üks soojendusring olla.. Selles suhtes pole suurt mõtet kritiseerida.;)
Lower your standards and you'll never be disappointed!
j
Jan
Foorumi kasutaja
Postitusi: 135
Liitunud: 23 Juun 2003 19:59
Asukoht: Est
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas Jan »

Tuleb leida üks lihtne asi ja see siis keeruliseks teha...
2 auto aja võtmiseks piisaks ju ka 2 stopperist ja enamustel mobiilidel on ka stopper olemas, et siinkohal küll probleemi ei näe.
Mida need kohtunikud igal pöördel teeksid? rajal oli ju kõiki kurve näha ja päris silmad kinni ma loodan et keegi ei sõitnud...;)
Enne starti korralikust instruktaasist piisaks et igasugu touvapohu vältida või koostada lihtsad juhised selle kohta kuidas kiirem mööda lasta (mida 2 auto puhul käinas vaevalt et oleks juhtunud) ja mida teha väljasõitmise korral ja siis igaleühele need kätte jagada kui muidu ei saa...

Toon lihtsa näite kuidas on viimased bmw cupid korraldatud rapla rajal, mis pole ka teabkui pikk - 1035m. Ajavõtuga tegeles 1 inimene, aega võeti samuti käsitsi. Autosi lasi peale samuti 1 inimene...ja oligi kõik. Samas sõideti soojendusring, lendstardist 3 ringi ja jahutusring, ehk kokku 5 ringi ja korraga 3 autot rajal. Osavõtjad ei olnud sportlased ja paljudel ka minul oli sama auto mida kasutatakse igapäevaselt...

Ei tahagi niiväga kedagi kritiseerida, pigem selgeks teha et ka paremini on võimalik asju teha...
Ja üleüldse, et korraldajad mind nüüd surmani vihkama ei hakkaks, siis peab veelkord ära mainima et väga tore üritus oli summercamp 2007 :)

[Muudetud: 25-7-2007 Jan]
j
Jan
Foorumi kasutaja
Postitusi: 135
Liitunud: 23 Juun 2003 19:59
Asukoht: Est
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas Jan »

Algselt postitas: reiner
Samas kui võistluste aeg kahekesi peal, siis võib juhtuda nii, et kui ühel juhtub midagi ning jääb kasvõi keset teed seisma (jääb kiiremale jalgu jne.), siis rikub teisel ju aja ära. Pärast hakkab uut sõitu nõudma. Ja palju tuleb sealt ajavõitu ürituse läbiviimisel. Mina olen selle poolt, et sellisel rinka üritusel lastakse ükshaaval rajale. Nagu sm logman ütles, et turvalisuse huvides ning jääb ära segadus stardis...

Soojendusringe oli kõigil võrdselt, mis tähendab seda, et kõigil tingimused võrdsed. Rajal kõik kurvid silmaga nähtavad, minu arust oleks võinud kasvõi üks soojendusring olla.. Selles suhtes pole suurt mõtet kritiseerida.;)

Kui keegi jääbki kiiremale jalgu siis ta ju näeb seda peeglist ja saab selle kiirema sirgel mööda lasta, sellest suunatulega märku andes, seda ja teisigi asju võikski enne sõitu võistlejate koosolekul rääkida. Kui keegi takistabki teise sõitu siis pole ju probleem uus katse anda, selliseid juhtumeid ei oleks kindlasti mitte väga palju.
Ma ei ütlegi et soojendusringe kellelgi rohkem või kellelgi vähem oli, aga kui sõita vähegi nii nagu võiks sõita siis 2 ringi just kõige piisavam ei ole...
Kasutaja avatar
Suska
Foorumi kasutaja
Postitusi: 340
Liitunud: 25 Juul 2006 10:59
Asukoht: Eesti
Autod: 2103

Postitus Postitas Suska »

Teen ka siis oma vaatevinklist väikese kokkuvõtte (koos mõndade piltidega)

Sai alustatud sõitu hommikul ~7:20 kui Hendu mind peale korjas ja sai rännatud 8:30 praamile. Kuna õpilaspilet oli koju ununenud, sain täispileti ja maksin selle eest 25kr rohkem. Polnud hullu, tuju oli hea ja saime ka kohe praamile.

Praamil leidsime VRT ja tema venna, sai see 1.5 tundi räägitud nii ühest kui teisest teemast ja oligi aeg kui oli vaja praamilt maha sõita. Heltermaa sadamas ajasid kõik tulijad ennast ritta ja sai kimatud kardirajale. Autod reas, seest kergendatud (kes autot kes põit) ja registreeritud sõidule. Proovi ringidel olin ka lisaraskusena kaasas, et auto ikka sirge püsiks..

Sai uudistatud autosi mida sai näppida, vaadata ja nuusutada.

Head pidamist näitas oma slikkidega Dasf

Pilt

..Kuid Tarts näitas head kiirust ja sõidutehnikat.

Pilt

Sai liigutud peale kardirada kiirendusele, sealt ei oska rohkem midagi välja tuua kui Niva diffri purunemise ja seda et higise ja punase näolapiga sai mööda "kõrbet" kiirendavaid autosi vaadatud.

Kiirendus läbi sai mindud Kärdlasse, kõik oli ilus kena kuid söögiga läks veidi kauem aega ja närv oli sees kas jõuame või ei. Lõpuks saime autosse ja olime õigeks ajaks kogunemisel kohal. Inimesed juba liikusid ja mõned ootasid.

Pilt

Rongkäik alanud, tuututatud ja lehvitatud. Osadelt ka sooje tervitusi vastu võetud.

Pilt

Sealt otse suundusime meie ööbimiskohta- Kõpu kordoni majja. Seal oli tore. Sellest lähemalt ei räägi, selleks tulevad lihtsalt teised järgmine kord ise kohale. Kuid ühte asja ikkagi näitaksid, seda mida ROJEV meilegi.

Pilt

Pilt

Järgmine päev vaatasime niisama ringi, korjasime asjad kokku ja lahkusime. Priidic annetas ka oma asjade hulgast mulle esimesed rattalaagrid, täname.

Pilt

Kõik oli ilus kena, sai söögipaika otsitud ja lõpuks ka söödud. Sõidame sadamasse ja vaatame Ladaklubilised seal, eks natukene suure rinnaga sai juba räägitud et 18:30 on bronn ja no ei tea kaua te ikka ootama peate. Läksime sadamasse ja sinna tuli ka GTA ja mu klassivend. Sai juttu räägitud ja läksin autosse raadiot kuulama ja avastasin kell on 18:25, endine arvestus oli mööda pannud, ei ole tõsi. Kuid kahjuks kui kohe sai minna pileteid ostma, tabas meid pettumus. Müük oli lõpetatud. Ei olnud midagi, elava järjekorra lõppu. Sai seal muusikat kuulatud, filmi vaadatud, niisama passitud ja lõpuks saimegi praamile. Nimelt ema ja õed tahtsid ennem saada praamile kui nende bronn 00:00, kuid kui kell oli nii palju andsid nad enda koha meile ja nemad läksid bronnile. Saime ka taga oleva auto käest veidi nuhelda, kuid kui ära põhjendasime ei tahtnud ta ikkagi mõista. Sai laiali mindud ja saime ka peale (00:00), pärast nägeme praamil ka neid kes ennem meie taga seisid, nii et peale oleks ka ennem saanud.

Laevareis möödus, läksime autosse kuid mina maha sõitu ei näinud, jäin ennem magama. :spin

Mina rahul, ootan uut.
Kasutaja avatar
robi
Ladaklubi Liige
Postitusi: 494
Liitunud: 10 Sept 2003 21:43
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107 1992
Kontakt:

Postitus Postitas robi »

Kindlasti saab võistluste ladusamat kulgemist paremini organiseerida. Kuna Jan'i tekstist avaldub, et ta teab millest räägib, tasub tema poole pöörduda järgmiste ringraja ürituste planeerimisel. Kui mehel aega ja viitsimist on.
Pole minulgi alati aega, kuid iga kord kui kuskil vaja aidata olen meelsasti nõus. Seekord siis sai kiirenduse finisisse mindud. Nagu paistis, siis ega peakorraldaja ka alati kõige peale ei jõua mõelda. Kiirendusvõistluse alguses oli korraks vaja teha kiireid otsuseid, aga asjalik seltskond sai hakkama.
P.S. See oli vist eelmisel aastal kui juhatus otsustas liikmetele korraldus ülesandeid jagada. Seoses orienteerumisvõistluse edasilükkumisega samale päevale kui volgaseltsi "Ettevaatust auto" ei saanud mina oma kohustust täita ja olen klubile veel võlgu.
Vasta